Bekijk volle/desktop versie : Snel afvallen kom hier dan

Pagina's : [1] 2

17-09-2006, 18:07
Hoooooi allemaal

Ik vind hier zovaak topics over afvallen dus zet ik er maar ook een

Nou ik ben in mei begonnen aan een dieet genaamd cambridge dieet.
Ik weegde erg zwaar 111 en ik weeg nu 90 kilo ik ben nu 21 kilo afgevallen
Ik zoveel dingen gedaan dat willen jullie niet weten ikben naar een dokter geweest en meschien wel 100 dieeten geprobeert en geen een gaf een goed resultaat ik kwam alleen maar bij en bij en nog eens bij ik werd het beu een vriendin van mij deed dit en het een goed resultaat je zag gewoon dat ze een lichaam kreeg. Ik raakde so geintresseerd dat ik het maar ben gaan doen en zweer het is geen grap het werk echt. Ik me weer fit enzo ik ging ook elke dag naar fitnis maar het gegarandeerd dat je afvalt

Het gaat in vervolg zo

CAMBRIDGE

Je kunt kiezen tussen
Shakes:
bosvruchten,sinasappel,chocolade,vanile,bananen smaken

Repen:
in Chocolade,toffee,caramel,sinasappel smaken

Soep:
tomaten,champions smaken

Bij de CAMBRIDGE mag je deze drie producten hebben en dat is het dan ook je mag niks erbij hellemaal niks en drinken is altijd water
MAARIT MAG JE ALLEEN ALS JE BOVEN DE ACHTIEN BENT

Maar er is ook nog een soja dieet:

je kunt kiezen uit

Shakes:
bosvruchten,sinasappel,chocolade,vanile,bananen smaken

Repen:
in Chocolade,toffee,caramel,sinasappel smaken

Soep:
tomaten,champions smaken

Maar hier mag je alleen 2van kiezen want je moet dan nog ook eten dat is dus groeten in water en vlees op de grill
Maar er is ook een product dat heet ketjap maniss is gewoon te koop in de winkel
daar mag je heel weinig van en dan koen je roerbakgroenten koken en zo voort maar geen marmita en dan heb je ook nog volkoren pasta dat is ook gewoon te koop in de winkel daar mag je maar 30 gram van alsook aardappelen en rijst maar wel volkoren en vlees mag je maar 100 gram

nou ik zelf doe de soja dieet omdat in nog te jong ben en moet nog eten en al dat bullshit maar als je boven de achtien ben mag je de Cambridge dieet doen maar daar je niet bij eten

Dat is het wel zo'n beetje ik meen het mensen dit garandeerd jou dat je afvalt maar je moet ook een beetje bewegen inplaats op je luie reet gaan zitten

http://www.cambridgesprundel.nl/

dit is de site hier zie je meer info over de dieet ik woon roosendaal daarom ga ik ook naar sprunel maar er is ook eentje in de beethovenlaan ofiets maar daar mocht ik niet want daar was ik te jong maar die in sprundel wel

genen die dit willen gaan doen ik zo zeggen ik wens jullie veel succes

Xxxx nikki

17-09-2006, 18:48

hey Nikki goed dat je zoveel bent afgevallen maar nu moet je je leven lang er aan houden anders kom je weer bij.

17-09-2006, 18:50
nee hoor want als je gewicht hebt bereikt ga je afbouwen ik ken een vrouw en die is al bijna een jaar op het zelfde gewicht gebleven echt waar

17-09-2006, 19:05
ohjaa valt weer mee dan

17-09-2006, 19:07

Hoe duur is het?
volgens mij is het heel prijzig namelijk

17-09-2006, 19:30
het ligt er aan hoeveel je koopt ik betaal 35 euro per week ik in de vakantie ook mee gedaan en dat koste me 140 euro of zelf nog meer en dat was voor een maand

17-09-2006, 19:30

Citaat door nana_:
ohjaa valt weer mee dan

precies

17-09-2006, 23:39
Als het helpt en het is gezond dan maakt het niet uit hoeveel het kost. En bij jou heeft het geholpen. Mijn complimenten dat je het tot nu toe volgehouden hebt nikki15.

17-09-2006, 23:56
mag je geen brood??????????

een dieet zonder brood, is geen dieet voor mij

18-09-2006, 00:13
brood is onze boosdoener. Brood maakt je dik net zoals pasta's. Als je geen brood eet hoef je daarnaast alleen te sporten en je valt bij wijze van spreken af. Maar wat je zegt een dieet zonder brood is mijn dood.

18-09-2006, 17:57
dankje wel

waarom brood ben je zo gek op brood

20-09-2006, 10:41
je gaat het echt niet redden om helemaal geen brood te eten.

marka zonder brood is al geen marka meer,

in de ochtend of tussendoor be3da een broodje

je kan het toch gewoon houden op 3 sneetjes brood

20-09-2006, 18:59

nee geen brood hellemaal niks

30-04-2007, 11:13

Citaat door dikra:
nee geen brood hellemaal niks

30-04-2007, 11:17
Lijkt me niet echt een gezond dieet hoor

je kan beter weightwatchers volgen..
daaar mag je vanalles eten maar met mate