Bekijk volle/desktop versie : Irritatie in Marokko



Pagina's : [1] 2 3

28-06-2003, 23:21
waar irriteer jij je aan als je in marokko bent de jongens de meisjes hun doen hun aand8 zoeken hun kleding of ze3ma op hun manier stoer zijn terwijl ze er echt belachlijk uit zien in hun wollen hip-hop broekje en shell petje

28-06-2003, 23:23


Ik irriteer me nergens aan.........anders moet je gewoon thuis blijven



28-06-2003, 23:26
IK irriteer me aan die lastig gevallen worden door die illegalen ... en die zielige mannen van hier die zijn getrouwt en dan nog op straat meiden gaan versieren een schande gewoon

28-06-2003, 23:27

Citaat:
Origineel gepost door ladyx1983
waar irriteer jij je aan als je in marokko bent de jongens de meisjes hun doen hun aand8 zoeken hun kleding of ze3ma op hun manier stoer zijn terwijl ze er echt belachlijk uit zien in hun wollen hip-hop broekje en shell petje
ik irriteer mij aan die meisje en jongen die uit algaris komen met hun duure kleding en autos,neus in de lucht net of zij/hij een amira/amir is
en hier in nederland lopen zij met de kleding van wibra of markt

28-06-2003, 23:27



Citaat:
Origineel gepost door Stille
IK irriteer me aan die lastig gevallen worden door die illegalen ... en die zielige mannen van hier die zijn getrouwt en dan nog op straat meiden gaan versieren een schande gewoon
ja juist ja

28-06-2003, 23:29

Citaat:
Origineel gepost door Stille
IK irriteer me aan die lastig gevallen worden door die illegalen ... en die zielige mannen van hier die zijn getrouwt en dan nog op straat meiden gaan versieren een schande gewoon
hoezo illegalen dan moet je,je lichaam bedeken dan valt niemand jou lastig

28-06-2003, 23:29

Citaat:
Origineel gepost door DieselGirly
Ik irriteer me nergens aan.........anders moet je gewoon thuis blijven


d8 je dat meid dat k voor hun thuis ga blijven k weet niet wat jij doet maar k ga me er lekker aan irriteren en gewoon me vakantie vieren me vakantie laat k me echt niet afpakken door een paar neppe hip-hopers die te veel franse hip hop kanalen hebben gekeken op de schotel






28-06-2003, 23:30

Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
hoezo illegalen dan moet je,je lichaam bedeken dan valt niemand jou lastig
nou ook al draag je daar een hele tent om je heen en een sluier nog vallen ze je lastig zo zijn ze hun hormone werken sneller

28-06-2003, 23:32

Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
hoezo illegalen dan moet je,je lichaam bedeken dan valt niemand jou lastig
Kiefersch mijn nicht draagt een hijaab en wordt lastig gevallen en kom hier niet zeiken dat het aan de kleding ligt heb je mij ooit gezien wat ik wel allemaal wel niet draag??? Denk drie keer na voordat je een antwoord geeft ja ...

28-06-2003, 23:35

Citaat:
Origineel gepost door Stille
Kiefersch mijn nicht draagt een hijaab en wordt lastig gevallen en kom hier niet zeiken dat het aan de kleding ligt heb je mij ooit gezien wat ik wel allemaal wel niet draag??? Denk drie keer na voordat je een antwoord geeft ja ...
het ligt zeker aan de manier en de kleding

28-06-2003, 23:36
ik irriteer me ook aan de meisje daar die je boos aan kijken van elke kant als of je ze wat hebt aan gedaan of zo

28-06-2003, 23:37

Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
het ligt zeker aan de manier en de kleding
slaat nergens op!!!





















































































ligt echt niet aan je kleding/gedrag zo zijn hun gewoon!!!

28-06-2003, 23:40



Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
het ligt zeker aan de manier en de kleding
Dus jij wordt niet lastig gevallen jek jij bent zeker een uitondering en die uitzondering wordt speciaal voor jou gemaakt jek ...
Dus mijn moeder,nichten,tantes die worden lastig gevallen die zoeken het zelf op is dat wat je wilt beweren

28-06-2003, 23:42
Hmmm ze is zeker ook zo'n persoon die denkt dat meisjes die verkracht zijn het zelf hebben uitgelokt indien ze zich niet hadden bedekt ...

28-06-2003, 23:43
kom op zeg, zo draa de de meiden van nederland in marokko zijn nou
alleen die kleding al en hoe zij lopen en zij vragen er gewoon om,ik ken genoeg meiden die geen probleem er mee hebben,ik zelf hier en in marokko word ik met respect behandelt,er zijn soms van die sukkels maar daar zijn er alhamdoelilla weining van gedraag je als een moslims vrouw en niemand gaat je lastig vallen

Pagina's : [1] 2 3