Bekijk volle/desktop versie : Wie slikt de pil door tijdens de ramadan??



Pagina's : [1] 2

20-09-2006, 10:24
Iedereen om me heen die de pil slikt die slikt hem in de ramadan de hele maand door om niet ongesteld te worden zodat ze niet hoeven in te halen.....wie gaat dit nog meer doen.....???
En is het eigenlijk schadelijk.....???

20-09-2006, 10:28



Citaat door Shereen23:
Iedereen om me heen die de pil slikt die slikt hem in de ramadan de hele maand door om niet ongesteld te worden zodat ze niet hoeven in te halen.....wie gaat dit nog meer doen.....???
En is het eigenlijk schadelijk.....???


ik heb juist gehoord dat dat niet mag, je moet ongesteld worden, anders deed iedereen het en als je toch door gaat slikken moet je alsnog dagen inhalen van de dagen die je zogenaamd ongesteld moest van worden, maar alou a3lem dit is wat ik gehoord heb

20-09-2006, 10:31

Citaat door doha:
ik heb juist gehoord dat dat niet mag, je moet ongesteld worden, anders deed iedereen het en als je toch door gaat slikken moet je alsnog dagen inhalen van de dagen die je zogenaamd ongesteld moest van worden, maar alou a3lem dit is wat ik gehoord heb



mn moeder die heeft zich laten sterraliseren en ze haalt elke ramadan de pil bij de dokter zodat ze in de ramadan niet ongesteld word.... en mijn tante doet dit ook....Ik zelf doe dit niet want ik ben deze maand gestopt met de pil...dus als ik ongesteld word is het pech....

Maar ik vraag me af of dit mag de pil doorslikken en of meer mensen dit doen.

20-09-2006, 10:38

Citaat door Shereen23:
mn moeder die heeft zich laten sterraliseren en ze haalt elke ramadan de pil bij de dokter zodat ze in de ramadan niet ongesteld word.... en mijn tante doet dit ook....Ik zelf doe dit niet want ik ben deze maand gestopt met de pil...dus als ik ongesteld word is het pech....

Maar ik vraag me af of dit mag de pil doorslikken en of meer mensen dit doen.



nee het mag echt niet, pil is zowiezo haram, dus betekent niet dat bij de heilige maand wel halal is en de pil mag doorslikken zodat je niet hoeft in te halen, ik weet heel veel mensen doen het me schoonzus doet het ook, maar zelf vind ik het absoluut niet kunnen, ongesteldheid hoort er eenmaal bij

20-09-2006, 10:39


Ik heb ook gehoord dat er meningsverschillen over zijn.. er zijn geleerde die zeggen dat dat niet toegestaan is..

ik heb ook ergens gelezen dat de pil slikken haram is omdat het dezelfde werking heeft als een abortus wie weet hier meer van?

20-09-2006, 10:45

Citaat door boug85:
Ik heb ook gehoord dat er meningsverschillen over zijn.. er zijn geleerde die zeggen dat dat niet toegestaan is..

ik heb ook ergens gelezen dat de pil slikken haram is omdat het dezelfde werking heeft als een abortus wie weet hier meer van?


ik heb gehoord dat veel geleerden zeggen dat de pil slikken niet haram is, en dat je het wel mag doorslikken in de ramadan maar ik weet het niet meer....

20-09-2006, 10:46
zowiezo is het niet goed voor jezelf.. het is iets natuurlijks, het lijkt me niet goed om het tegen te houden..

wat maken de 5 dagen daarna nog uit om in te halen

20-09-2006, 10:51

Citaat door boug85:
zowiezo is het niet goed voor jezelf.. het is iets natuurlijks, het lijkt me niet goed om het tegen te houden..

wat maken de 5 dagen daarna nog uit om in te halen



ja vind ik ook, je haalt daarna je dagen snel in

20-09-2006, 11:09
Shereen ik zie dat jij Lincoln ingenomen hebt, dat betekent dus dat Michael voor mij is he!


20-09-2006, 11:19

Citaat door boug85:
Ik heb ook gehoord dat er meningsverschillen over zijn.. er zijn geleerde die zeggen dat dat niet toegestaan is..

ik heb ook ergens gelezen dat de pil slikken haram is omdat het dezelfde werking heeft als een abortus wie weet hier meer van?


Dat zeggen ze over een spiraal niet de pil. De pil voorkomt een zwangerschap, een normaal spiraaltje zorgt dat een bevruchte eicel zich niet kan innestelen ofzo en dan is er dus al een zwangerschap. Maar je hebt nu volgens mij ook spiraaltjes met hormonen en dan is het weer anders... poeh, eigenlijk weet ik het dus ook niet hahaha.a...

20-09-2006, 11:25
wat ik heb gehoord het mag niet...maar sommige doen het toch wel...ze zeggen de dagen in de ramadan dat je ongesteld word..fihoen ajer....allah oe a3lam...

20-09-2006, 11:30

Citaat door serenity:
Shereen ik zie dat jij Lincoln ingenomen hebt, dat betekent dus dat Michael voor mij is he!




neeeeeeeeeeeeeeeeee ik neem beide broerders......lincoln is ....
wat vind je van sucre?????

20-09-2006, 11:49



Citaat door Shereen23:
neeeeeeeeeeeeeeeeee ik neem beide broerders......lincoln is ....
wat vind je van sucre?????



Wat nou beide!
Sucre mag je erbij (hij heeft wel iets, maar niet helemaal mijn type), yallah nu blijf je van Michael af!

20-09-2006, 11:50
is lincoln en sucre een naam van een pil.....

20-09-2006, 11:53

Citaat door moslimmagirl:
is lincoln en sucre een naam van een pil.....


Dat zijn namen van gedetineerden...

Pagina's : [1] 2