Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Studie communicatie HBO

_mar0c_princes_
18-09-2006, 21:36

salam mensen kan iemand me vertellen wat deze opleiding inhoudt? wat voor vakken er worden gegeven? en of het moeilijk/leuk is? :kus:

LangePik
18-09-2006, 22:33
Als je gewoon lekker elke dag wilt uitslapen net als ik, geen zorgen over huiswerk, overbodig om boeken te kopen, gewoon eventjes je hersens gebruiken, en nog lekker studiefinanciering ontvangen, dan is dit de studie bij uitstek, echt een aanrader

_mar0c_princes_
18-09-2006, 23:21
Als je gewoon lekker elke dag wilt uitslapen net als ik, geen zorgen over huiswerk, overbodig om boeken te kopen, gewoon eventjes je hersens gebruiken, en nog lekker studiefinanciering ontvangen, dan is dit de studie bij uitstek, echt een aanrader serieus?:eek: welke school zit je dan? of ligt dat niet aan de school maar gewoon echt aan de opleiding zelf?:confused:

sweet_missy
18-09-2006, 23:43
serieus?:eek: welke school zit je dan? of ligt dat niet aan de school maar gewoon echt aan de opleiding zelf?:confused: Volgens mij ligt dat toch echt bij de "persoon" zelf. Ikzelf volg ook de opleiding Communicatie en ik moet je eerlijk zeggen: velen onderschatten deze opleiding. Men mag dan misschien wel makkelijk wegkomen met het luie gedrag en het meeliften tijdens de projecten, maar uiteindelijk heb je er alleen jezelf mee! ;) Bij een sollicitatie, waarbij een keuze tussen twee personen gemaakt moet worden op basis van kennis en kwaliteiten is de keuze vaak snel gemaakt.

princesofriff
19-09-2006, 23:14

wat kan je worden als je die commencatie opleiding volgt want dat wil ik ook graag doen maar ik doe nu kader mijn laaste jaar en dan krijg ik niveo 3/4 en zo wil ik doorstuderen naar hbo ik wil graag op het ROC in australielaan in utrecht wie kan mij meer vertellen over dit?

LangePik
24-09-2006, 12:00
serieus?:eek: welke school zit je dan? of ligt dat niet aan de school maar gewoon echt aan de opleiding zelf?:confused: HU :maf:

manalmaroc
25-09-2006, 13:25
de opleiding communicatie kun je een beetje vergelijken met trainingen die je krijgt bij callcenterwerk