Bekijk volle/desktop versie : Kijk nu EO? Ned 2



Pagina's : [1] 2

14-09-2006, 19:39
Gaat over marakkech :schrik:
Actualiteitenrubriek. -Operatie geweigerd aan onverzekerde. In Netwerk een portret van de uitgeprocedeerde Soedanese mevrouw Ibrahim. Zij heeft ernstige rugklachten die kunnen leiden blijvende invaliditeit. Een huisarts verwees haar door naar het ziekenhuis waar ze verschillende onderzoeken doorliep. Uiteindelijk werd ze opgeroepen voor een medisch noodzakelijke operatie. Toen bleek dat zij niet was verzekerd, werd ze naar huis gestuurd. -Kinderprostitutie in Marokko. De Oosterse bazaars, prachtige moskeeën en de vriendelijke bevolking. Allemaal zaken die Marokko als vakantieplaats populair maken. Slechts weinigen weten dat dit islamitische land ook aan populariteit toeneemt bij kindersekstoeristen. Een reportage. Presentatie: André Zwartbol.

14-09-2006, 19:42


maar waar het over gaat!!
wat is die man toch walgelijk

14-09-2006, 19:43
Het gaat over prostitutie!

14-09-2006, 19:44
Het gaat over mensen die helemaal naar marokko gaan, om met jonge kinderen te 'slapen'. Er was zelf een moeder die haar dochter van 11 jaar aanbood als h...

14-09-2006, 19:44


Wajooooow, die vrouwen daar zijn net zo oud als me moeder allah y hfed.

14-09-2006, 19:44
Ik schrok in marrakesch, ik zag het voor me ogen gebeuren, het is echt walgelijk, en die meisjes schijnen het ook nog leuk te vinden ook

Er was een man (een franse) die homo was en kleine jongetje meenam naar huis voor sex die jongentjes vochten om met hem mee te gaan.

en een moeder die haar dochter verkocht als het ware, dat meisje huilen en die moeder maar schreewen "yallah siri"

Ik kon haar wel wurgen

14-09-2006, 19:47


Een man (brabander) is veroordeeld met 4 jaar gevangenisstraf en 2000 euro boete omdat hij seks heeft gehad met een minderjarige jongen.

14-09-2006, 19:48
Jong meisje zit nu te vertellen dat ze vaker met mannen meegaat. Ze zit samen met haar xxxxxx in de auto met die man.

Allah y ster. Walgelijk is dit. Die seks toeristen gaan gewoon naar scholen.

14-09-2006, 19:49
Walgelijk! Ik zit met open mond van verbazing te kijken. Dat meisje zegt doodleuk: "dit is niet mijn eerste keer".

14-09-2006, 19:50
heb je gezien wat die spanjaard zei over hun?
Je moet ze gewoon gebruik en dan weggooien. Het zijn dieven en leugenaars, ze zijn niks waard.

hij is zo'n debiel die elke maand vanuit malaga naar marokko gaat om jongens te pakken

14-09-2006, 19:51
Gelukkig is het afgelopen. Echt erg.

14-09-2006, 19:51

Citaat door ellouisa:
heb je gezien wat die spanjaard zei over hun?
Je moet ze gewoon gebruik en dan weggooien. Het zijn dieven en leugenaars, ze zijn niks waard.

hij is zo'n debiel die elke maand vanuit malaga naar marokko gaat om jongens te pakken
Ik heb helaas niet alles gezien. Dit is toch erg voor woorden.

14-09-2006, 19:53



Citaat door ellouisa:
heb je gezien wat die spanjaard zei over hun?
Je moet ze gewoon gebruik en dan weggooien. Het zijn dieven en leugenaars, ze zijn niks waard.

hij is zo'n debiel die elke maand vanuit malaga naar marokko gaat om jongens te pakken
die man is echt walgelijk...hij zei het zijn net klinex gebruiken en weggooien...!!!
layster...!!!

14-09-2006, 19:53
In een woord WAL-GE-LIJK zo vies gewoon. Ik zie nu toevallig pim fortuin op tv, hij deed het toch ook met marokkaanse jonge jongens?

Boug! Ze lieten net ook zien dat een moeder haar dochter aanbood.

14-09-2006, 19:54
Voor degene die het niet gezien hebben, waarschijnelijk kan je het morgen terugzien op http://www.uitzendiggemist.nl. Het programma heet Netwerk.

Pagina's : [1] 2