Bekijk volle/desktop versie : Gesluierd



Pagina's : 1 [2]

24-06-2002, 20:18

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani


heel simpel......omdat die mensen nou eenmaal aan hun geloof denken!
en omdat de islam steeds groeit in nederland!!!!

ze probeeren ons hier zwart te maken om de islam te vernietigen,maar ze besseffen niet dat ze verkeerd bezig zijn, dat wij daardoor meer aan de islam gaan hechten!!
door de manier waar ze nu mee bezig zijn, versterkt de islam in onze harten!!!!!!
ze dachten dat ze slim bezig waren, maar juist niet!!!
Juist ja,
hoe meer haat zij verspreiden over de islam hoe meer liefde wij krijgen voor de islam.
Ik denk dat de meiden, waaronder ik, na 11 september zich meer zijn gaan verdiepen in het geloof dat zij belijden.
Sinds die tijd zijn wij moslims ook vaak in het nieuws, uiteraard negatief. Moslims dit moslims dat, radicaal, terroristich, fundamentalistich, en ja zo voel je je als moslimzijnde niet meer een volwaardige Nederlandse burger en krijg je een afkeer voor deze samenleving. Dus ga je op zoektocht, back to your roots.

Veel meiden denken nu: Zij mogen ons niet het liefst zien ze ons morgen nog het vliegtuig pakken, dus waarom zou ik me nog willen aanpassen aan hun mode?
In slechte tijden zoekt men altijd bescherming en houvast in het geloof, en aangezien het westen het op ons gemunt heeft, verkeren wij ook in een atmosfeer van slechte tijden.
Het gevolg hiervan is dus: zoeken naar houvast, wenden tot Allah, allah willen behagen met hetgeen te gehoorzamen wat hij ons heeft opgedragen, waaronder het dragen van de hijaab.

Daarom dus lopen er steeds meer meiden vrijwillig gesluierd rond,
wat mij betreft mogen het er nog veel meer worden.

asalam alaikum,
H

Pagina's : 1 [2]