Bekijk volle/desktop versie : Gezocht met spoed een zaal in rotterdam

Pagina's : [1] 2

21-06-2002, 14:25
Wie o wie is er zo aardig om mij te helpen bij het vinden van een zaal. De bruiloft is in september en ik heb nog geen zaal kunnen vinden.

Wie wat weet email me aub op sara22@o2.nl

21-06-2002, 14:26

Als je een beetje geld hebt dan is de HILTON hotel perfekt!!! Ze verhuren daar ook zalen, catering etc. etc.

21-06-2002, 16:07
jah als je geld heb
kun je de mooiste zalen huren

21-06-2002, 16:22
Ja, maar ik wil niet al te veel geld uitgegeven aan een zaal. Rond de 5000 meer niet. Dus aub nogmaals, als jullie wat weten reageer dan even. Alleen serieuze reacties aub!!!!!

21-06-2002, 16:24

Zaal engels... je moet wel bij hun de catering nemen maar ze doen gelukkig wel aan marokkaanse eten...

http://www.engels.nl

gefeliciteerd en veel succes...

MrEsco

21-06-2002, 17:10
degene die me helpt bij het vinden van een zaal, zal ik een leuke presentje toesturen.

Ik had op een site als deze wel veel meer reacties verwacht. Ik neem aan dat jullie allemaal wel iemand kennen die een feest in rotterdam heeft gehouden (of omgeving rotterdam)

Dus .....

02-07-2002, 20:23

Citaat:
Origineel gepost door justice
hoi, er ging even iets mis maar ik wilde geen eigen topic openen .Ik wilde je een zaalnaam geven. Namelijk Ocean paradise,dat is een chinese boot,bij de euromast.....er zijn 2 zalen voor ongeveer 150 mensen per zaal....en het kost 1600 euro....Je kunt er ook een kamer huren handig voor de neggafa en mischien voor de overnachting.Kijk maar eens op http://www.oceanparadise.nl

veel succes... groetjes justice
De Chinese boot wou ik ook net aanbevelen, het is mooi en ruim...trouwens justice er kunnen zeker meer dan 150 mensen er in, zeker 350 of meer!

Ma3a salama,
Just a girl

02-07-2002, 20:28
HOI........

De zaal LA RIVIERA in rotterdam.
Is een hele mooie zaal groot ook met podium en al voor eventuele bandje of wat dan ook, is 4.000 gulden.
En je krijgt hem dan voor een hele dag, vanaf s'morgens 9.00 tot s'nachts 6.00.
Het is vlakbij marconiplein
Je hebt daar ook andere mooie zalen in die buurt dus kijk maar.

beslamaaaaaaaaaa

03-07-2002, 15:31
in waalhaven heb je ook een zaal op industrie terrein pas nog geweest in zwijndrecht heb je een zaal en goeie personeel ik heb zelf me bruiloft daar gehouden het heet de vonkenberg groetjes

10-07-2002, 20:09
- in vreewijk heb je een zaal
- barendrecht---> genaamd jaques en marey
- hilton hotel
- cafe engels
- chinese boot
- kijk op scholen zodat jij misschien de aula of kantine kan verhuren voor je bruiloft
- shane moestafa moskee, maastunnel plein 44 rotterdam, het is een zaal die door de moskee wordt verhuurd, mijn vriendin heeft haar bruiloft ook nier gehouden

en volgens mij heb je ook een zal in macroniplein die ook in de marokkaanse sfeer is ingericht, maar ik weet het niet zeker, want ik heb het via via gehoord.

11-07-2002, 16:28
Oh mijn God, La Riviera??

Lieve mensen begin daar nooit maar dan ook nooit aan, het is niet goed om te roddelen over mensen of om deze af te kraken.

Maar bij deze wil ik toch veel mensen behoeden voor veel pijn en ellende
op een voor hun zo speciale dag.

Bij deze raad ik aan of de Hilton Hotel en als je het wat rustiger aan wil doen dan Ocean Paradise.

En de catering van Mustafa el Tetouani natuurlijk, heerlijk veel eten voor een goede redelijke prijs.

Veel liefs,

Lamyaa.
I

05-08-2002, 14:59

Citaat:
Origineel gepost door bouchra20
in waalhaven heb je ook een zaal op industrie terrein pas nog geweest in zwijndrecht heb je een zaal en goeie personeel ik heb zelf me bruiloft daar gehouden het heet de vonkenberg groetjes
ooooh ik weet t al,,, wie je bent, had ik toch de goede bouchra voor me, je bent die ene met dat brilletje op toch ?

laterzzzz
x

21-08-2006, 16:32

Bij mij in de straat is een zaal te huur het heet schalmei...internetsite: http://www.schalmei.net.....ligt in Pendrecht...succes

ps: krijg toch wel een uitnodiginge he

21-10-2007, 19:52
Hilton Hotel

ik krijg de zaale niet tezien

03-06-2008, 23:00
hoi meid je kan ook zaak hooiberg kost 5000 zijn 2zaal kan wel 3oo mensen het bij marconplein naast leenbakker zaterdag kan iedereen gratis parkeren

Pagina's : [1] 2