Bekijk volle/desktop versie : Hoe had ik dat niet kunnen weten???



17-09-2006, 03:22
(WAARGEBEUD)Het verhaal gaat over een meisje van 20 genaamd yasmina

Ik lag lekker in het zonnetje met mijn vriendin op scheveningen een drankje te doen, op een gegeven moment gaat haar telefoon. Het was salah!
Salah was een goede vriend van haar ik kende hem niet (tring tring)
leila; ik zit aan het strand wat te drinken met een vriendin van me, waar ben jij dan? wacht ik zal het vragen
leila; yas heb je zin om wat met salah te gaan drinken hij zit verderop
yasmina; ja gezellig waarom niet
leila; is goed. waarom niet?

Ik liep samen met leila naar een tent verderop, en daar zat salah met een vriend van hem. Ik stelde me netjes voor, en ging aan tafel zitten.
Mijn eerste indruk van salah was niks bijzonders, aardige jongen maar meer niet. Na twee uurtjes gezellig te hebben gezeten met de heren zijn we weggegaan, want wij zouden richting rotterdam gaan om wat te gaan drinken. Het was vrijdag en dan is het gezellig in rotterdam. Onderweg naar rotterdam gaat leila d`r telefoon weer over het was salah die ook in rotterdam zou zijn vanavond. Ik hoor leila tegen hem zeggen we bellen je zodra we er zijn kunnen we samen wat gaan eten. Zo gezegd zo gedaan.

een uur later zaten we met salah en zijn vriend aan tafel te eten en we hadden het heel gezellig. Salah was heel beleefd en was niet op een versiertoer(verkeerd gedacht)

Aan het einde van de avond besloten we naar een danscafe te gaan, leila en ik hadden een paar glaasjes op. Leila begon te flirten met rachid (vriend van salah). En daar stond ik aan de kant met salah die ik nauwelijks kende. Ik besloot naar de toilet te gaan, leila liep achter me aan en vertelde me in de toilet dat salah mij leuk vond. Ik was er zo misselijk van geworden dat ik moest kokhalzen, want hij was totaal niet mij type. En voelde me niet meer op mijn gemak

terug op de dansvloer bleef ik uit zijn buurt. Op een gegeven moment voelde ik een arm op mijn schouder het was salah. Hij vroeg of hij even met mij kon praten. Ik liep met hem mee naar een hoekje. Hij vertelde mij daar dat hij me mooi vond en of ik morgen met hem uit eten wilde gaan. Ik zei misschien ik weet het niet, omdat ik niet in zijn gezicht durfde te zeggen dat hij niet mijn type was. Hij zei nog je krijgt er geen spijt van. We zien wel zei ik.

Aangeschoten liepen we terug naar de auto ik stapte achterin in, en ik zie hem ineens ook naar achter gaan zitten. En ik denken shit dat wil ik niet. Ik keek leila met boze ogen aan. Onderweg naar den haag hadden salah en ik leuke gesprekken. Op een gegeven moment keken we elkaar diep in de ogen. En daar gebeurde het ik kreeg een raar gevoel in mijn buik, hij trok me naar zicht toe en begon me hevig te zoenen. En voelde dat hij ook voelde wat ik voelde.

tot aan mijn deur hebben we elkaar niet losgelaten.

Aangekomen thuis zweefde ik naar boven, ik was verliefd in een fractie van een seconde. En ik denken he hoe kan dat. Ik moest net bijna overgeven van het horen dat hij me leuk vind. Ik lag in mijn bed en voelde dat mijn telefoon trilde ik kreeg een bericht van salah "ik mis je nu al". Ik draaide me om en ging slapen. Na een uur werd ik wakker. Het eerste waar ik aan dacht was SALAH. Ik was verliefd

De volgende ochtend werd ik gewekt door een sms............
Goedemorgen prinsesje ben je al wakker?

Ik reageerde niet. Ik dacht er ineens bij na dat leila me ooit had verteld over salah dat het zo een playertje was die met vrouwen het bed induikt en ze vervolgens dumpt. En ik zeker niet een van die vrouwen wil zijn aangezien ik nog maagd ben.....

Me telefoon gaat over (tring tring)......

Wat vinden jullie ervan moet ik door gaan?????????????????????????????????????????????? ???????????????

18-09-2006, 15:54


up