Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Jas en laarzen,



10-09-2006, 16:39
Wie heeft ergens een leuke jas of leuke laarzen zien staan..

Ik heb vandaag rond gekeken, en vond toch niet iets leuks..


T lieft wil ik een driekwartjas, zwart/bruin/wit !

En zwart/bruin/witte laarzen.. Met een blokhak

10-09-2006, 16:59


Bij de Zara hadden ze een hele mooie jas. Hij was zwart/wit (geruit volgens mij, ik weet niet, i.i.g wel mooie figuurtjes) Hij was ook 3-kwart, echt super mooi.

En hij had een soort van een riem (zwart), aan de voorkant had je dan een strikje.

Echt prachtig, maar hij was zo prijzig

10-09-2006, 17:05

Citaat door NisriN:
Bij de Zara hadden ze een hele mooie jas. Hij was zwart/wit (geruit volgens mij, ik weet niet, i.i.g wel mooie figuurtjes) Hij was ook 3-kwart, echt super mooi.

En hij had een soort van een riem (zwart), aan de voorkant had je dan een strikje.

Echt prachtig, maar hij was zo prijzig
Meer dan 150 euro geef ik niet uit aan een jas, want ik koop na een tijdje toch weer een andere, en jassen met zo een riem staan mij niet, k heb te brede heupen, en met zo een riem vind ik mijn heupen er breder uitzien

10-09-2006, 17:20

Citaat door Lady_20:
Meer dan 150 euro geef ik niet uit aan een jas, want ik koop na een tijdje toch weer een andere, en jassen met zo een riem staan mij niet, k heb te brede heupen, en met zo een riem vind ik mijn heupen er breder uitzien
Zulke jassen zullen jou ook wel staan hoor, ondanks dat je brede heupen hebt. Hij was echt

En volgens mij meer als €150

10-09-2006, 17:24



Citaat door NisriN:
Bij de Zara hadden ze een hele mooie jas. Hij was zwart/wit (geruit volgens mij, ik weet niet, i.i.g wel mooie figuurtjes) Hij was ook 3-kwart, echt super mooi.

En hij had een soort van een riem (zwart), aan de voorkant had je dan een strikje.

Echt prachtig, maar hij was zo prijzig
Ja ik heb die jas ook gezien maar ik weet niet hoeveel die kost, prijs maakt mij niet uit want ik ga ém no matter what kopen

10-09-2006, 17:29

Citaat door xTIMAx:
Ja ik heb die jas ook gezien maar ik weet niet hoeveel die kost, prijs maakt mij niet uit want ik ga ém no matter what kopen
Hij is echt leuk he, echt meisjesachtig

Ik vind hem te duur, dus die koop ik dan ook niet ondanks dat hij zo mooi is. Ik vind wel een andere mooie goedkopere jas. Gelukkig heb ik nog een mooie winter jas (ook zwart wit) dus dat maakt het minder erg

10-09-2006, 21:09

Citaat door NisriN:
Hij is echt leuk he, echt meisjesachtig

Ik vind hem te duur, dus die koop ik dan ook niet ondanks dat hij zo mooi is. Ik vind wel een andere mooie goedkopere jas. Gelukkig heb ik nog een mooie winter jas (ook zwart wit) dus dat maakt het minder erg
ik daarentegen, ben heel kieskeurig en mot die jas hebben, mot gewoon
want ik heb nog gen andere leuke jas gezien en heb nog geen jas gekocht en ik ben ook niet van plan om een h&m jas te kopen want driekwart van de meiden loopt er al mee rond

maar weet je toevallig hoeveel die jas kost ?

10-09-2006, 21:14
niemand die een andere leuke jas heeft zien hangen ?

10-09-2006, 21:15
Woooww hoe heb k dat voor mekaaar gekrege, 4 keer