Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Aah wat engggg



14-09-2006, 19:50
...


Ik was bij de tandarts en ik moet mijn verstandkiezen laten trekken en nog wat andere kiezen... moet naar de kaakchirurg.. en heb al zooo'n tandartsvrees.


Help.. wie heeft dit ervaren.. ?

14-09-2006, 21:03


Ik kan je alleen maar dit zeggen, bereid je maar voor op het ergste...wil je niet bang maken hoor, maar spreek uit (nare) ervaring!

14-09-2006, 21:48
Bij mij zijn er twee verstandkiezen getrokken. De eerste kies had ik nergens last van, niet eens dikke wang. Maar de tweede verstandskies deed wel echt pijn, bij het trekken al, toen kreeg ik extra verdoving. Achteraf ook veel pijn gehad. Het kwam ook omdat ik van die kies al veel last had gehad. Sterkte!

15-09-2006, 12:12
ik moest ook naar een kaak chirurg ik ben echt heel erg bang voor prikjes maar die prik die hij had gegeven voor verdoving toen hij er mee aan kwam lopen begon ik spontaan te janken hij was 40 minuten bezig om me alleen die verdoving te geven ik was net een baby bij mij heeft ie ze er uit gesneden ik voelde toen niks maar thuis toen de verdoving iut was gewerkt toen ging ik dood van de pijn en als klap op de vuurpijl scheurde mijn hechtingen er uit en moest het opnieuw gehecht worden dus voor mij nooit een kaak chirurg meer mijn andere twee verstands kiezen blijven mooi op hun plaats

15-09-2006, 15:55


Nee... ooh mijn god.. hechtingen..? grote spuiten? Saffie ik ga niet meer.

Waarom eigenlijk de kaakchirurg? Waarom kan de tandarts het niet zelf? Of is de kaakchirurg voor extreme gevallen?

15-09-2006, 16:27
ik heb 2 weken geleden me verstandkies bij de kaakchirurg laten trekken, ik was bang joh. Maar uiteindelijk viel het mee. Het weghalen deed geen pijn, alleen liep ik wel 4 dagen met één dikke wang en die avond zelf bloedde het veel.

Veel succes