Bekijk volle/desktop versie : Hoe hou je je zelf op de top???



Pagina's : [1] 2

14-09-2006, 14:17
Hoi dames,

Vroeg me af wat de dames van tegenwoordig doen om hun zelf up to date te houden in hun dagelijkse job? Volgen jullie cursussen/trainingen of doen jullie juist meer aan netwerken etc?

Yallah dames vertel ben benieuwd hoe de vrouwen van deze tijd concurreren tegenover de harde buitenwereld?

14-09-2006, 14:19



Citaat door chemicha:
Hoi dames,

Vroeg me af wat de dames van tegenwoordig doen om hun zelf up to date te houden in hun dagelijkse job? Volgen jullie cursussen/trainingen of doen jullie juist meer aan netwerken etc?

Yallah dames vertel ben benieuwd hoe de vrouwen van deze tijd concurreren tegenover de harde buitenwereld?
ik ben gek op leren en als maar meer kennis opdoen . ... wanneer ik een leuke cursus zie .... betrap ik me er x op x op dat ik me al heb ingeschreven ....

Hoe meer ik leer ...... hoe beter ik me voel

14-09-2006, 14:46

Citaat door chemicha:
Hoi dames,

Vroeg me af wat de dames van tegenwoordig doen om hun zelf up to date te houden in hun dagelijkse job? Volgen jullie cursussen/trainingen of doen jullie juist meer aan netwerken etc?

Yallah dames vertel ben benieuwd hoe de vrouwen van deze tijd concurreren tegenover de harde buitenwereld?
Opleiding/ cursussen volgen
symposia bij wonen
Vakliteratuur lezen (lid van blad eigen vakgebied)

14-09-2006, 14:52

Citaat door Miss_Magrebia:
ik ben gek op leren en als maar meer kennis opdoen . ... wanneer ik een leuke cursus zie .... betrap ik me er x op x op dat ik me al heb ingeschreven ....

Hoe meer ik leer ...... hoe beter ik me voel
erg goed van je - worden deze cursussen door je werkgever aangeboden of hou je zelf alles in de gaten zoals de brochures van LOI en dergelijke instanties?

14-09-2006, 14:53



Citaat door nasima30:
Opleiding/ cursussen volgen
symposia bij wonen
Vakliteratuur lezen (lid van blad eigen vakgebied)
een gok: jij werkt zeker in de juridische hoek - Zit ik in de buurt?

14-09-2006, 14:54
bluuughh praat me niet van trainingen heb er gister weer 1 achter de rug en begin volgend jaar zal er weer 1 volgen

vroeger vond ik het leuk, nu minder

14-09-2006, 14:56

Citaat door chemicha:
een gok: jij werkt zeker in de juridische hoek - Zit ik in de buurt?
Nee
Ben wel academisch opgeleid. Na de universiteit heb ik gewerkt en toen een post-doctorale opleiding gedaan (naast mijn werk), nu klaar en volg ik symposia en cursussen. Moet wel anders verlies ik mijn registratie

14-09-2006, 14:57
Ik doe momenteel een opleiding en volg vaak cursussen. Wij hebben hier elk jaar een budget voor deskundigheidsbevordering waar we gebruik van mogen maken voor scholing en cursussen.

14-09-2006, 14:58
Heb pas een zware agressie training achter de rug..

14-09-2006, 15:00
wat is agressie training????

14-09-2006, 15:03

Citaat door noona:
wat is agressie training????
op zo'n training leer je hoe om te gaan met agressieve mensen
Dat kan gaan om bewoners/ patienten/ clienten/ families/ collega's hahaha
Zo'n training is handig voor medewerkers die veel en direct met mensen werken (instellingen)

14-09-2006, 15:10

Citaat door nasima30:
op zo'n training leer je hoe om te gaan met agressieve mensen
Dat kan gaan om bewoners/ patienten/ clienten/ families/ collega's hahaha
Zo'n training is handig voor medewerkers die veel en direct met mensen werken (instellingen)
bijv iemand wilt effe Bruce Lee spelen hoe ga je daarmee om

14-09-2006, 15:11



Citaat door trisinti:
bijv iemand wilt effe Bruce Lee spelen hoe ga je daarmee om
allatiieff!!!

14-09-2006, 15:11

Citaat door nasima30:
Nee
Ben wel academisch opgeleid. Na de universiteit heb ik gewerkt en toen een post-doctorale opleiding gedaan (naast mijn werk), nu klaar en volg ik symposia en cursussen. Moet wel anders verlies ik mijn registratie
Heel goed van je - ga vooral zo door want zo blijf je altijd inform in je vak!

14-09-2006, 15:13

Citaat door een_Rotterdamse:
Ik doe momenteel een opleiding en volg vaak cursussen. Wij hebben hier elk jaar een budget voor deskundigheidsbevordering waar we gebruik van mogen maken voor scholing en cursussen.
Is het wel allemaal te combineren met kinderen en een vent er naast?

Pagina's : [1] 2