Bekijk volle/desktop versie : moeder die haar dochter naar de hel bracht

Pagina's : [1] 2

22-06-2002, 16:46
dit verhaal is echt gebeurd ik heb het nog ooit te horen gekregen van mij grootmoeder:
Er was eens een dochter die verschrikkelijk verwend was door haar moeder.Ze was ook haar enigste kind.Ze mocht echt alles zoals uitgaan,verkeren met jongens.Haar moeder durfde daar nooit iets op te zeggen.Itegendeel haar vader ,hij probeerde haar altijd het rechte pad te tonen.Haar moeder werd er altijd kwaad om en zei dan tegen hem:het is mijn dochter en ik beslis wat ze doet en wat ze niet doet.Wat er niet opkwam bij die moeder is dat haar dochter op 18 jarige leeftijd overleed.
na het overlijden van de dochter:
Telkens als de moeder thuis alleen zat kwam die dochter bij haar met een strak gezicht en bekeek haar moeder heel boos.In het begin werd de moeder bang en begreep het niet, hoe haar overleden dochter altijd bij haar kwam.En dat gebeurde ieder keer als de moeder alleen thuis was.De moeder besloot het aan haar vriendinnen te vertellen.ZE raadden haar allemaal aan om naar een "El-efki" te gaan.Toen ze bij hem was vertelde ze hem het verhaal.Hij vroeg haar hoe haar relatie met haar dochter was.Ze zei dat ze bang was van haar en dat ze haar niks durfe te zeggen.DE "el-efki" zei tegen haar de ;een dode persoon die je blijft volgen als je allern bent wil zeggen dat hij iets nodig heeft van jou, dus de volgende keer als je dochter weer bij jou komt vraag haar wat het probleem is en vraag haar of ze iets nodig heeft.
De volgende keer toen de moeder weer alleen was kwam de dochter weer af bij haar op dezelfde manier .Weer met een boos en strak gezicht .DE moedr nam al haar moed bijeen en vroeg haar "ebenti malki bgiti sihaja(mijn dochter wat scheelt er heb je iets nodig)"
de dochter antwoorde haar "Oh mijn moeder ik zit in de hel , maar moest je weten wat jou te wachten staat....................)
DE dochter verdween en kwam nooit meer terug.
Daar na is de moeder bij "el-fki" gegaan om rraad te vraagen

22-06-2002, 17:27

Allahoe akbar

Zo zie je maar he. Om kippe vel van te krijgen.

Maak het af

22-06-2002, 19:44
Ja maak het af. Ik hou van zulke verhalen.

beslamatjesssssssssss

22-06-2002, 19:46
vervolg graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

23-06-2002, 12:01

hallo mensen bedankt voor jullie reacties
maar mijn verhaal is eigenlijk af
nadat de moeder wist wat er haar te wachten staat op de dag des oordeels is ze advies bij "el- ekfki" gaan vragen of ze nog kans had om haar fout recht te zetten.El moehim hij heeft haar gezegd wat ze moet doen om vergiffenis te vragen.Maar of dat Allah dat gaat aanvaarden , dat blijft een groot ?
Maar hier zie je mensen dat onze ouders ook een groot deel verantwoordelijk zijn voor wat hun kinderen doen.
beslama

26-06-2002, 11:13
Ik zal hem afmaken, want vij die Elifki kreeg ze te horen dat als haar dochter wit gesluierd was ze de deur wel open moest doen maar als ze zwart gesluierd was niet.
Die dochter bleef maar komen en die een moeder hart kan het natuurlijk niet verdragen dat haar dochter voor de deur loopt te huilen, ook al was zwart gekleed...

Zo gezegd zo gedaan, bij het openen van de deur viel dit meisje haar moeder aan, en sloeg haar letterlijk de ziekenhuis in. Naar buren vonden haar bloedend bij de voordeur.
Ze heeft een tijd in de ziekenhuis gelegen maar heeft niets meer vernomen van haar dochter na die voorgeval.
De moeder heeft dan ook flink lopen bidden en om vergiffenis gebeden.. Echt maandenlang, heeft ze dit gedaan, afgezonderd van d rest van de wereld..
Uiteindelijk zag de moeder in haar droom haar dochter op een hele mooie omgeving: het enige dat 't meisje zei was dan ook: Moeder je gebeden hebben mij toch weten te redden...

That's it..

28-12-2002, 19:35
mooi verhaal aleen jammer zo kort
-x- halfbloedje

29-12-2002, 21:30
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR
ALLAHOE AKBAR

24-04-2006, 20:59
Jaa Man echt wel erg

29-04-2006, 21:52

25-05-2006, 13:18
Jaaa het is de mOeder die gepakt word. als de dochter op het slechte pad mag vaan haar moeder dan gebeurt dit ze zegt dan op dag des oordeels tvoee moeder ik haat je hemdoelilah leert mijn moeder me goede dingen

18-06-2006, 19:49
heej heb je nog een verhaal het was zo mooi aleen kort
maarja -xxxxxxxxxxxxxxxx- nadia

18-06-2006, 19:51

echt mooi verhaal maar dat komt ervan he als je zo doet tegen je dochter maar het is wel heel jammer dat het zo kort is .......!!!!! -xxxxxxx- nadia

20-06-2006, 19:19
[QUOTE=salimma19]ALLAHOE AKBAR]

20-06-2006, 21:07
Wooww..pff wollah wordt je egt ff still van.. Maar ja zoals de anderen zeggen : Nog meer van zulke verhaaltjes oula?!

Boussaaa.>

Pagina's : [1] 2