Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk heb zwangerschapsmasker op mijn gezicht



17-09-2006, 18:23
salaam


Ik ben zwanger en heb zwangerschapsmasker op mijn gezicht, en nu vraag ik mij af is er iets aan te doen, ik wil geen cremes gaan gebruiken die helpen toch niet, dus ik wil marokkaanse kruiden gaan gebruiken maar ik weet niet welke, zijn er vrouwen die na hun bevalling iets hebben gebruikt om van deze zwangerschapsmasker af te komen.

ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand mij kan helpen,
ik wacht op jullie antwoord en bedank jullie alvast


groetjes xyoussrax

17-09-2006, 18:53


Meid dat gaat vanzelf over na je zwangerschap...zo niet zuo ik toch 'n creme met hydrochinon halen bij de huisarts. (ná je zwangerschap uiteraard...ga níet blekende cremes nu gebruiken)

succes x

17-09-2006, 19:37
de probleem bij mij is dat het niet vanzelf verdwijnt en de vlekken blijven, bij de huisarts ben ik al geweest bij mijn andere zwangerschappen en een creme gebruikt en dat heeft niks geholpen, zijn er geen kruiden die je kan gebruiken uiteraard na de zwangerschap om op je gezicht te smeren.

groetjes

17-09-2006, 23:32
ik heb begrepen dat een zwangerschapsmasker op den duur vervaagt. Echt verdwijnen doet het niet. Misschien is toch een creme een optie om de procuderen te versnellen. Je kan het beste een produkt van biodermal of lancome gebruiken. Deze zijn duur maar wel goed. Ik heb deze twee produkten gebruikt om littekens te vervagen. Ik weet niet of er hiervoor kruiden zijn.
succes! maak je niet druk make up doet wonderen.

18-09-2006, 16:40


bedankt meiden voor jullie antwoord

maar hoe zit het met sabon elbeldi is deze niet geschikt voor deze vlekken op je gezicht, en wordt deze niet gebruikt met iets erbij en dan op je gezicht smeren.

hopelijke krijg ik antwoord dat ik zoek.

groetjes

18-09-2006, 17:54
salaam

je moet niet tijden je zwangerschap aan je huid gaan zitten, want je huid is gevoeliger dan normaal.
dus als je gaat scruben of zo kunnen er littekens ontstaan.
na je zwangerschap gaat het van zelf weg en als je nog wat overhoud kun je het met marokkaanse zeep en een washandje weg halen. sauna helpt ook
dit heeft bij mij echt geholpen

en dit heb ik allemaal van mij lieve moeder

veel suc6

18-09-2006, 20:48
salaam Sarrabou

bedankt voor je antwoord
wat voor marokkaanse zeep is het dan en heb je ervaring met sabon elbeldi deze schijnt ook te helpen maar heb het nooit gebruikt.

en hoe zit het met sauna bedoel je mijn gezicht stomen.\

graag je antwoord.

18-09-2006, 22:56
ik heb het ook in mijn nek gehad .
ik heb toen van alles geprobeerd het ging maar niet weg , maar na de valling is van zelf weg . dus het hoord gewoon bij .

gr marwa .

19-09-2006, 09:42
Ik heb gehoord dat ziet argan heel goed is voor vlekken op je gezicht. Is ook puur natuurlijk en dus ook niet slecht voor je huid.

veel suc6.

groetjes

20-09-2006, 17:26
salaam

waar kan je deze zit argan kopen hier in nederland en hoe moet je deze gebruiken.

graag je antwoord