Bekijk volle/desktop versie : spoed!!! hoe heette die ene pil voor aankomen uit marokko

19-09-2006, 10:32
periactine ofzo? ik heb exacte naam nodig.

periancine?? zoietsss please help

pilletjes die eetlust opwekken verkrijgbaar in marokko

19-09-2006, 10:34

in marokko hebben ze van alles witte poeder , pillen voor dikker te worden enz enz

alles dat de meeste meisjes van hier niet aanspreekt daar lopen ze speciaal overdag niet veel op straat pas in de late namiddag om niet in de zon te zitten en niet bruin te worden

19-09-2006, 10:37

wat heeft dat nou met mijn vraag te maken!!!!

zoals je ziet spreken de pillen ons wel aan! dus niet spotten aub..

wat wil je zeggen dat de dames van europa alleen maar willen afvallen?! niet dus

19-09-2006, 10:48

Citaat door farida22:

wat heeft dat nou met mijn vraag te maken!!!!

zoals je ziet spreken de pillen ons wel aan! dus niet spotten aub..

wat wil je zeggen dat de dames van europa alleen maar willen afvallen?! niet dus

nee lieverd want ik wil ook terug bijkomen ben net een paar kilo's kwijtgespeeld en wil ze terug , maar daarvoor ga ik geen pil nemen dat is ongezond enz eenmaal je maag vergroot is dan kun je niet meer terug.

trouwens sommige dames die verdikken altijd na hun huwelijk omdat ze de pil dan innemen enz en dat kan ook helpen om te verdikken snappiee je pakt vrouwelijke hormonen in en dat helpt.

19-09-2006, 10:50

pff nou bij mij heeft de pil helemaal niet geholpen. bij iedereen werkt het anders ik ben zelfs mee afgevallen!

19-09-2006, 10:51
L'7elba ik weet niet of je dat kent....

Ik ken een meisje die een kuur heeft gevolgd (elke ochtend) van l'7elba.... wat zal ik zeggen meid....de ene zomervakantie was zo dun als een lat....daarmee bedoel ik echt supppppper dun he...vel over bot. Toen ik haar de zomervakantie er op weer zag herkende ik haar niet....ze was gewoon mollig geworden (iets te veel van het goede maar het stond haar heeel goed)....je kan er mee stoppen op het moment dat je het juiste gewicht/figuur hebt bereikt.

Ik weet niet precies meer hoe ze het klaar maakte maar als je serieus interesse hebt dan wil ik wel ff voor je na vragen....

L'7elba word ook gebruikt in pillen die voor gewichtstoename zorgen las ik op een bijsluiter....en het is zker een natuurlijk product dat bij voeding gebruikt wordt....of in water wordt opgelost en alleen het water wordt opgedronken...

zelfs baby s die weinig eten en skinny zijn krijgen dat te drinken