Bekijk volle/desktop versie : Wat doen jullie als jullie man ......



Pagina's : [1] 2 3

12-09-2006, 10:15
het geslacht niet wil weten van je baby..... en jij wel...

12-09-2006, 10:16


Aangezien ik te nieuwsierig ben, zou ik het toch vragen maar het hem niet vertellen dat ik het weet en wat het is

12-09-2006, 10:19

Citaat door achermijnpc:
Aangezien ik te nieuwsierig ben, zou ik het toch vragen maar het hem niet vertellen dat ik het weet en wat het is
Maar ik kan het niet voor mij houden en hij heeft echt gezegd dat ik het ook niet mag vragen dat het niet leuk is....... als ik weet wat het is kan het echt niet voor mij houden mij kennend en vooral tegen mijn man. Ik zou het toch verklappen

12-09-2006, 10:20

Citaat door Aliyyah:
het geslacht niet wil weten van je baby..... en jij wel...
Ik hoef het dan ook niet te weten, als ik het wel weet zou ik toch niet voor me kunnen houden.

12-09-2006, 10:20


probeer de voordelen en nadelen naats elkaar te leggen en zo tot overeenstemming te komen.

Mag ik vragen waarom je graag het geslacht wilt weten

Ik vind het zelf niet nodig om het te weten, het is dan een grote verassing bij de bevalling!

12-09-2006, 10:20
ik zou wel zijn wens respecteren en mijn nieuwsgierigheid onderdrukken en ook niet vragen wat het is.

MIjn man wou ook niet weten wat het geslacht zou zijn en ik ook niet en het is nu zo spannend, van het wordt het een jongen of een meisje, kan niet wachten om de kleine vast te houden het duurt me een beetje te langen 9 maanden dragen is echt lang

12-09-2006, 10:22
Als hij het niet wil, dan kijk ik ook niet.

ik heb 3 kinderen ik wou ook het geslacht toen weten, maar mijn man weigerde dat. Dus heb ik het ook niet gedaan.

Hij zal het toch achter komen, m'n schoonzus heeft stiekem gekeken.
de volgende dag ging ze inkopen doen en ze heeft meisjes kleding gekocht.
en m'n broer zag het.

stiekem kijken is ook geen optie, of je moet de kleertjes verbergen tot de bevalling.

12-09-2006, 10:22

Citaat door Shereen23:
probeer de voordelen en nadelen naats elkaar te leggen en zo tot overeenstemming te komen.

Mag ik vragen waarom je graag het geslacht wilt weten

Ik vind het zelf niet nodig om het te weten, het is dan een grote verassing bij de bevalling!
Ik ben eigenlijk ook aan het twijfelen .... misschien omdat ik graag een meisje wil... Ben namelijk gek op meisjes......

Maar gezondheid is natuurlijk belangrijker.....

12-09-2006, 10:22

Citaat door teletubbie:
Als hij het niet wil, dan kijk ik ook niet.

ik heb 3 kinderen ik wou ook het geslacht toen weten, maar mijn man weigerde dat. Dus heb ik het ook niet gedaan.

Hij zal het toch achter komen, m'n schoonzus heeft stiekem gekeken.
de volgende dag ging ze inkopen doen en ze heeft meisjes kleding gekocht.
en m'n broer zag het.

stiekem kijken is ook geen optie, of je moet de kleertjes verbergen tot de bevalling.
Ja, precies, stiekem kijken zou ik niet doen.. echt alleen als wij er samen mee eens zijn....

12-09-2006, 10:25

Citaat door Aliyyah:
Ja, precies, stiekem kijken zou ik niet doen.. echt alleen als wij er samen mee eens zijn....
Bij de bevalling kun je ook samen vol spanning kijken wat het wordt.
Is nog leuker dan nu al weten wat het is, vind ik tenminste.

12-09-2006, 10:27
Ja, he... ga denk ik ook niet vragen .... weet je wat leuk is.. je kunt wel al voorbereiden voor de babykamer

ik ben gek op rose voor een meisjeskamer

12-09-2006, 10:30

Citaat door Aliyyah:
Ja, he... ga denk ik ook niet vragen .... weet je wat leuk is.. je kunt wel al voorbereiden voor de babykamer

ik ben gek op rose voor een meisjeskamer
Pfff, praat me niet over rose, rose kamer, roze kleertjes, strikjes.

Maar weet je lichtblauw is ook heel mooi, die voetbalschoentjes, stoere spijkerbroekjes, petjes en autootjes voor het behang.

Ach, als het baytje maar gezond is, vind je niet, dat is het enige wat telt.
En wat je ook krijgt je zult er evenveel van houden.

12-09-2006, 10:31



Citaat door Aliyyah:
Ik ben eigenlijk ook aan het twijfelen .... misschien omdat ik graag een meisje wil... Ben namelijk gek op meisjes......

Maar gezondheid is natuurlijk belangrijker.....
Meskiena, maar stel je kijkt en het is geen meisje, dan raak je teleurgesteld!!!
Laat het een verassing van jou en je man, en een gezond kindje is belangerijkste van alles.

12-09-2006, 10:33

Citaat door Shereen23:
Meskiena, maar stel je kijkt en het is geen meisje, dan raak je teleurgesteld!!!
Laat het een verassing van jou en je man, en een gezond kindje is belangerijkste van alles.
Nee, het zal zeker geen teleurstelling zijn.. voor mij is het belangrijkste gezondheid.... dat telt.

12-09-2006, 10:34
Ik ben ook aan het twijfelen wat ik voor kleur babykamer ik wil.... lime groen wil ik heel graag erin.. maar tegenwoordig heeft iedereen dat..

Pagina's : [1] 2 3