Bekijk volle/desktop versie : naziisraelischmoordenaars open het vuur op een palestijns markt

22-06-2002, 01:20

Citaat door Rizkki:
In Jenin heeft het nazi israëlische moordenaars het vuur geopend op een markt vol met kleine kinderen en vrouwen die boodschappen gingen doen na weken lang van uitgangsverbod. opeens begonnen naziisraelisch moordenaars te schieten op onschuldig, ongewapend mensen..
11 Palestijnen vonden een gruwelijk dood, onder wie 6 kinderen. Er vielen ruim meer dan 50 gewonden.
in ander wijk van Jenin is dertienjarig kind vermoord, toen naziisraëlische moordenaars troepen zijn ouders huis opbliezen. In Gaza-stad is een achtjarige Palestijnse jongen door het hoofd dood geschoten. Hij makte deel uit van een groep kinderen en een fotograaf die onder vuur werd genomen door naziisraelisch moordenaars.
Waar blijft de rechtvaardigheidheid van het westen om deze vreselijk slachting onder palestijns volk te stoppen????
.

22-06-2002, 10:03

ik word echt para van deze berichtjes....
zo erg vind ik dit!!!
kan het nou nooit eens genoeg zijn???
lef hebben ze wel hoor om op kinderen en vrouwen te schieten!!!
ik kan dr echt niet met mijn hersenen bij dat mensen dat kunnen doen??
hebben di mensen hun hart thuis laten liggen ofzo?

20-07-2002, 08:33

Citaat:
ik word echt para van deze berichtjes....
zo erg vind ik dit!!!
kan het nou nooit eens genoeg zijn???
lef hebben ze wel hoor om op kinderen en vrouwen te schieten!!!
ik kan dr echt niet met mijn hersenen bij dat mensen dat kunnen doen??
hebben di mensen hun hart thuis laten liggen ofzo?
Het zijn gewoon beesten!

20-07-2002, 09:05
neej geen beesten, zelfs beesten doen zo iets niet!
veel erger nog!!

20-07-2002, 12:18

Doden bij aanslag op Israëlische bus
16 juli 2002
14:44

- ANP

Door een aanslag op een Israëlische bus op de Westelijke Jordaanoever zijn zeven mensen om het leven gekomen. Dat meldde een zegsman van het Israelische leger dinsdag. Ongeveer vijftien mensen raakten gewond. Sommige gewonden zijn er slecht aan toe.

Volgens de Israelische politie ontplofte een bom langs de weg toen de bus passeerde. Vervolgens opende een of meer gewapende mannen, vermoedelijk Palestijnen, het vuur op het voertuig. Het incident had plaats vlakbij de nederzetting Emanuel gelegen tussen de steden Nablus en Qalqilya.

Het was de eerste ernstige aanslag sinds het Israelische leger vorige maand zeven Palestijnse steden op de Westelijke Jordaanoever opnieuw bezette. Dat gebeurde nadat 26 Israeliers in Jeruzalem door Palestijnse zelfmoordaanslagen waren omgekomen.

20-07-2002, 12:19

Citaat:
Origineel gepost door freemale
Doden bij aanslag op Israëlische bus
16 juli 2002
14:44

- ANP

Door een aanslag op een Israëlische bus op de Westelijke Jordaanoever zijn zeven mensen om het leven gekomen. Dat meldde een zegsman van het Israelische leger dinsdag. Ongeveer vijftien mensen raakten gewond. Sommige gewonden zijn er slecht aan toe.

Volgens de Israelische politie ontplofte een bom langs de weg toen de bus passeerde. Vervolgens opende een of meer gewapende mannen, vermoedelijk Palestijnen, het vuur op het voertuig. Het incident had plaats vlakbij de nederzetting Emanuel gelegen tussen de steden Nablus en Qalqilya.

Het was de eerste ernstige aanslag sinds het Israelische leger vorige maand zeven Palestijnse steden op de Westelijke Jordaanoever opnieuw bezette. Dat gebeurde nadat 26 Israeliers in Jeruzalem door Palestijnse zelfmoordaanslagen waren omgekomen.
Allebei de partijen zijn slecht bezig...

27-10-2002, 15:48

Citaat:
Origineel gepost door moidiana
neej geen beesten, zelfs beesten doen zo iets niet!
veel erger nog!!
Daarom moeten we blijven strijden tegen deze beesten

27-10-2002, 19:15
Defender, Salheim, Rod Boy, waar blijven jullie veroordelingen nu?
Jullie lopen toch altijd voorop in het veroordelen van geweld jegens 'onschuldigen'... Of zijn moslims in jullie ogen per definitie niet onschuldig, maar schuldig?