Bekijk volle/desktop versie : Iraanse president lanceert plan om hele wereld te besturen



Pagina's : [1] 2 3 4

19-09-2006, 14:07

Citaat door Wereldburger:
Iraanse president lanceert plan om hele wereld te besturen

Uitgegeven: 19 september 2006 12:35
Laatst gewijzigd: 19 september 2006 13:34
TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld. Ahmadinejad zei dat dinsdag na aankomst in New York. Hij houdt dinsdagavond in New York een toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

Ahmadinejad zei dat Iran een "efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor "de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika".

De islamitische republiek wil over de voorstellen met andere landen discussiëren. Het is onduidelijk of de Iraanse president in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de VN over zijn plan zal uitweiden.

http://www.nu.nl/news/828852/23/Iraanse_president_lanceert_plan_om_hele_wereld_te_ besturen.html

Nou, ik ben benieuwd!!
.

19-09-2006, 14:10


Ben benieuwd hoe hij Israel wil gaan aansturen. De grote en de kleine Satan wachten in spanning af op zijn plannen.

19-09-2006, 14:11
Een plan voor de reanimatie van de VN? Kan geen kwaad. Ik vrees alleen dat de VS en andere grote landen er niet zoveel in zullen zien. Maar ik ben wel benieuwd.

19-09-2006, 14:14
ik heb ookeen plan om te wereld te besturen
alle religies uitbannen, moord , verkrachting, aanranding, afhakken van ledematen,pedofilie etc etc uitbannen

19-09-2006, 14:17


Het lijkt mij nuttiger een plan te ontwikkelen voor Iran. Wat moeten we nog met deze gekken?

19-09-2006, 14:20

Citaat door Wereldburger:
Iraanse president lanceert plan om hele wereld te besturen

Uitgegeven: 19 september 2006 12:35
Laatst gewijzigd: 19 september 2006 13:34
TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld. Ahmadinejad zei dat dinsdag na aankomst in New York. Hij houdt dinsdagavond in New York een toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

Ahmadinejad zei dat Iran een "efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor "de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika".

De islamitische republiek wil over de voorstellen met andere landen discussiëren. Het is onduidelijk of de Iraanse president in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de VN over zijn plan zal uitweiden.

http://www.nu.nl/news/828852/23/Iraanse_president_lanceert_plan_om_hele_wereld_te_ besturen.html

Nou, ik ben benieuwd!!

Het antwoord ligt voor de hand.

Leg alle problemen die nu aanwezig zijn in de gehele wereld in de hand van Allah (vzmh.) , bekeert uzelf en volg ons..

En dus niet..'Either your with us or your against us' .

Met andere woorden; het finalestadium waarin Amerika en z'n bondgenoten voor het blok gezet zullen worden. De Islam zal de wereld bevrijden..

Het zal achteruitgang inhouden..en oorlog. Zeker in Afrika. Gelukkig hebben we in Nederland geen stammenhiërarchie.

19-09-2006, 14:31

19-09-2006, 15:02

Citaat door Wereldburger:
Iraanse president lanceert plan om hele wereld te besturen

Uitgegeven: 19 september 2006 12:35
Laatst gewijzigd: 19 september 2006 13:34
TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld. Ahmadinejad zei dat dinsdag na aankomst in New York. Hij houdt dinsdagavond in New York een toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

Ahmadinejad zei dat Iran een "efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor "de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika".

De islamitische republiek wil over de voorstellen met andere landen discussiëren. Het is onduidelijk of de Iraanse president in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de VN over zijn plan zal uitweiden.

http://www.nu.nl/news/828852/23/Iraanse_president_lanceert_plan_om_hele_wereld_te_ besturen.html

Nou, ik ben benieuwd!!


zou me nie verbazen, iran heeft veel grote geleerden gehad waarvan een paar die tot de top allertijden behoren.

19-09-2006, 15:08
Citaat:
Ahmadinejad zei dat Iran een "efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor "de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika".

Nou laat het hem bewijzen.

Een efficient systeem voor het besturen van de wereld klinkt nogal demagogisch. Ik wilhelemaal niet bestuurd worden.

19-09-2006, 15:09

Citaat door ZielBroeder:
Logisch dat ze in Iran dan nog steeds zo'n beetje in de middleeuwen leven

iran heeft in ieder geval over haar hele geschiedenis meer grote geleerden voortgebracht dan nederland.

19-09-2006, 15:19

Citaat door Ben-Hadj:

haha weet je ik dacht altijd dat bush en bin-laden de zelfde persoon waren :P

19-09-2006, 15:27

Citaat door ZielBroeder:
Is dat zo? Geen idee, maar het beeld wat ik momenteel van Iran heb is dat het voornamelijk vol met achterlijken zit.

nee sukkel we hadden het over bush en bin-laden...

19-09-2006, 15:37



Citaat door ZielBroeder:
Nee superbrein, we hebben het nu toevallig even over Iran.


Waaat?
Mijn welbedoelde exuses ik dacht echt dat jullie het over iran hadden... nou laten we het dan over bin-laden hebben... waar zou osama zich bevinden?

19-09-2006, 15:38

Citaat door LQwaad4life:
iran heeft in ieder geval over haar hele geschiedenis meer grote geleerden voortgebracht dan nederland.


Totdat de islamitische revolutie kwam. Toen hield het op.

Is touwens niet waar wat jij zegt.

19-09-2006, 15:40

Citaat door thesnoid:
Totdat de islamitische revolutie kwam. Toen hield het op.

Is touwens niet waar wat jij zegt.


Noem namen, kom met bewijs.

Pagina's : [1] 2 3 4