Bekijk volle/desktop versie : Al Qaida=nep!?!?



16-09-2006, 19:42
opgericht door amerikanen om moslims in het zwarte dag licht te zetten en dichterbij'er de finale van de heilige oorlog

Waar of niet waar?

16-09-2006, 21:37


Je had eigenlijk nog een derde keus moeten hebben in die poll, ' weet ik niet' .
Want ik twijfelde namelijk al op 13/09/2001. America is qua technologie , geheime diensten en kennis te ver gegrepen voor ons op dit moment. Dat is gewoon een feit !
Maar wij zullen insha allah nooit en te nimmer buigen , en dat vanwege één ding ,, Islam !
Al qaida -> moejahedeen zijn echt . Die volgen de regels van ons geloof. Twijfel ik niet aan. Bin laden ,al zawa7ri en nog een aantal heb ik echt een raar gevoel bij .

Kijk naar 11 sept. Klopt gewoon weinig van . Amerika heeft het laten plaatsvinden en georganiseerd . Al qaida / Bin laden strijkt met de eer . Ik ben van mening dat Bin laden en Cia samen hebben gewerkt vanwege het feit dat ze allebei verschillende belangen hebben en 11/09 zowel de plannen van cia en de plannen van Bin laden van start zouden kunnen laten gaan .

Al qaida leiding heb ik nogmaals echt een raar gevoel bij .

16-09-2006, 21:39

Citaat door Adil_Ibn_Abdes:
opgericht door amerikanen om moslims in het zwarte dag licht te zetten en dichterbij'er de finale van de heilige oorlog

Waar of niet waar?


Beide stellingen niet waar.

16-09-2006, 22:14
Allahoe a3lem

16-09-2006, 22:32


zeker weten
made in u.s.a

17-09-2006, 10:00
Ze zeggen(Al Qaida) : wij hebben de WTC neer laten storten als ik t zo kan zeggen maar genoeg bewijzen dat vs zelf heeft gedaan... etc etc ik voel gewoon dat ze geen echte mujaheeden zijn(bin laden , al zawahiri...)

17-09-2006, 10:25

Citaat door Adil_Ibn_Abdes:
Ze zeggen(Al Qaida) : wij hebben de WTC neer laten storten als ik t zo kan zeggen maar genoeg bewijzen dat vs zelf heeft gedaan... etc etc ik voel gewoon dat ze geen echte mujaheeden zijn(bin laden , al zawahiri...)



Lees dit boek.

17-09-2006, 11:04

Citaat door Oum_Dujanah:
Heeft dat nut akhi?

Jij zegt: "Allah Subhanahu wa Ta'ala heeft gezegd" en zei zeggen: "Maar Sheikh die en die en Sheikh zus en zo hebben gezegd"....

Jij zegt: "De Profeet, salla Allahu 'alayhi wa sallam, heeft gezegd" en zij zeggen: "Ja maar Koning Miep de 6e of Koning Appie hebben gezegd." (La'natu Allahu 'alayhum.)

Jij zegt: "Sheikh Usama Ibn Laden, hafidahu Allah, heeft verklaard" en zij zeggen: "Ja maar "President" Bush vertelt dit en dat". (Moge Allah Ta'ala hem pijnigen, ameen.)

Jij zegt: "Onze broeders van Sahab Media hebben een film uitgebracht" en zij zeggen: "Kijk naar wat de Joden aan "bewijs" hebben geleverd in Loose Change."

Wat moet je beginnen met deze mensen? Wat moet je dan nog zeggen? Als je tegen ze in gaat en probeert de waarheid met ze te delen dan ben je een hond van de hel. Deze avond waren er op paltalk weer een paar bezig die mij en mijn zusters aan elkaar aan het "aanbieden" waren... ("Welke neem jij om te daten.&quot Wat moet je daar nog tegen zeggen? Ik trek mijn handen ervan af. Ik doe mijn da'wah maar als iemand niet wil luisteren en gaat schelden en oneerbare voorstellen uit alsof hij het tegen vrouwen van de straat heeft (en zelfs over hen spreekt een eerbare man niet op die manier) dan is het klaar en afgelopen. Ieder zijn eigen graf walhamdulillah.

Deze mensen zwijgen niet, ze hebben een ziekte in hun hart die hen ertoe aanzet om leugens en beledigingen uit te kramen...

Wa As-Salamu 'Aleikum wa Rahmatu Allahi wa Barakatuh.


Jij zegt: "De Profeet, salla Allahu 'alayhi wa sallam, heeft gezegd dat je geen vrouwen en kinderen mag doden" en zij zeggen: "Ja maar "Sheikh Usama Ibn Laden, heeft verklaard dat dit wel mag als de ongelovigen het ook doen".

17-09-2006, 11:13
we mogen geen kinderen en vrouwen doden tijdens jihad ook geen ''dingen'' waar zij van eten bijv. een boom waar appels ofzo uit komen etc.. alleen die mannen(of als een vrouw ook meedoet met de oorlog) zelf
1. bekeren
2. betalen
3. doden

zo gaat dat