Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse meisjes op de HVA-Amstel zijn..........



Pagina's : [1] 2

28-06-2003, 13:50

Citaat door minier:
misschien dat het aan mij ligt, maar bijna elk marokkaans meisje op de hva is dik. draai je je om staat er weer zo eentje met haar dikke xxxx en blubberbuik te shaken, serieus niet normaal!! en dan lopen ze lekker te doen tfoeee

een meisje is gewoon ze is dun, lief, alles wat een man zich kan wensen :verliefd: maar ik ga niet zielig via marokko.nl proberen haar te strikken, ik pak het beter aan.

ben ik de enige die dit heeft gemerkt????
.

28-06-2003, 13:53



Citaat:
Origineel gepost door minier
misschien dat het aan mij ligt, maar bijna elk marokkaans meisje op de hva is dik. draai je je om staat er weer zo eentje met haar dikke xxxx en blubberbuik te shaken, serieus niet normaal!! en dan lopen ze lekker te doen tfoeee

een meisje is gewoon ze is dun, lief, alles wat een man zich kan wensen :verliefd: maar ik ga niet zielig via marokko.nl proberen haar te strikken, ik pak het beter aan.

ben ik de enige die dit heeft gemerkt????
salam alaikoem....

vidn best erg dat je dit zegt....het zit ind e gene dat marokaanse meiden en dikkere achterse hebben ik wete niet of je zussen hebt of misschien j emoeder wel maar bijna elke marokaanse vrouw heeft achter wat meer...en ik dnek dat je voor je zelf moet spreken want alles wat een jongen zich kan wensen is een goed moslim vrouw ongeacht of je een dik is van achter of niet...let op met wat je zegt wnat j ediscrimineert....en er valt niks te merekn want alah heeft ons zo geschapen net hoe hij jou geschapen heeft...dus jongenen BELEDIG allah niet wnat hij heeft jou gemaakt en diemeiden waar jij eht over hebt ook.....

ma3a salaam mir

28-06-2003, 13:55
Mirtje heeft gelijk, alleen is het zo dat sommige meisjes dan van die superstrakke kleding dragen......das afschuwelijk!

28-06-2003, 13:56
Zijn voorkeur ligt gewoon bij slanke dames. Is toch niks verkeerds aan? Ik bedoel ik val op heeeeeeele lange mannen (minimaal 1.85m) ...bijna alle marokkaanse mannen zijn tussen de 1.70m en 1.80m. Ewa ja die heb ik dus allemaal afgeschreven...

28-06-2003, 13:59


Ik geef hem gelijk hoor! Iedereen valt op wat anders! Maar minier ik kom daar volgend jaar studeren en ik ben ook een slankie!!
Dus je zal me wel zien staan dan!!!

kus kickkie

28-06-2003, 13:59
IK VIND DAT DIE MAROKAANSE MEISJES NODIG MOETEN AFVALLEN ALLEMAAL HEEL DIK MOETEN ZE MAAR NIET ZOVEEL AAN SEXX DOEN EN BATATA ETEN!!!!!!!!!!ik ben zelf heel erg dun en ik ben er wel blij mee want later als ik ga trouwen ben ik nog steeds dunn beter toch dan als een dikke trouwen!!!

28-06-2003, 14:02

Citaat:
Origineel gepost door elmoemien
Mirtje heeft gelijk, alleen is het zo dat sommige meisjes dan van die superstrakke kleding dragen......das afschuwelijk!
dat klopt ook dat vind ik ookk afa=schuwelijk....en missalhoceima16
hasjoema heliek echt waar...

28-06-2003, 14:08
Miriammetje ik begrijp je reactie wel hoor maar zo erg is het niet dat ie dat zegt vind ik...

ieder zijn smaak toch? Jij valt toch ook niet op iedereen? om eerlijk te zijn vind ik het ook wat minder als een meisje op een vieze manier dik is..ik weet niet of je begrijpt wat ik daarmee bedoel..een meisje kan op een normale manier dik zijn maar ze kan ook DIK zijn op een walgelijke manier. Dan moeten ze geen kleding dragen die te bloot of te klein zijn..cover up....

Gelukkig heb ik hier geen last van :boogie:

Minier valt op dunne meisjes :knipoog: kan toch, wat is daar erg aan...

28-06-2003, 14:09
hoezoo hsoemaa gewoon de harde waarheid!!klaar mag de harde waarheid nooit worden uitgesproken??/?

28-06-2003, 14:11
okee iedereen zn eigen mening en iedereeen zn eigen smaak!!! moeten jullie allemaal zelf weten!!!!xxxxmoi

28-06-2003, 14:12

Citaat:
Origineel gepost door missalhoceima16
hoezoo hsoemaa gewoon de harde waarheid!!klaar mag de harde waarheid nooit worden uitgesproken??/?
tjonge jonge....heeft allah gezegd dunne meiden zijn beter dan de dikkere??? nee dus hoef jij dat ook niet als een feit te beschrijven...ik ben zelf niet dik niet dun ben hoe allah me geschapen heeft...

en diva latifa aj ik weet iedere heeft zijn eigen smaak maar dan hoedf jeniet de andere waar je niet op valt onderuit te halen ...wie is hij omdat te doen...en ja over dikke meiden die bloot zijn...dat is even harram als dunne meiden die bloot zijn aleen jongens houden van dunne meiden die bloot zijn maar voor allah swat zijn ze alletwee bloot of ze nu dik dun of scheel is...

28-06-2003, 14:14

Citaat:
Origineel gepost door GangstaLovin
Zijn voorkeur ligt gewoon bij slanke dames. Is toch niks verkeerds aan? Ik bedoel ik val op heeeeeeele lange mannen (minimaal 1.85m) ...bijna alle marokkaanse mannen zijn tussen de 1.70m en 1.80m. Ewa ja die heb ik dus allemaal afgeschreven...
Helemaal...........ieder zijn eigensmaak....maar jij bent ook een lange vent ...........ik vind korte jongens echt een afknapper..maar dat is weer mijn smaak....geef mij maar 1.80-190

28-06-2003, 14:17



Citaat:
Origineel gepost door missalhoceima16
IK VIND DAT DIE MAROKAANSE MEISJES NODIG MOETEN AFVALLEN ALLEMAAL HEEL DIK MOETEN ZE MAAR NIET ZOVEEL AAN SEXX DOEN EN BATATA ETEN!!!!!!!!!!ik ben zelf heel erg dun en ik ben er wel blij mee want later als ik ga trouwen ben ik nog steeds dunn beter toch dan als een dikke trouwen!!!
Hou het zo en laat anderen in hun waarde zoals jij ook graag wil dat iedereen jou in je waarde laat, trut... Hoe weet jij nou dat al die meiden aan sex doen... Of hoor jij daar ook onder dat je je zo aangevallen voelt...

28-06-2003, 14:19

Citaat:
Origineel gepost door GangstaLovin
Zijn voorkeur ligt gewoon bij slanke dames. Is toch niks verkeerds aan? Ik bedoel ik val op heeeeeeele lange mannen (minimaal 1.85m) ...bijna alle marokkaanse mannen zijn tussen de 1.70m en 1.80m. Ewa ja die heb ik dus allemaal afgeschreven...
Dat moet hij zijn voorkeur uitspreken en niet anderen afkraken.. Iedereen heeft een eigen voorkeur, daar is ook niks mis mee.. Maar laat anderen wel in hun waarde... Wie zegt dat hij bij de meiden valt. Misschien vinden ze hem ook een lelijk monster...

28-06-2003, 14:22
Ik ben het met je eens mariammetje maar ik zeg alleen maar dat ik hem ook wel begrijp...

ennee missalhoceima16...je kan te ver gaan zo'n opmerking is nergens voor nodig en is nergens op gebaseerd!

ga even afkoelen ok (no hard feelings )

Pagina's : [1] 2