Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Krul krul



10-09-2006, 21:56
-







Lieve Dames,

Ik heb nu (dankzij wonderolie, langere wimpers) maaaaaaaar ze waren altijd al wel recht dus niet gekruld.. welke mascara of techniek kan ik het beste toepassen om te op te krullen?



liefs
Fiefke

10-09-2006, 21:59


mischien zo een wimpertang

10-09-2006, 22:44
dus wonderolie werkt echt :S

11-09-2006, 09:01

Citaat door belgske82:
mischien zo een wimpertang
dat is voor ff

11-09-2006, 09:02



Citaat door sannaehilwa:
dus wonderolie werkt echt :S
yeps

11-09-2006, 10:04
waar haal je zo een wonderolie? heet dat zo?


11-09-2006, 10:13

Citaat door SdGMC:
waar haal je zo een wonderolie? heet dat zo?

wonderolie bij elke drogisterij (let niet op de etiket; daar staat dat het voor verstoppingen is bedoeld)

maaruh nog tips voro het krullen?

11-09-2006, 16:47
ja kijk weet je wat je doet omdat ik niet zo een fan ben van mascara gebruik ik oude mascara borsteltjes en je zet er een beetje vaseline op en je doet het een paar keer over je wimpers en ze glanzen en zijn mooi gekruld maar

hoe gebruik je eigenlijk die wonderolie vraag me echt af ik geloofde er niet in

11-09-2006, 16:52

Citaat door choco2:
ja kijk weet je wat je doet omdat ik niet zo een fan ben van mascara gebruik ik oude mascara borsteltjes en je zet er een beetje vaseline op en je doet het een paar keer over je wimpers en ze glanzen en zijn mooi gekruld maar

hoe gebruik je eigenlijk die wonderolie vraag me echt af ik geloofde er niet in
hmmm dat kan maar dat deed ik eigenlijk al...
wil weleens op bruidloftennnn mascara doen, iets wat ik op dagelijkse basis nooit doe ...

hmmm

je stopt een oude mascaraborstel of een wattenstaafje in een flesje wonderolie..en je brengt het zo op je wimpers.. bij de aanzet.. en dat in de ochtend en avond

11-09-2006, 16:58

Citaat door fiefje:
hmmm dat kan maar dat deed ik eigenlijk al...
wil weleens op bruidloftennnn mascara doen, iets wat ik op dagelijkse basis nooit doe ...

hmmm

je stopt een oude mascaraborstel of een wattenstaafje in een flesje wonderolie..en je brengt het zo op je wimpers.. bij de aanzet.. en dat in de ochtend en avond
ik gebruik ook nooit mascara ik kan er gewoon niet mee omgaan hoe raar het ook klinkt maar het heeft nooit normaal gezten bij mij