Bekijk volle/desktop versie : Question.



18-09-2006, 19:02
Hoe kan ik de taal van Windows Media Player veranderen?
Mijn neef is zo vriendelijk geweest de taal om te zetten naar het Frans.


Bvd.

23-09-2006, 14:16


hey,

dit is wat ik gevonden heb:

De taal van bijschriften of ondertitels wijzigen
Kies één van de volgende mogelijkheden:
Als je de taal voor bijschriften of ondertitels wilt instellen voor een geselecteerd videobetand, kies je Bijschriften en ondertitels in het menu Afspelen en klik je op de gewenste taal of een andere optie.
Naast de geselecteerde taal of optie wordt een opsommingsteken geplaatst.

Als je een standaardtaal voor bijschriften of ondertitels wilt instellen voor alle videobestanden kies je voor Bijschriften en ondertitels in het menu Afspelen en klik op Standaardinstellingen. In het dialoogvenster Standaardinstellingen klik u in de lijst Bijschriften en ondertitels op de taal waarin je de bijschriften en ondertitels wilt weergeven.
Opmerking:
Niet alle videobestanden ondersteunen bijschriften en ondertitels.
Naar Boven


De taal van de soundtrack wijzigen

Kies een van de volgende mogelijkheden:
Als je de taal van de soundtrack wilt instellen voor een geselecteerd Windows Media-bestand of een geselecteerde dvd, kies je Audio- en taaltracks in het menu Afspelen en klik je op de gewenste taal of een andere optie.
Naast de geselecteerde taal of optie wordt een opsommingsteken geplaatst.

Wil je de standaardtaal voor soundtracks wijzigen voor alle Windows Media-bestanden en dvd's, dan kies je Audio- en taaltracks in het menu Afspelen en klik je op Standaardinstellingen. In het dialoogvenster Standaardtaalinstellingen klik je in de lijst Gesproken taal op de taal die je voor de soundtrack wilt gebruiken.
Opmerkingen
Deze functie is alleen beschikbaar voor Windows Media-bestanden en dvd's. Niet alle Windows Media-bestanden en dvd's ondersteunen alternatieve talen voor soundtracks.
Als je de taal van de soundtrack wijzigt terwijl je een bestand progressief downloadt, wordt het bestand opnieuw gestart vanaf het begin.

bron: http://www.softcity.nl/showthread.php?t=18747


Voor zover ik weet is het niet mogelijk om de taal in te stellen voor heel het programma windows mediaplayer. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

succes

23-09-2006, 14:28
Hèèèèl erg bedankt, maar ik heb het niet meer nodig.
Mijn pc is namelijk geformateerd.

23-09-2006, 14:31

Citaat door Tilleli:
Hèèèèl erg bedankt, maar ik heb het niet meer nodig.
Mijn pc is namelijk geformateerd.


Nou ok, maar je hebt toch niet om die reden je pc geformatteerd?

Als je windows weer op je pc hebt, bekijk dan deze tips om pc problemen te voorkomen:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1087954

succes

23-09-2006, 14:40



Citaat door marocieboy:
Nou ok, maar je hebt toch niet om die reden je pc geformatteerd?

Als je windows weer op je pc hebt, bekijk dan deze tips om pc problemen te voorkomen:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1087954

succes



!
Nee, eigenlijk had ik geen reden om mijn pc te formateren, maar mijn vader heeft een Egyptenaar mijn pc laten checken en die vond een virusje of twee genoeg om alles te verwijderen. Al mijn foto's en docu's zijn foetsie. Ik klaag 'm na de Ramadan aan, samen met mijn vader.

Thanx.

23-09-2006, 16:25

Citaat door Tilleli:
!
Nee, eigenlijk had ik geen reden om mijn pc te formateren, maar mijn vader heeft een Egyptenaar mijn pc laten checken en die vondt een virusje of twee genoeg om alles te verwijderen. Al mijn foto's en docu's zijn foetsie. Ik klaag 'm na de Ramadan aan, samen met mijn vader.

Thanx.


Echt belachelijk dan... Je gaat toch niet een pc formatteren , alleen , omdat je 2 virussen hebt gevonden. Zo te horen heeft die man er niet veel verstand van. Ik denk dat 1 volldige scan met een goede antivirusprogramma voldoende was om je pc te beschermen.

Je moet begrijpen dat je pc formatteren, een laatste noodoplossing is, je doet dat pas nadat je alles hebt geprobeerd, zo te horen is dat in dit geval niet gebeurt.

Echt zonde van je foto's en bestanden dan

Wil je goed tips om je pc te beschermen , kijk dan even hier:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1087954

succes