Bekijk volle/desktop versie : wie heeft ooit een echo gehad bij 18 weken en was het geslacht niet te zien



Pagina's : [1] 2

14-09-2006, 11:00
betekent het dat het een meisje wordt als ze het geslacht niet kunnen zien bij 18 weken zwangerschap wie heeft dit ook ooit meegemaakt ben benieuwd kom niet aan met preken van wat maakt het nou uit ik vraag dit wil je antwoordt geven doe je dat wil je alleen preken hou het alsjeblieft voor je ik ben gewoon nieuwsgierig

14-09-2006, 11:06



Citaat door mama21:
betekent het dat het een meisje wordt als ze het geslacht niet kunnen zien bij 18 weken zwangerschap wie heeft dit ook ooit meegemaakt ben benieuwd kom niet aan met preken van wat maakt het nou uit ik vraag dit wil je antwoordt geven doe je dat wil je alleen preken hou het alsjeblieft voor je ik ben gewoon nieuwsgierig
ik heb met 18 wken een echo gedaan, kon het geslacht wel zien maar wou het niet weten
mijn zus konden ze het geslacht niet zien omdat de baby de benen bij elkaar hield het was overigens wel een meisje, maar alou a3lem, misschien is het bij jou een jongen

14-09-2006, 11:09
nee hoor het betekent niet gelijk dat het een meisje wordt(allh oe a3lem),
want als de baby in een possitie ligt die het moeilijk maakt om het te zien
dan kunnen ze het meestal moeilijk zien.
wens je nog veel succes met je zwangerschap.

14-09-2006, 11:42
hoi ik ben 20 weken en heb gisteren een echo gedaan en zij kon het ook niet goed zien ,ze wou zelfs niet zeggen wat ze dacht want straks gokte ze fout, dus over 2 weken ga ik weer dan hoop ik dat ze het wel goed kunnen zien, want ik wil het zooooo graag weten....

14-09-2006, 12:06



Citaat door doha:
ik heb met 18 wken een echo gedaan, kon het geslacht wel zien maar wou het niet weten
mijn zus konden ze het geslacht niet zien omdat de baby de benen bij elkaar hield het was overigens wel een meisje, maar alou a3lem, misschien is het bij jou een jongen
hahah nou die van mij stond rechtop eigenlijk en raar maar met zn benen juist uit elkaar

ik weet niet of ik blij moet zijn

aangezien hij een lekker ding wordt hahaha


ik ben gewoon trots hoor

maare om terug te komen

ik zag het pas na 3 maanden

14-09-2006, 12:08

Citaat door farisa:
hoi ik ben 20 weken en heb gisteren een echo gedaan en zij kon het ook niet goed zien ,ze wou zelfs niet zeggen wat ze dacht want straks gokte ze fout, dus over 2 weken ga ik weer dan hoop ik dat ze het wel goed kunnen zien, want ik wil het zooooo graag weten....
bij mij kon ze het niet zien zegt ze door het beeld ik vond het ook een klein beeld niet net als het ziekenhuis heb je een grotere beeld echt zon klein aparaat dus ben ook benieuwd ga ook over 2 weken weer kijken

14-09-2006, 12:09

Citaat door aytoesia:
hahah nou die van mij stond rechtop eigenlijk en raar maar met zn benen juist uit elkaar

ik weet niet of ik blij moet zijn

aangezien hij een lekker ding wordt hahaha


ik ben gewoon trots hoor

maare om terug te komen

ik zag het pas na 3 maanden
dus wanneer zag je het bij hoeveel weken en wat was het

14-09-2006, 12:34
zn benen is een kerel he ?
hahaha

14-09-2006, 12:56
Ik had een echo met 19 weken, en toen was de baby veel te actief dus ze kreeg het niet voor elkaar om het te zien. Bij 21 weken nog een keer een echo gehad en toen met heel veel moeite was het zichtbaar. Toch vertrouw ik er niet helemaal op....ze kunnen het ook mis hebben. In mijn tas voor het kraamhotel zit zowel kleren voor een jongen als voor een meisje hihihi

14-09-2006, 12:59

Citaat door isra1979:
Ik had een echo met 19 weken, en toen was de baby veel te actief dus ze kreeg het niet voor elkaar om het te zien. Bij 21 weken nog een keer een echo gehad en toen met heel veel moeite was het zichtbaar. Toch vertrouw ik er niet helemaal op....ze kunnen het ook mis hebben. In mijn tas voor het kraamhotel zit zowel kleren voor een jongen als voor een meisje hihihi
nou als je een meid krijgt ( gezond en wel inshalah )

dan heb je niets aan de kleding van de jongen he ?

dus ik liep te denken dat je het mij misschien op kon sturen

14-09-2006, 13:20

Citaat door isra1979:
Ik had een echo met 19 weken, en toen was de baby veel te actief dus ze kreeg het niet voor elkaar om het te zien. Bij 21 weken nog een keer een echo gehad en toen met heel veel moeite was het zichtbaar. Toch vertrouw ik er niet helemaal op....ze kunnen het ook mis hebben. In mijn tas voor het kraamhotel zit zowel kleren voor een jongen als voor een meisje hihihi
maar wat zeiden ze dus bij 21 weken wat het zou worden

14-09-2006, 13:21

Citaat door aytoesia:
nou als je een meid krijgt ( gezond en wel inshalah )

dan heb je niets aan de kleding van de jongen he ?

dus ik liep te denken dat je het mij misschien op kon sturen
@wanneer kon je het zien bij hoeveel weken

14-09-2006, 13:23


Bij mijn tante zeiden ze 99% dat het een jongetje was. Uiteindelijk was het een meisje... Ik geloof ze niet meer hoor!

14-09-2006, 13:31
ik heb me vergist sorry

ik denk na 4 o f5 mnd

14-09-2006, 13:34

Citaat door mama21:
maar wat zeiden ze dus bij 21 weken wat het zou worden
Dat hou ik liever nog voor mezelf, maar het wil niet zeggen als ze het niet kunnen zien dat het een bepaald geslacht is. Ik weet wel meestal is het zo dat als het een meisje is dat ze minder snel zeker zijn.....en bij een jongen is het betrouwbaarder.

Pagina's : [1] 2