Bekijk volle/desktop versie : Meiden!! leuke bruidsjurk!! Moet weg..



Pagina's : [1] 2 3

11-09-2006, 19:50


Hij is wit (ehduuh denk je dan), bol, maatje 34/36, en gewoon mooi. Hij ligt echt in de weg. Mocht je hem niet willen kopen kan je hem huren. Ook vind ik het leuk wat julllie er gewoon van vinden.

Oh en vraagje als je dan toch al kijkt. Er was een meisje hier die bolero's maakte? Wie is dat? Danku

11-09-2006, 19:55


moooii .. Hij staat je egt leuk !!

11-09-2006, 19:56

Citaat door Fad0ua01:
moooii .. Hij staat je egt leuk !!
Thanxs schat. Mijn zusje is dat. Ik ben helaas een melkflesje.

11-09-2006, 20:12
mooi hoor, net hoe een jurk moet vallen.

Tbarkellah.

11-09-2006, 20:19


mooi.. masha allah .. alleen .. ik vind het een beetje bloot .. boven..

12-09-2006, 09:16
@ eensimpelemeid en Somaya00


Thanxs darlings..

Somaya00, geef ik je helemaal gelijk in, maar met een stola bedek je al heel wat! en met een bolero ook.

12-09-2006, 09:28
meid die jurk is echt lelijk sorry wat
is dat voor jurk ik zou me dood schamen
maar ja smaken verschillen

12-09-2006, 09:39

Citaat door jamailia_20:
meid die jurk is echt lelijk sorry wat
is dat voor jurk ik zou me dood schamen
maar ja smaken verschillen
nou ja zeg..wat een opmerking...waarom zou zij zich schamen ze heeft wel de mooiste dag van haar leven gehad..

hey meid,
ik ben toevallig op zoek naar een jurk ik vind hem heel leuk, het is toevallig ook mijn maat, wat is de lengte van de jurk?

12-09-2006, 09:45

Citaat door jamailia_20:
meid die jurk is echt lelijk sorry wat
is dat voor jurk ik zou me dood schamen
maar ja smaken verschillen
Dat mag je vinden, smaken verschillen inderdaad.


12-09-2006, 09:47

Citaat door Kenza:
nou ja zeg..wat een opmerking...waarom zou zij zich schamen ze heeft wel de mooiste dag van haar leven gehad..

hey meid,
ik ben toevallig op zoek naar een jurk ik vind hem heel leuk, het is toevallig ook mijn maat, wat is de lengte van de jurk?
Hahaha, gewoon laten joh, heb zelf om opmerkingen gevraagd. Wel lief van je!Thanxs

Ben zelf 1.67 en hij past me goed, zonder dat je schoenen eronderuit piepen. Maar iemand van 1.70 zou hem ook nog aankunnen omdat je door middel van de hoepel hem korter of langer kan maken.

12-09-2006, 11:10
Hij Is Geweldig Ik Ben Al Getrouwd Maar Zodra Ik Genoeg Ben Afgevallen (de Kilos Hangen Er Nog Van Het Krijgen Van Mijn Dochter) En Over 2 Jaar Ben Ik Precies 5 Jaar Getrouwd Dan Zal Ik Hem Zeker Van Je Huren Hahahahah

Wa Salaam

12-09-2006, 11:12
Ow Ja Een Goede Tip Niet Reageren Op Alle Negatieve Commentaar Want Voor Je Het Weet Gaat Je Topic Alleen Over Wel Of Niet Mooi Gewoon Laten Praten En Doen Alsof Je Ze Niet Ziet ; )

12-09-2006, 11:19



Citaat door nouema:
Hij Is Geweldig Ik Ben Al Getrouwd Maar Zodra Ik Genoeg Ben Afgevallen (de Kilos Hangen Er Nog Van Het Krijgen Van Mijn Dochter) En Over 2 Jaar Ben Ik Precies 5 Jaar Getrouwd Dan Zal Ik Hem Zeker Van Je Huren Hahahahah

Wa Salaam
Thanxs schat! trek me er inderdaad niets van aan, ieder zijn eigen smaak en eigen keuze's thank Allah,anders was de wereld een stuk saaier geweest. Hij is van mijn zus geweest, vorig jaar getrouwd. Ik moet ervan af anders mag ik geen eigen jurk kopen en moet ik deze aan..gezien ik niks spaar

Arme man, moet ie nu al voor een tweede bruiloft gaan sparen hahaha..meid, die kilootjes raak je wel weer kwijt als je kindje aan de wandel gaat straks, allatief heb een nichtje die nu 1.5 is en als je op haar past een dagje lig je die avond uitgeteld in bed. Laat staan als het je eigen kind is...

Inchallah!! Oh ja, vind mollige mama's leuker dan die skinnygevalletjes.

12-09-2006, 11:48
sorry maar dat slaat egt nergen op maar smake versgillen

12-09-2006, 11:53
hij is best mooi

Pagina's : [1] 2 3