Bekijk volle/desktop versie : Weet iemand misschien hoe je kunt aankomen

18-09-2006, 15:58
Ik eet van alles en toch kom ik niet aan. Volgens mij heb ik gewoon een veel te kleine maag en daarom moet ik mn maag gaan trainen door meer te gaan eten. Dat lukt alleen niet, omdat als ik eet ik me heel snel vol voel en geen honger meer heb.

18-09-2006, 18:50

Ik heb ook bijna het zelfde probleem. Sinds dat ik terug ben van marokko ben ik veel afgevallen en om het terug te krijgen lukt me niet. OOk al prop ik me vol.

18-09-2006, 19:16
ze hebben allerlei middeltjes voor afvallen maar voor aankomen bedenken ze maar niets

meid je zegt dat je niet vanuit je zelf veel kan eten. dan zou ik eetlustopwekkers gebruiken

wat ik tot op heden heb ervaart/gehoord:

siropen: nuravit en pervital (uit marokko)
periactine pilletjes hier in nederland en marokko.
nuravit heb ik gebruikt en dat werkt goed ik heb besteld en krijg het binnenkort uit marokko (kennis)

en je hebt van die poeders ofzo met kalorien ofzo die werkt echt niet, die je voor of na je maaltijd moet innemen met glaasje melk

en nog iets ik zou per dag niet 3 keer maar vaker eten. zeg maar om de 2 uur hoe veel je kan eten maak niet uit maar gewoon jezelf laten wennen en zo wil je iedere keer eten eten. EN HELEMAAL NIET LUI DOEN gewoon gelijk naar de keuken en wat voorbereiden als je ff trek heb

en in de nacht is het altijd het beste voor je gaat slapen een bordje spagetti /macaronie ofzo eten (of iets anders wat is overgebleven van de maaltijd) veel melk drinken