Bekijk volle/desktop versie : Man/Vrouw Vriendschap...Mogelijk Of Niet???



27-06-2003, 17:30
Vinden jullie dat een man en een vrouw gewoon vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan...dat ze dus gewoon vrienden zijn...en er verder niks achter zoeken...

Ik heb namelijk vernomen dat vooral jongens hier nogal vaak problemen mee hebben...zij zoeken er meer achter...

Ikzelf heb vrij veel mannelijke vrienden...dat is echt geen enkel probleem...is juist prettig...ik vraag hen dingen over de denkwijze van mannen en andersom...ik help hen met girltrouble en andersom...

Maja natuurlijk heb ik zelf ook weleens meegemaakt dat het tot meer is gaan bloeien...van beide kanten...maar ook alleen van 1 kant...maar ik heb dat nooit tussen onze vriendschap laten komen...

Ik zou graag jullie mening over dit soort vriendschappen willen horen...


27-06-2003, 17:57


ik heb een beste vriend al 1 jaar enne het klikt perfect ik was er efkes verliefd op maar nu weet ik dat ik da nie hoeft ik wil mn vriendschap nie opt spel zetten

27-06-2003, 18:07
Ik heb alleeeeeeeeen maar vriendinnen...

27-06-2003, 18:08
ik heb twee hele goede vrienden ...maar ja ze zijn dus wel gay

27-06-2003, 18:12


Die heb je ook....

27-06-2003, 18:12

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Dus je was er verliefd op! En de enige reden waarom je geen schot waagd is dat je bang bent om die vriendschap te verliezen! Zieeeee je wel! Kheb toch gelijk!



IS DUS ONMOGELIJK!
eh ja

ma we zijn nu gewoon beste vriendjes

27-06-2003, 18:51
niet echt, de kans is heel erg klein, misschien 1 op de 20 ofzo.
meeste bloeien tot meer, het gaat uit en ze blijven gewoon vrienden of ze doen er niets mee en blijven vrienden, maar meestal komen er vroeg of laat gevoelens.
en meestal is het wel dat jongens er meer achter zoeken dan meisjes

27-06-2003, 19:00

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Honey
Vinden jullie dat een man en een vrouw gewoon vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan...dat ze dus gewoon vrienden zijn...en er verder niks achter zoeken...

Ik heb namelijk vernomen dat vooral jongens hier nogal vaak problemen mee hebben...zij zoeken er meer achter...

Ikzelf heb vrij veel mannelijke vrienden...dat is echt geen enkel probleem...is juist prettig...ik vraag hen dingen over de denkwijze van mannen en andersom...ik help hen met girltrouble en andersom...

Maja natuurlijk heb ik zelf ook weleens meegemaakt dat het tot meer is gaan bloeien...van beide kanten...maar ook alleen van 1 kant...maar ik heb dat nooit tussen onze vriendschap laten komen...

Ik zou graag jullie mening over dit soort vriendschappen willen horen...

tuurlijk als het alleen bij vriendschap blijft waarom niet

27-06-2003, 19:13
Oke mensen...thnx voor jullie reacties

Maarre temsamni...hoezo is het onmogelijk??? Dus jij wil nu zeggen dat je helemaal geen vriendinnen hebt???


27-06-2003, 19:14
dat is het probleem dat bestaat gewoon niet

of de jongen zoekt er meer achter of de meiske zoekt er meer achter da besta gewoon nie een normaal vriendschap

27-06-2003, 23:58

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Is onmogelijk!
ben ik helemaal mee eens!

28-06-2003, 00:03
Relatie en vrienden ~> moet kunnen

28-06-2003, 10:29


fruitje bewijs het dan eh

vroeg of laat gaat toch komen