Bekijk volle/desktop versie : Bid jij dageelijks ?



Pagina's : [1] 2 3

11-09-2006, 20:13
Bid jij dagelijks? (#)
Geachte broeder/zuster,

Wij zijn benieuwd hoeveel van de Marokko.NL-ers dagelijks bidden. Wij hopen dat iedereen deze enquete naar waarheid invuld. Bij voorbaat dank voor de medewerking.

M3a Salama

11-09-2006, 20:25


Haal jij dagelijks adem?

11-09-2006, 20:28

Citaat door Moeraabita:
Haal jij dagelijks adem?

11-09-2006, 20:53

Citaat door Moeraabita:
Haal jij dagelijks adem?
Voor sommigen is het gebed niet vanzelfsprekend en die de waarde niet kennen of er onachtzaam mee omgaan.
Ik vind deze reactie niet gepast.

allah yahdini wa yahdiehoem

11-09-2006, 21:01



Citaat door Bachelorette:
Voor sommigen is het gebed niet vanzelfsprekend en die de waarde niet kennen of er onachtzaam mee omgaan.
Ik vind deze reactie niet gepast.

allah yahdini wa yahdiehoem
hier geef ik je gelijk in!

11-09-2006, 21:07
elke dag inshallah in me gedachten, in me daden. behalve je weet wel wanneer

11-09-2006, 21:30

Citaat door newmoslima18:
elke dag inshallah in me gedachten, in me daden. behalve je weet wel wanneer
Idd

Helaas zijn er veel Moslims die het niet van zelf sprekend vinden om elke dag te bidden.

11-09-2006, 21:48
Waarom willen jullie dit weten?

Dat is iets tussen allah swt en jou...

11-09-2006, 22:07
ewa alhamdolilah bidt ik dagelijks...en inshaAllah zullen onze broeders en zusters onder ons die niet bidden hun ogen openen en inshaallah ook bidden

11-09-2006, 22:18
al hamdoulilah altijd

11-09-2006, 22:23

Citaat door loverygirl:
Bid jij dagelijks? (#)
Geachte broeder/zuster,

Wij zijn benieuwd hoeveel van de Marokko.NL-ers dagelijks bidden. Wij hopen dat iedereen deze enquete naar waarheid invuld. Bij voorbaat dank voor de medewerking.

M3a Salama
Lieve meid,

Bidden is geen spelletje, waarbij je even kan checken 'hoeveel mensen van Marokko.nl bidden er dagelijks, laten we een enquete houden'. Zoals Rachid_A'dam zei; het is iets tussen jou en je Schepper, begrijp je?

Het is voor elke moslim verplicht om de vijf gebeden per dag te verrichten, omdat dat ook één van de vijf zuilen is, zoals je wellicht weet.

Hopend hiermee jou voldoende te hebben geïnformeerd ;-)

11-09-2006, 22:23
Ja el hamdoelilah ik wel .. Niet altijd op tijd

11-09-2006, 22:23



Citaat door Rachid_adam:
Waarom willen jullie dit weten?

Dat is iets tussen allah swt en jou...
ja dt klopt, maar msschn kun je mensen overtuigen hierme, je weet maar nooit, blijven proberen s belangrijk

11-09-2006, 22:24

Citaat door Virtuoos:
Lieve meid,

Bidden is geen spelletje, waarbij je even kan checken 'hoeveel mensen van Marokko.nl bidden er dagelijks, laten we een enquete houden'. Zoals Rachid_A'dam zei; het is iets tussen jou en je Schepper, begrijp je?

Het is voor elke moslim verplicht om de vijf gebeden per dag te verrichten, omdat dat ook één van de vijf zuilen is, zoals je wellicht weet.

Hopend hiermee jou voldoende te hebben geïnformeerd ;-)
Ze wil een indruk krijgen van de mensen hier zegt ze toch.. Waar leg jij de link met spelletje?

11-09-2006, 22:29

Citaat door Machiavelia:
Ze wil een indruk krijgen van de mensen hier zegt ze toch.. Waar leg jij de link met spelletje?
De link heb ik gelegd bij 'enqute', aangezien er geen indicatie gegeven is waarvoor ze het graag zouden willen weten.

Ik interpreteerde het als: 'het lijkt ons leuk te weten hoeveel mensen er bidden op marokko.nl'. Wa Allah oe al'aam.

Maar goed, ieder interpreteert het anders, ik kan het fout hebben.

Gegroet,

Pagina's : [1] 2 3