Bekijk volle/desktop versie : Waar zijn de dames lid van, of wat zijn nevenactiviteiten...



Pagina's : [1] 2

16-09-2006, 13:34
Wat doen jullie naast werk/studie etc. ?

Iemand bezig met projecten, lid bij organisaties...misschien doe je wel iets voor de politiek, interesses in hulpverlening...


Ik was gister namelijk bij Marokkaans talent in Noordwijk, een nieuw jaar met trainingen en coaching die zal volgen...maar gisteren ging het vooral om netwerken, en toen zag ik zoveel mogelijkheden...projecten voor de vrouw, voor internationale of culturele zaken, wat dan ook en als je een beetje interesse hebt kun je zoveel contacten leggen om iets gedaan te krijgen, mits je aangeeft wat jouw meerwaarde voor de ander is natuurlijk.

16-09-2006, 13:47


moderator

16-09-2006, 13:48
Dat er wordt gesproken van Marokkaans talent is voor mij een reden om er absoluut niet heen te gaan.

maar gisteren ging het vooral om netwerken, en toen zag ik zoveel mogelijkheden...projecten voor de vrouw, voor internationale of culturele zaken, wat dan ook en als je een beetje interesse hebt kun je zoveel contacten leggen om iets gedaan te krijgen, mits je aangeeft wat jouw meerwaarde voor de ander is natuurlijk.

Dit spreekt voor zich, hiervoor hoef je niet naar Noordwijk te gaan. Er zijn genoeg mogelijkheden, en als je interesse hebt is de kans om iets gedaan te krijgen natuurlijk groter dan als je niets doet.

Niets nieuws dus.

16-09-2006, 13:55

Citaat door nova:
Dat er wordt gesproken van Marokkaans talent is voor mij een reden om er absoluut niet heen te gaan.

maar gisteren ging het vooral om netwerken, en toen zag ik zoveel mogelijkheden...projecten voor de vrouw, voor internationale of culturele zaken, wat dan ook en als je een beetje interesse hebt kun je zoveel contacten leggen om iets gedaan te krijgen, mits je aangeeft wat jouw meerwaarde voor de ander is natuurlijk.

Dit spreekt voor zich, hiervoor hoef je niet naar Noordwijk te gaan. Er zijn genoeg mogelijkheden, en als je interesse hebt is de kans om iets gedaan te krijgen natuurlijk groter dan als je niets doet.

Niets nieuws dus.



Woohoo hold on, het was niet meer dan een mededeling met een daaruit afgeleide vraag naar jullie toe, doe ajb niet uit de hoogte want dat siert je niet.

Wat doe jij ermee vraag ik je dan gelijk...waar hou jij je mee bezig?
Voor velen is het wel iets nieuws namelijk...niet iedereen weet waar ze terecht kunnen als student of als hoe je het moet aanpakken om bepaalde deuren te kunnen openen.

16-09-2006, 14:01


Ik wil meer betekenen voor de maatschappij vooral voor de moslim gemeenschap.
Bij mijn huidige baan voel ik me niet meer thuis.

Ze vragen mij om mijn hijaab af te doen.
En helpen alleen niet pratiserende marokkanen met een nieuwe baan zoeken.
Ik ga nu zelf iets zoeken.
Insha allah en als jullie adressen weten van islamitische organisatie of stichtingen Pm ze dan naar mij.
Masalama Salwa23

16-09-2006, 14:06

Citaat door salwa23:
Ik wil meer betekenen voor de maatschappij vooral voor de moslim gemeenschap.
Bij mijn huidige baan voel ik me niet meer thuis.

Ze vragen mij om mijn hijaab af te doen.
En helpen alleen niet pratiserende marokkanen met een nieuwe baan zoeken.
Ik ga nu zelf iets zoeken.
Insha allah en als jullie adressen weten van islamitische organisatie of stichtingen Pm ze dan naar mij.
Masalama Salwa23



insjallah vindt je gauw een nieuwe baan.
Trouwens bij de overheid doen ze niet moeilijk over hijaab.

16-09-2006, 14:08
Om even terug te komen bij de topicstarter.

Ik zou wel wat meer willen doen naast mijn werk, maar ik zit met een klein kind en werk daarbij 32 uur per week. Nu zijn ze inmijn gemeente bezig met de de moskee. Er komen ruimtes voor de zusters en kinderen.
Mijn man is al actief voor de moskee insjallah wil ik ook wat kunnen betekenen voor de moskee zat meer richting de kinderen te denken.

16-09-2006, 15:08

Citaat door salwa23:
Ik wil meer betekenen voor de maatschappij vooral voor de moslim gemeenschap.
Bij mijn huidige baan voel ik me niet meer thuis.

Ze vragen mij om mijn hijaab af te doen.
En helpen alleen niet pratiserende marokkanen met een nieuwe baan zoeken.
Ik ga nu zelf iets zoeken.
Insha allah en als jullie adressen weten van islamitische organisatie of stichtingen Pm ze dan naar mij.
Masalama Salwa23


In welke branche zit je/ wil je werkzaam zijn?

- Supertje -

16-09-2006, 15:10

Citaat door mimi_tangaouia:
Om even terug te komen bij de topicstarter.

Ik zou wel wat meer willen doen naast mijn werk, maar ik zit met een klein kind en werk daarbij 32 uur per week. Nu zijn ze inmijn gemeente bezig met de de moskee. Er komen ruimtes voor de zusters en kinderen.
Mijn man is al actief voor de moskee insjallah wil ik ook wat kunnen betekenen voor de moskee zat meer richting de kinderen te denken.


Super leuk is dat! Moet je doen als je er de tijd voor vrij kunt maken.. Er valt zoveel te doen voor ze..helemaal als je een concrete ruimte hebt en er wat geld beschikbaar is.. Het is onwerkelijk haast wat voor positief effect je teweeg kunt brengen bij kids als je tijd en energie in ze steekt!

Rabie geliek voor je voornemen en inshAllah zul je er een super tijd hebben

- Supertje -

16-09-2006, 15:11

Citaat door 7eloua:
Wat doen jullie naast werk/studie etc. ?

Iemand bezig met projecten, lid bij organisaties...misschien doe je wel iets voor de politiek, interesses in hulpverlening...


Ik was gister namelijk bij Marokkaans talent in Noordwijk, een nieuw jaar met trainingen en coaching die zal volgen...maar gisteren ging het vooral om netwerken, en toen zag ik zoveel mogelijkheden...projecten voor de vrouw, voor internationale of culturele zaken, wat dan ook en als je een beetje interesse hebt kun je zoveel contacten leggen om iets gedaan te krijgen, mits je aangeeft wat jouw meerwaarde voor de ander is natuurlijk.


Mijn ervaringen met stichtingen zijn vrij negatief. Alles is onprofessioneel, slecht geregeld en de mensen, pffff!

Ik ben wel altijd een persoon die zeer gedreven en betrokken is, maar ik heb daar minder tijd voor. Ik heb een paar keer ambassadeurschap overwogen. Ik heb een aantal keer iets gedaan met media, maar dat kwam maar niet van de grond. Op school vertegenwoordig ik mijn medestudenten.

Eigenlijk zoek ik nog een feministische organisatie die iets belangrijks doen voor vrouwen.

16-09-2006, 16:04
m.nl lid

16-09-2006, 16:07

Citaat door elhaqiqa:
Tbarak Allah 3lik ......dromen zijn er om waar te maken!


Allah yebark fieki hbiba

16-09-2006, 16:15


Ik ben lid van een marokkaanse vereniging in Utrecht voor vrouwen en kinderen. We organiseren allerlei soorten activiteiten, we geven ook verschillende voorlichtingen aan vrouwen... en organiseren projecten.

Het geld gaat naar arme gezinnen in Marokko...

16-09-2006, 16:17

Citaat door Doenya25:
Ik ben lid van een marokkaanse vereniging in Utrecht voor vrouwen en kinderen. We organiseren allerlei soorten activiteiten, we geven ook verschillende voorlichtingen aan vrouwen... en organiseren projecten.

Het geld gaat naar arme gezinnen in Marokko...


MashAllah 3liek! Mag ik vragen welke vereniging dit is..?

- Supertje -

16-09-2006, 16:23
Ik zal je eens pm'en meissie....

Pagina's : [1] 2