Bekijk volle/desktop versie : Autolessen



15-09-2006, 19:39
[ Mag je lessen met een man? ]

15-09-2006, 19:47


hmm nee, wanneer ik les heb ik altijd een 3e persoon mee.. hetzij me vader, broer of oom

15-09-2006, 19:48
Ahaa, dus je doet ook bij een man maar je hebt altijd muharem bij?

15-09-2006, 20:41

Citaat door Maissa050:
Ahaa, dus je doet ook bij een man maar je hebt altijd muharem bij?
Ja ik les ook bij een man, maar heb altijd iemand mee. Ik zit nu in Marokko, en dan rijd je met meerdere mensen die ook lessen. Maar je weet dus nooit wie je bij je in de auto hebt. Vermeiden is altijd beter dan genezen ; )

15-09-2006, 21:00


Een man en vrouw mogen niet alleen met Zn tweeen in een aparte ruimte zitten (Galwa) want shaitaan is altijd de derde. Op dit moment zijn er ook genoeg vrouwelijke rijinstructrices dus misschien is dat een oplossing?

21-06-2009, 20:48
wat zijn de prijzen per uur in marokko?/

21-06-2009, 21:37
Ik ben volgend jaar 18 inshaAllah en dan ga ik er dus ook aan beginnen.. mijn vraag is dus;
Mag je ook een vriendin meenemen tijdens de rij les?
Of moet het persee een broer of vader zijn?

Ik heb namelijk geen broer en mijn vader werkt de hele dag door..

21-06-2009, 22:33

Citaat door IslaamFanaat:
Ik ben volgend jaar 18 inshaAllah en dan ga ik er dus ook aan beginnen.. mijn vraag is dus;
Mag je ook een vriendin meenemen tijdens de rij les?
Of moet het persee een broer of vader zijn?

Ik heb namelijk geen broer en mijn vader werkt de hele dag door..
Natuurlijk mag dit niet. Zelfs je eigen moeder kan niet fungeren als mahram. Het beste is dus om te lessen bij een vrouw, gezien die er vandaag de dag zat zijn!

Dag je geen broer hebt, of vader die met je mee kan rijden is natuurlijk geen reden. Rijlessen zijn een luxe.

21-06-2009, 23:06

Citaat door Oemm_Soelayman:
Natuurlijk mag dit niet. Zelfs je eigen moeder kan niet fungeren als mahram. Het beste is dus om te lessen bij een vrouw, gezien die er vandaag de dag zat zijn!

Dag je geen broer hebt, of vader die met je mee kan rijden is natuurlijk geen reden. Rijlessen zijn een luxe.


De vrouwen in de stad waar ik woon zijn niet de beste rij instrecteurs, maar ik zie dan wel wat ik ga doen InshaAllah

Shokran, Djazaak Allah