Bekijk volle/desktop versie : Natascha toch op skivakantie



17-09-2006, 08:43

Citaat door bouali:



WENEN - Natascha Kampusch is wel met haar ontvoerder op skivakantie geweest. Volgens haar advocaten zou...

Natascha tijdens het interview voor de Oostenrijkse TV....de Oostenrijkse bij dat uitstapje niet in de gelegenheid zijn geweest te ontsnappen.

Eerder sprak Kampusch, die acht jaar ontvoerd was, nog geruchten tegen over een gezamenlijke vakantie. Dat zou ze hebben gedaan om te voorkomen dat haar andere ervaringen tijdens de ontvoering gebagatelliseerd worden. Ontvoerder Wolfgang Priklopil zou hebben gedreigd iedereen te vermoorden die met haar in contact kwam. Toen ze zich tijdens de reis alleen met een toeriste op een toilet bevond, bleek deze geen Duits te spreken.(Reuters)


http://www.ad.nl/buitenland/article633243.ece

Vond dit een triest verhaal. Alleen geloof ik er niets meer van.
.

17-09-2006, 12:37


In het skioord zou ze met een vrouw ''alleen'' in het toilet gezeten hebben. Ze kon niet ''ontsnappen'' omdat die vrouw geen Duits verstond

!!!!!

Er bestaat ook Engels en gebarentaal

17-09-2006, 13:36

Citaat door Maroe:
Het verhaal krijgt een hele vreemde wending zo.
Maar ja, hoe "normaal" ben je nog na zo'n ervaring.

17-09-2006, 13:52

Citaat door mira76:
Maar ja, hoe "normaal" ben je nog na zo'n ervaring.


Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat mensen die misbruikt worden niet anders meer weten. Je kan op een geestelijk gestoorde manier van je misbruiker gaan houden. Ze had niks anders. You need to survive.

Wat ik me wel afvraag of iemand die in een hokje moet leven wel in staat is om te skien. Maar misschien deed ze wel aan sport.

Misschien was ze toch wel een beetje van haar ontvoerder gaan houden omdat hij degene was die voor haar zorgde. Enge gedachte... maar je ziet ook vaak dat mensen die gegijzeld worden toch sympathe krijgen voor de gijzelnemers.

Jammer dat die vent zelmoord heeft geplaaegd, zijn verhaal zou zeer interessant geweest zijn. Al vrees ik dat dit soort drama's niet zijn te voorkomen.

17-09-2006, 13:53



Citaat door mira76:
Maar ja, hoe "normaal" ben je nog na zo'n ervaring.


Blijvend gestoord.

17-09-2006, 13:56

Citaat door mira76:
Maar ja, hoe "normaal" ben je nog na zo'n ervaring.


Inderdaad ik denk dat op dat moment de vrouw haar raar zou hebben aangekeken.

17-09-2006, 14:07
Tja, het is toch ook bizar. Je bent nog een kind, waarschijnlijk moest ze haar 1e menstruatie nog krijgen. Iemand sluit je op, weg van je ouders. En vervolgens groei je op tot jonge vrouw en alles wat je in die jaren "leert" leer je van je ontvoerder.
Dus wat ze ook zegt of doet, of het geloofwaardig is of niet, je kan het haar niet kwalijk nemen.

17-09-2006, 14:25

Citaat door mira76:
Tja, het is toch ook bizar. Je bent nog een kind, waarschijnlijk moest ze haar 1e menstruatie nog krijgen. Iemand sluit je op, weg van je ouders. En vervolgens groei je op tot jonge vrouw en alles wat je in die jaren "leert" leer je van je ontvoerder.
Dus wat ze ook zegt of doet, of het geloofwaardig is of niet, je kan het haar niet kwalijk nemen.


Haar "opvoeder" was ook haar ontvoerder. Maar als je er over nadenkt wordt ik misselijk. Opgroeiende meisjes moeten met opgroeiende meisjes omgaan. Je eerste BH zoek je ook uit met een vrouw. Daar horen mannen niet bij.

Onvoorstebaar om als meisje op te groeien zonder vriendinnen.

17-09-2006, 14:28

Citaat door jamie_is_back:
In het skioord zou ze met een vrouw ''alleen'' in het toilet gezeten hebben. Ze kon niet ''ontsnappen'' omdat die vrouw geen Duits verstond

!!!!!

Er bestaat ook Engels en gebarentaal
Wat dacht je gewoon van je longen uit je lijf schreeuwen.

17-09-2006, 15:15

Citaat door rattaplann:
Wat dacht je gewoon van je longen uit je lijf schreeuwen.



inderdaad gewoon schreeuwen, of midden in de nacht op staan of wat dan ook rennen krijsen ...

ik zou gewoon alles doen om mezelf te redden maar ja je weet nooit hoe zij het heeft ervaren hè...