Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Heeey Dames .. HAREN MOOI OPKRULLE?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

16-09-2006, 10:51
Heey , ik heb zelf golvend haar .. als ik het nat maak lykt het krulllend
maar zodra het droogt wordt het pluizerig en krult het niet meer is het nog
steeds zo golvend ..

weten / kennen jullie iets voor je haren dat je kan smeren of iets anders
dat je haren op laat krulle .. zo ja ? waar & wat & Hoeveel kost t ..


Alvast bedankt

16-09-2006, 11:21


Halloo iick zou je wel watt spuLLe voor je haren kunnen aanraden

opzich heb ik zelf gewoon krullend haar of ik er nou wat in smeer of niet
het blijft WHOAP opkrullen

maar ik heb zelf ook een nichtje met het zelfde probleem
als jou

ze heeft ook golvend haar en probeerde het altijd op te krullen
Ze hoorde van een vriendin van haar dat als je xHoningx In je haren smeert dan krult het op ..

He Honing Wjow Zo Raar?
Klopt, vind ik zelf ook heel raar klinken !
Maar het is anders wel gelukt ..


Hoe Doe Je Dat?
Je doet een beetje Honing In een kommetje En gaat dan naar de douch
je was je haren met een shampoo en dan moet je met je handen ff gek met je haren doen zodat het elke kant op gaat ( je haar moet wel uitgekamt zijn )
daarna pak je 4 dikke plukke ( ligt er aan hoe dik / dun je haren is ) en dan smeer je niet een pluk voor een pluk van die dunne plukjes zodat je uren bezig zit maar dikke/volle plukke en dan pak je honing en smeert het heel goed in van boven tot aan beneden ..en als je dan klaar bent doe je je hoofd op de kop en pakt weer een beetje honing smeert je handen er mee vol en doet weer met je handen op je haar gek zodat er in heel je haar honing zit .. Dan doe je er een handoek om .. en laat je het zo ongeveer . ( met handoek om ) 1 a / 2 uurtjes.

Resultaat?
Glanzend op gekrult ...

ps; koop dan ook gewoon een goedkope mouse die je op kan doen waneer je naar school gaaat zodat het niet zo erg gaat pluizen en die krulletjes op stand houdt.




Geloof me het krult meer dan al dat gedoe van :
Vet , Gel , Haarvoeding , Andreleon gedoe ... en noem maar op

16-09-2006, 11:28

Citaat door k_megrabia:
Halloo iick zou je wel watt spuLLe voor je haren kunnen aanraden

opzich heb ik zelf gewoon krullend haar of ik er nou wat in smeer of niet
het blijft WHOAP opkrullen

maar ik heb zelf ook een nichtje met het zelfde probleem
als jou

ze heeft ook golvend haar en probeerde het altijd op te krullen
Ze hoorde van een vriendin van haar dat als je xHoningx In je haren smeert dan krult het op ..

He Honing Wjow Zo Raar?
Klopt, vind ik zelf ook heel raar klinken !
Maar het is anders wel gelukt ..


Hoe Doe Je Dat?
Je doet een beetje Honing In een kommetje En gaat dan naar de douch
je was je haren met een shampoo en dan moet je met je handen ff gek met je haren doen zodat het elke kant op gaat ( je haar moet wel uitgekamt zijn )
daarna pak je 4 dikke plukke ( ligt er aan hoe dik / dun je haren is ) en dan smeer je niet een pluk voor een pluk van die dunne plukjes zodat je uren bezig zit maar dikke/volle plukke en dan pak je honing en smeert het heel goed in van boven tot aan beneden ..en als je dan klaar bent doe je je hoofd op de kop en pakt weer een beetje honing smeert je handen er mee vol en doet weer met je handen op je haar gek zodat er in heel je haar honing zit .. Dan doe je er een handoek om .. en laat je het zo ongeveer . ( met handoek om ) 1 a / 2 uurtjes.

Resultaat?
Glanzend op gekrult ...

ps; koop dan ook gewoon een goedkope mouse die je op kan doen waneer je naar school gaaat zodat het niet zo erg gaat pluizen en die krulletjes op stand houdt.




Geloof me het krult meer dan al dat gedoe van :
Vet , Gel , Haarvoeding , Andreleon gedoe ... en noem maar op



Ja het klonk wel heel erg raaaar .. honing hahaha nog nooit van gehoord maar zoals jij mij het verteld zou ik het wel willen uitproberen .. maakt het je haren niet dood of is het wel gezond ? honing is ook best wel vetiig dus zou wel gelove dat als het in je haren plakt dat je het makelyk plakkend kan krulle .. klopt ik heb van alles en nog wat gebruikt spulle van a tot z maar honing wil ik wel gaan proberen .. is nog wel wat goedkoper dan al die andere spul dankjewel meid zou jij mischien een foto willen plaatsen hoe de haren van je nichtje was en hoe het is geworden of is dat te veel gevraagd?


ksjeeee

HEEL ERG BEDANKT HE

16-09-2006, 11:35
honing is harstikke gezond voor je haar

16-09-2006, 11:54


kan je ook honing in je haar doen als je stijl haar hebt? krult het dan ook?

16-09-2006, 12:03
Dat vroeg ik me ook af

16-09-2006, 12:16

Citaat door romeisa_b:
Ja het klonk wel heel erg raaaar .. honing hahaha nog nooit van gehoord maar zoals jij mij het verteld zou ik het wel willen uitproberen .. maakt het je haren niet dood of is het wel gezond ? honing is ook best wel vetiig dus zou wel gelove dat als het in je haren plakt dat je het makelyk plakkend kan krulle .. klopt ik heb van alles en nog wat gebruikt spulle van a tot z maar honing wil ik wel gaan proberen .. is nog wel wat goedkoper dan al die andere spul dankjewel meid zou jij mischien een foto willen plaatsen hoe de haren van je nichtje was en hoe het is geworden of is dat te veel gevraagd?


ksjeeee

HEEL ERG BEDANKT HE


Ja + het is ook heel gezond hoor .. ja en ook goedkoper haha
mijn nichtje had HEEL erg styl haar letterlyk geen golfje deze foto is van
een maand geleden als ze zeg maar wakker wordt en niks erin doet
dan komt het zo uit : ( door al die honing )

waneer ze online komt vraag ik der nog wel wat fotos die nog beter te zien zijn .. en als ze heeft ook van hoe haar haren was ..

ja moet je zeker doen meiiss .. boesa teruggggG

16-09-2006, 12:17

Citaat door Sizzle:
kan je ook honing in je haar doen als je stijl haar hebt? krult het dan ook?



Jaaaa .. Maar natuurlyk niet in 1 x de 1ste keer gaat het golve de volgende dag dat je het weer doet gaat t krulle enzo moet je verder gaan .. en dan heb je echt leuke kroewliies ..

16-09-2006, 12:18

Citaat door DramaQueen17:
honing is harstikke gezond voor je haar



klopt & laat glanzen

16-09-2006, 12:19
Maar word het dan niet 1 grote plakboel? Honing plakt toch heel erg, ik neem aan dat als je, je haren dan even aanraakt dat ze dan heel erg plakken..? of trekt het gewoon in en zie je er niets meer van?

16-09-2006, 12:27

Citaat door romeisa_b:
Heey , ik heb zelf golvend haar .. als ik het nat maak lykt het krulllend
maar zodra het droogt wordt het pluizerig en krult het niet meer is het nog
steeds zo golvend ..

weten / kennen jullie iets voor je haren dat je kan smeren of iets anders
dat je haren op laat krulle .. zo ja ? waar & wat & Hoeveel kost t ..


Alvast bedankt


cremevoeding van Kruidvat (huismerk) ik geloof €1,50 is een grote tubbe
laat maar weten of het gelukt is met honing smeren want het lijkt me echt plakkerig!

16-09-2006, 12:42

Citaat door LaLa_SoFiA:
Maar word het dan niet 1 grote plakboel? Honing plakt toch heel erg, ik neem aan dat als je, je haren dan even aanraakt dat ze dan heel erg plakken..? of trekt het gewoon in en zie je er niets meer van?



Het is wel plakkerig ja .. dat is honing eenmaal maar ook als je haaruitval heb en last van je haren is het opzich heel goed voor je .. Bijvoorbeeld net als henna eerst is het zo groen en zo slijmerig maar zodra het in je haren is merk je er niks van kijk maar naar die foto die ik geplaatst heb .. dats me nichtje die gebrukt het nu al 2 maanden terwyl ze heel styl haar heeft is dat de resultaat by haar .. het is heel gezond voor je haar beter dan cremevoeding , mouse of vet .. dat is juist wat je haren mischien wel leuk en mooi laat strale maar wat je haren dood maakt .. Honiing laat je haren glanzen & Is heel goed voor je haren ..

16-09-2006, 12:44



Citaat door islam4always:
cremevoeding van Kruidvat (huismerk) ik geloof €1,50 is een grote tubbe
laat maar weten of het gelukt is met honing smeren want het lijkt me echt plakkerig!



Ja maar zodra je het in je haren hebt plakt het niet hoor .. wel een plakkergige spul maar zodra het in je haren zit niet meer .. Cremevoeding geef je geen krullen maar houdt je haren in stand liieverd .. dat gebruik ik zelf ook maar heb van me zelf krulle vandaar

16-09-2006, 12:45

Citaat door LaLa_SoFiA:
Maar word het dan niet 1 grote plakboel? Honing plakt toch heel erg, ik neem aan dat als je, je haren dan even aanraakt dat ze dan heel erg plakken..? of trekt het gewoon in en zie je er niets meer van?


Dat lykt alleen maar zo .. Dacht ik eerst ook maar dats dus niet zo

16-09-2006, 12:47
Oh oke bedankt, ik ga het ook eens proberen! Ik hoop dat het lukt..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7