Bekijk volle/desktop versie : Benfiet ReBuild Libanon,was mahsa'Allah.



Pagina's : [1] 2 3 4

18-09-2006, 09:18
Het was in een woord GEWELDIG!


Mahsa'Allah

( op een enkele dingetjes na )

18-09-2006, 09:23


Ik kon helaas niet gaan .....


18-09-2006, 11:17

Citaat door vervlokker:
Persoonlijk vond ik het een beetje een ziekelijk voorstelling, (ik ben er niet heen geweest by the way)
ziekelijk omdat men alleen Libanon kennelijk zo intressant vind om het land weer op de been te krijgen, terwijl de mensen daar het altijd al redelijk tot goed hadden...

Er zijn ergere (islamitische) landen waar geld nodig is!

Daarnaast werd er op de flyers aangegeven dat je geen petjes en/of sportschoenen mocht dragen??!!!

Geloof mij als ik zoiets zou houden "onder het mom van geldinzamelingsactie voor een arm land" dan kwamen de klanten desnoods in een laken over zich heen! en nog zou ik ze binnen laten...

ewa fhem...


Salaam,

Waarom zoveel commentaar? Er zijn inderdaad vele andere landen waar geld nodig is , maar waarom doe je er dan zelf niks aan...?

18-09-2006, 11:28

Citaat door ZomaarEenMeisje:
Het was in een woord GEWELDIG!


Mahsa'Allah

( op een enkele dingetjes na )



En die zijn,,

18-09-2006, 11:35



Citaat door vervlokker:
waaruit concludeer jij dat ik niks doe?


Met de opmerkingen die y maakt kun je er meestal moeilijk vanuit gaan dat je dr iets aan doet..

18-09-2006, 11:52
K ben ook geweest en viel wel tegen... ten eerste pas om 4 uur gingen ze beginnen... en daarna krijg ik het vreselijke nieuws te horen dat Zain Bikha als laatste optreedt

Ze mochten Ali B wel schrappen... bah Zain KOmt speciaal naar nederland dacht ik hem te zien maar neej hoor pas om half 9...

Ze hadden rekening moeten houden dat zo'n tijdstip niet erg toepasselijk is

Maar goed Al Wahda was mashallaah top jammer dat ze muziekinstrumenten gebruiken hun stemmen zijn gewoon

Enne Khaleel Muhammad was Helemaal Mashaallaah top heb be3da zijn handtekening en nieuwste cd

Nu hoop ik inchallah dat het Concert van Samy Yusuf beter is

18-09-2006, 11:53

Citaat door vervlokker:
Persoonlijk vond ik het een beetje een ziekelijk voorstelling, (ik ben er niet heen geweest by the way)
ziekelijk omdat men alleen Libanon kennelijk zo intressant vind om het land weer op de been te krijgen, terwijl de mensen daar het altijd al redelijk tot goed hadden...

Er zijn ergere (islamitische) landen waar geld nodig is!

Daarnaast werd er op de flyers aangegeven dat je geen petjes en/of sportschoenen mocht dragen??!!!

Geloof mij als ik zoiets zou houden "onder het mom van geldinzamelingsactie voor een arm land" dan kwamen de klanten desnoods in een laken over zich heen! en nog zou ik ze binnen laten...

ewa fhem...



Blijkbaar is het geld niet zo dringend nodig.

Trouwens, goed punt!

18-09-2006, 11:54

Citaat door vervlokker:
Persoonlijk vond ik het een beetje een ziekelijk voorstelling, (ik ben er niet heen geweest by the way)
ziekelijk omdat men alleen Libanon kennelijk zo intressant vind om het land weer op de been te krijgen, terwijl de mensen daar het altijd al redelijk tot goed hadden...

Er zijn ergere (islamitische) landen waar geld nodig is!

Daarnaast werd er op de flyers aangegeven dat je geen petjes en/of sportschoenen mocht dragen??!!!

Geloof mij als ik zoiets zou houden "onder het mom van geldinzamelingsactie voor een arm land" dan kwamen de klanten desnoods in een laken over zich heen! en nog zou ik ze binnen laten...

ewa fhem...



Ten eerste zij nemen be3da de moeite.... jij kan ook over die arme landen praten hier ipv al dat onzinnige gedoe

En het geeft aan welk publiek ze willen... niet die straatschoffie's maar nette gekleede mensen

Iedereen zag er wel top uit moet ik zeggen

18-09-2006, 11:57

Citaat door vervlokker:
ZIEK HOE JULLIE VOOR ELKAAR GAAN ONDER HET MOM VAN VOOR EEN ISLAMITISCH LAND!

TFOE 3LA MAROKKANEN! TFOE TFOE!!!!


Natuurlijk

18-09-2006, 11:59

Citaat door vervlokker:
vanaf nu negeer ik ook jou ziek klein misselijk wezentje!


Juiste keuze

18-09-2006, 12:01
Sadaka doen terwijl je naar el haram luistert..?

Geld inzamelen door naar Ali b te kijken..?

Wat dacht je van gewoon rechtstreeks doneren...!

18-09-2006, 12:09

Citaat door Melleke:
Sadaka doen terwijl je naar el haram luistert..?

Geld inzamelen door naar Ali b te kijken..?

Wat dacht je van gewoon rechtstreeks doneren...!



Dat Ali B ging optreden was pas bekend toen iedereen al binnen was ik heb er nog steeds de pest in dat ik zain niet kon zien

18-09-2006, 12:11


..Dus dan nog..

Het mag niet punt. Of het nou Ali b is of die andere man (sorry ken hem niet)

18-09-2006, 12:15

Citaat door Melleke:
..Dus dan nog..

Het mag niet punt. Of het nou Ali b is of die andere man (sorry ken hem niet)



Daarom zit je op marokko.nl bij dit rubriek

18-09-2006, 12:16

Citaat door Medinah_2006:
Daarom zit je op marokko.nl bij dit rubriek


....Waarom dwaal je nou van het onderwerp af..??

Wat ik hier op marokko.nl, bij deze rubriek doe, staat toch volldig los van mijn opmerking of zie ik dat nou verkeerd..? ..

Pagina's : [1] 2 3 4