Bekijk volle/desktop versie : Rachidamoslima



Pagina's : [1] 2

20-09-2006, 18:29

heb je hulp nodig zoals je wel weet zou ik je schebekia van smida maken
maar het lukt me niet.
toen ik het ging bakken viel het helemaal uit elkaar
dus heb er meer smida in gedaan dat ging goed in de olie maar toen ik ze in de honing dompelde en ze er uit haalde werden ze zo zwaar dat ze gewoon in de helft braken.
heb de helft van de ingredienten gedaan
wat heb ik verkeerd gedaan?
heb gewone margarine gebruikt
dat zo iets simpels me niet lukt en de ingewikkelde schebekia welhoop dat je me kan helpen zodat ik het morgen weer kan proberen.
dankje lieverd

20-09-2006, 18:43



Citaat door sai77:

heb je hulp nodig zoals je wel weet zou ik je schebekia van smida maken
maar het lukt me niet.
toen ik het ging bakken viel het helemaal uit elkaar
dus heb er meer smida in gedaan dat ging goed in de olie maar toen ik ze in de honing dompelde en ze er uit haalde werden ze zo zwaar dat ze gewoon in de helft braken.
heb de helft van de ingredienten gedaan
wat heb ik verkeerd gedaan?
heb gewone margarine gebruikt
dat zo iets simpels me niet lukt en de ingewikkelde schebekia welhoop dat je me kan helpen zodat ik het morgen weer kan proberen.
dankje lieverd





jammer meid dat ze niet zijn gelukt,inschallah lukken ze morgen wel!

22-09-2006, 08:00
sorry ik was gisteren niet online, zie je bericht nu pas.

Dat is heel erg jammer. Heb je alles gedaan wat er in de recept staat? heb je fijne smida gedaan? Zelf maak ik hem jaren lang en nooit is het verkeerd gegaan miss_baby heeft hem ook gemaakt en is gelijk gelukt.

Als je hem weer gaat maken en je hebt nog vragen dan zie ik hoor ik het wel en insha allah lukt het nu wel

22-09-2006, 10:25
meestal moet je toch juist als je deeg kruimelig is of uit elkaar valt wat vocht toevoegen en geen smida of bloem???

22-09-2006, 10:47


ik denk dat het probleem is, dat ze te lang in de honing hebben gelegen. en dus te veel honing hebben opgezogen.
dan vallen ze inderdaad uit elkaar.

22-09-2006, 11:09

Citaat door rachidamoslima:
sorry ik was gisteren niet online, zie je bericht nu pas.

Dat is heel erg jammer. Heb je alles gedaan wat er in de recept staat? heb je fijne smida gedaan? Zelf maak ik hem jaren lang en nooit is het verkeerd gegaan miss_baby heeft hem ook gemaakt en is gelijk gelukt.

Als je hem weer gaat maken en je hebt nog vragen dan zie ik hoor ik het wel en insha allah lukt het nu wel



moet het een zachte of harde deeg zijn

22-09-2006, 11:22

Citaat door sai77:
moet het een zachte of harde deeg zijn


tussen in Over een uurtje ongeveer ga ik hem weer maken insha allah en dan maak ik een foto van het deeg

22-09-2006, 11:24
oke dank je meid
jij bent een toppie

22-09-2006, 13:10
ik wou 'm ook vandaag maken.....ik wacht wel op de foto...

22-09-2006, 20:19

Citaat door rachidamoslima:
sorry ik was gisteren niet online, zie je bericht nu pas.

Dat is heel erg jammer. Heb je alles gedaan wat er in de recept staat? heb je fijne smida gedaan? Zelf maak ik hem jaren lang en nooit is het verkeerd gegaan miss_baby heeft hem ook gemaakt en is gelijk gelukt.

Als je hem weer gaat maken en je hebt nog vragen dan zie ik hoor ik het wel en insha allah lukt het nu wel




ja dat klopt, heb eerste keer gemaakt en lukt.. precies wat chebbakia smida ingredienten lukt je wel, geen minder of meer..
Ze waren echt lekker en aanrader.. en lekker zacht
URL=http://imageshack.us][/URL][/quote]

23-09-2006, 01:17
wil je het recept delen aub ??

23-09-2006, 08:46

Citaat door absami_2001@hot:
wil je het recept delen aub ??


staat op mijn site. http://www.cuisine.homepage24.de onder het kopje "chebekkia"

23-09-2006, 08:48



Citaat door sai77:
oke dank je meid
jij bent een toppie


soory lieverd dat ik geen foto gisteren heb geplaats had weer hele erge pijn in me hart lag de hele dag plat in bed kon niks doen, kon moeilijk adem halen me stem was heel zachtjes Probeer het vandaag te maken als de pijn niet weer begint insha allah.

Mabrouk 3awasah hbiba en alle andere dames ook

23-09-2006, 08:49

Citaat door miss_baby:
ja dat klopt, heb eerste keer gemaakt en lukt.. precies wat chebbakia smida ingredienten lukt je wel, geen minder of meer..
Ze waren echt lekker en aanrader.. en lekker zacht
URL=http://imageshack.us][/URL]
[/QUOTE]

tbarka allah 3liek hbiba ziet er heel goed uit

23-09-2006, 11:12
er staat long glas mazhar en suiker en boter...mag ik vragen hoe groot die glazen zijn kan ik het straks maken heb namelijk alles in huis..

Pagina's : [1] 2