Bekijk volle/desktop versie : spoed!!! hoe heette die ene pil voor aankomen uit marokko

Pagina's : [1] 2

19-09-2006, 10:29
periactine ofzo? ik heb exacte naam nodig.

periancine?? zoietsss please help

pilletjes die eetlust opwekken verkrijgbaar in marokko

19-09-2006, 10:36

periactine

Ik had voor de vakantie ook een oproepje geplaatst maar niemand wou het voor me meenemen

19-09-2006, 10:41
macdonalds

19-09-2006, 10:48
is er niemand van kenissen die naar marokko gaat? meid de ramadan nadert dus beter na ramadan te gebruiken, anders kan je niet volhouden

19-09-2006, 10:59

Periactine heten die pillen.. Ik heb zo ook vaak gebruikt.. In het begin heb je veeeel slaap en kan je chagerijnig worden maar na 2-3dagen niet meer..

Ik ga niet nara marokko binnekort, maar mijn ouders wel inshaAllah.. Na de ramadan gaan ze.. Dus.. En misschien komen me opa en oma in de ramadan naar nederland toe.. Dus zeg het maar..

19-09-2006, 11:08
In mijn directe omgeving gaat niemand naar marokko Ik had al me hoop gevestigd op marokko.nl leden maar zoveel belooft maar niks gekregen

Dus bij deze als er iemand gaat graag

Ja het is zeker beter om het na de ramadan te gaan gebruiken Ook omdat je voor elke maaltijd moet innemen

19-09-2006, 11:33

Citaat door Fatima22:
In mijn directe omgeving gaat niemand naar marokko Ik had al me hoop gevestigd op marokko.nl leden maar zoveel belooft maar niks gekregen

Dus bij deze als er iemand gaat graag

Ja het is zeker beter om het na de ramadan te gaan gebruiken Ook omdat je voor elke maaltijd moet innemen

Ik kan wel aan ze vragen of ze voor je halen inshaAllah..

19-09-2006, 11:40

Citaat door farida22:
periactine ofzo? ik heb exacte naam nodig.

periancine?? zoietsss please help

pilletjes die eetlust opwekken verkrijgbaar in marokko

Ben jij dat op die foto's in je topic's over jurken??

Zo ja, dan vind ik dat je geen pillen nodig hebt om aan te komen hoor

19-09-2006, 11:41
Pernabol....

Dat zijn de pillen die je doen aankomen (er is ook n drankje van als ik me nie vergis)

Ik zal rond de kerstperiode naar Marokko gaan. Wel n beetje laat misschien, maar mocht iemand iets nodig hebben..
I'm here to help

19-09-2006, 11:52

Citaat door MRKKN:
Pernabol....

Dat zijn de pillen die je doen aankomen (er is ook n drankje van als ik me nie vergis)

Ik zal rond de kerstperiode naar Marokko gaan. Wel n beetje laat misschien, maar mocht iemand iets nodig hebben..
I'm here to help

Dat is een drankje.. Ik hoorde dat die ook goed was, maar ik heb hem nog niet geprobeert..

19-09-2006, 14:45

Citaat door zailashia:
Ik kan wel aan ze vragen of ze voor je halen inshaAllah..

Als je dat zou willen doen heel graag Zou je heel dankbaar zijn

19-09-2006, 15:23

Citaat door Z_A_Z:
Ben jij dat op die foto's in je topic's over jurken??

Zo ja, dan vind ik dat je geen pillen nodig hebt om aan te komen hoor
dankje wel meid maar toch ben ik de laatste tijd afgevallen ik heb wel nodig helaas

maar ik heb net van mijn vriendin te horen gekregen dat de periactine pillen soms voor snelle hartkloppingen zorgen, haar oom is arts en die had het haar afgeraden. maar ik wil het toch proberen en dan met mate. ik heb dus nuravit besteld bij dr en 1 pot periactine pillen. zij heeft doorgegeven aan iemand die naar marokko is gegaan haar kennis

19-09-2006, 15:30

die peractine die krijg je hier in nederland, mijn moeder haalt het recept gewoon bij de dokter.

19-09-2006, 16:10

Citaat door marocLADY4life:
die peractine die krijg je hier in nederland, mijn moeder haalt het recept gewoon bij de dokter.

helpt het wel meid?

gebruikt je moeder het zelf?

ik had ook gevraagd maar de dokter deed moeilijk zei dat ik niet nodig had en heeft mij omgepraat. maar kon niet dwingen

19-09-2006, 16:27
het helpt zeker ja, me moeder was echt mager en door die tablet heeft ze echt vreetkicks gekregen hahha en daardoor bijgekomen en nu gebruikt me hele familie het haha, en ze heeft geen klachten of bijwerkingen ervan. je moet de dokter gewoon zeggen dat je heel weinig eetlust hebt en daardoor te veel afvalt misschien dat je het dan wel krijgt.

Pagina's : [1] 2