Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haarkleur!!!



Pagina's : [1] 2

10-09-2006, 23:18

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem,, sinds een paar maanden terug heb ik mijn haar voor het eerst laten kleuren. Ik had dit in die 22 jr nog nooit van mijn leven gedaan. Maar ik dacht > laat ik het een keer proberen. Dus ik mijn haar laten verfen,,,paar weken later had ik uitgroei,, weer laten verfen en zo ging mijn geld op aan haren verfen. (en knippen, maar knippen deed ik altijd al best vaak).

Maar ik heb echt genoeg van dat haar verfen!! Ik wil mijn eigen haarkleur terug (zwart). Alleen het wil niet
Ik heb al een paar keer die LOREA'L pak gekocht nr 3 (heel donker) en zelf een keer nr 4. In het begin is het vrij donker maar naar een paar keer dochen krijg ik weer dat bruine haar kleur terug (wat ik toen geverft had).

Wie weet wat ik moet doen,,,want ik wil mijn zwarte haar kleur terug!!!!

Alvast bedankt girlz..


11-09-2006, 00:33


sorry maar misschien heb je niks aan mijn informatie maar haar zwart verfen is haram

het alternatief hiervan is het gewoon laten uitgroeien doe ik nu ook al is het lelijk lekker boeien gewoon doen niemand die denkt van oh oh kijk haar haar lekker belangrijk

11-09-2006, 00:36
Ja het wil niet eruit dat is juist het probleem. Omdat ik super zwart haar heb van mezelf. Heb ik het laten verfen met speciaal spul bij de kapper zodat het zou pakken. Maar nu wil dat bruine gewoon niet weg.
Ik word gek,,, ik heb mijn haar nu ook super kort geknipt in de hoop dat het er sneller uit gaat. Zodra het iets langer is knip ik het tot dat het helemaal eruit is. Maar ik zoek een snellere optie.

Need Help!

11-09-2006, 00:44
sommigen zeggen dat zwart haraam is en sommigen weer niet, en met sommigen bedoel ik geleerden. Ik had vorig jaar ook dat probleem met die kleur en uitgroei en wou het niet zwart kleuren(m'n haar is ook zwart). Tot op een dag m'n moeder afkwam met dat ze die dag een geleerde hoorde zeggen dat het niet haram zeggen, toen heb ik het maar zwart gekleurd. Wa Allahoe A3lam

11-09-2006, 00:47


Ja velen zeggen dat het harram is. Maar ik heb heel donkerbruin gedaan en het heeft niet gepakt het word op één of andere manier gewoon weer lichter. (ik heb zelf nog geen zwart gebruikt). Omdat ik ook hoor dat het harram is.

11-09-2006, 00:52
ja ik gebruikte ook donkere kleuren, maar het werd op plaatsen gewoon terug blond omdat ik ook blonde higlights had laten zetten. Op zich was het niet egt erg, aangezien ik hoofddoek draag maar ik vond het egt geen zicht en toen ik hoorde dat zwart niet haram is kleurde ik het maar in zwart en nu bijna een jaar later heb ik mijn gewone kleur

11-09-2006, 00:55

Citaat door Miss_ThUg_R:
ja ik gebruikte ook donkere kleuren, maar het werd op plaatsen gewoon terug blond omdat ik ook blonde higlights had laten zetten. Op zich was het niet egt erg, aangezien ik hoofddoek draag maar ik vond het egt geen zicht en toen ik hoorde dat zwart niet haram is kleurde ik het maar in zwart en nu bijna een jaar later heb ik mijn gewone kleur
Oh okey zayn, soekran!
Iedereen zegt dat deze kleur me veel beter staat (bruin) dan dat zwarte.
Ze zeggen dat ik arrogant lijk als ik zwart haar heb (ben alles behalve arrogant majah,, ieder zijn mening).
Ik heb het nu bruin, maar voel me soms net een nesrania...IK WIL GEWOON LEKKER ZWART HAAR HOE IK HET NORMAAL HAD.

11-09-2006, 01:00

Citaat door CLASICA:
Oh okey zayn, soekran!
Iedereen zegt dat deze kleur me veel beter staat (bruin) dan dat zwarte.
Ze zeggen dat ik arrogant lijk als ik zwart haar heb (ben alles behalve arrogant majah,, ieder zijn mening).
Ik heb het nu bruin, maar voel me soms net een nesrania...IK WIL GEWOON LEKKER ZWART HAAR HOE IK HET NORMAAL HAD.
eerlijk gezegd, ik heb van m'n eige ook gewoon zwart en begon het in alle kleuren van de regenboog te kleuren maar uiteindelijk wil ik nu gewoon mijn kleur en die past me ook het beste
is trouwens graag gedaan hbiba

11-09-2006, 01:07

Citaat door Miss_ThUg_R:
eerlijk gezegd, ik heb van m'n eige ook gewoon zwart en begon het in alle kleuren van de regenboog te kleuren maar uiteindelijk wil ik nu gewoon mijn kleur en die past me ook het beste
is trouwens graag gedaan hbiba
Ja precies het is meer expirimenteren,, omdat ik nooit mijn haar mocht verfen en toen een keer had ik het gewoon gedaan. Niet gevraagd thuis, en sinds die dag heb ik van alles gehad....roodachtig, bruin, blonde strepen...
só echt duur grapje, en nog lelijk ook de uitgroei.
Dus ik wil ermee kappen,, denk dat ik het dan maar toch zwart ga doen. Maar welk merk raad je aan (heb je misschien een naam plus nr van de pak die je hebt gekocht toen). Ik vind het ook altijd zo stinken,,,, haren verfen,,,
Dus hoop dat het niet echt stinkt, word nl ziek van de geur.

Thanks

11-09-2006, 01:09
Verf je het toevallig met kleurspoeling? Dat gaat er na enkele keren wassen weer uit. Permanente verf in principe niet. Weet niet of je in de buurt van A'dam woont, dan doe ik het voor je. (http://www.invitation.nu) En nog één tip: na het wassen altijd conditioner gebruiken, dat sluit de haarschubben af. En nog iets: je wast je haar toch niet toevallig met Head and Shoulders, toch? Want dat is het ideale middel om je donkere verf weer weg te wassen (zeer agressief rotspul!).

11-09-2006, 01:15

Citaat door CLASICA:
Ja precies het is meer expirimenteren,, omdat ik nooit mijn haar mocht verfen en toen een keer had ik het gewoon gedaan. Niet gevraagd thuis, en sinds die dag heb ik van alles gehad....roodachtig, bruin, blonde strepen...
só echt duur grapje, en nog lelijk ook de uitgroei.
Dus ik wil ermee kappen,, denk dat ik het dan maar toch zwart ga doen. Maar welk merk raad je aan (heb je misschien een naam plus nr van de pak die je hebt gekocht toen). Ik vind het ook altijd zo stinken,,,, haren verfen,,,
Dus hoop dat het niet echt stinkt, word nl ziek van de geur.

Thanks
Ik vindt de beste kleuring die van l'oreal maar toenertijd heb ik zelf zo'n andere gebruikt ben de naam ervan vergeten, heb ze gekocht van de carrefour. In ieder geval wanneer je koopt neem dan zwart, niet de blauwzwart hé want er bestaat noir bleuté en dan krijg je zo'n blauwe glans als je in het licht staat. Zal eens de naam voor je opzoeken en laat je morgen iets weten

11-09-2006, 01:15
Nee kom niet uit de buurt van amsterdam. En nee gebruik ook geen head en shoulders. Gebruik altijd cremespoeling,, heb dure van de kapper omdat ik mijn haar heb laten straighten en het nu fucked up droog is geworden.
Gebruik: KERASTASE Nutritive (bain Oléo- Relax) schampoo
En na het douchen: Oléo - relax (zijde olie),,, duur grapje bel7a9 enna ken zjieba fe rassi zoals mammie altijd zegt

11-09-2006, 01:17



Citaat door Miss_ThUg_R:
Ik vindt de beste kleuring die van l'oreal maar toenertijd heb ik zelf zo'n andere gebruikt ben de naam ervan vergeten, heb ze gekocht van de carrefour. In ieder geval wanneer je koopt neem dan zwart, niet de blauwzwart hé want er bestaat noir bleuté en dan krijg je zo'n blauwe glans als je in het licht staat. Zal eens de naam voor je opzoeken en laat je morgen iets weten

Is goed schat dank je!
Ik heb het nu al 3x met Lorea'l gekleurd maar het pakt niet joh.

11-09-2006, 01:24

Citaat door CLASICA:

Is goed schat dank je!
Ik heb het nu al 3x met Lorea'l gekleurd maar het pakt niet joh.
Oké zal dan de naam gaan zoeken van dat product dat ik heb gebruikt, ik kan je één ding zeggen, het pakt héééééééééél goed. M'n haar groeide gewoon normaal uit, geen lichtbruin,blond,rood,oranje rwina

11-09-2006, 01:38
lieverd als je naar de kapperwinkel gaat.. kan je een spul kopen die alle kunstmatige verf uit je haar haalt.. kost geloof niet eens 10 euro..

Pagina's : [1] 2