Bekijk volle/desktop versie : Ik was 17 toen..



Pagina's : [1] 2 3

10-09-2006, 10:02
Heb jij dat ook weleens? Elk jaar denk je dat je dat je op dat moment goed over dingen na hebt gedacht terwijl als je een jaar verder zit dat je denkt van..

shit ey.. dat ik dat vorig jaar allemaal deed..

Nou een voorbeeld.. Mensen zeggen weleens dat leeftijdsverschil wat uitmaakt bij liefde. Niet dat ik echt nog liefde had of iets dergelijks, maar ik was 17 en had contact met een vrouw dat toen 26 jaar was. Dat is dus 9 jaar verschil. Op dat moment vond ik alles gewoon kunnen, het klikte en alles.

Maar nu ik eraan terug denk, denk ik van. Damn, heb ik dat echt meegemaakt? 17 jaar met een vrouw van 26? Dat kan niet.. dat ik dat gewoon toeliet..

Nu zou t niet erg zijn als ze 26 was.. maar tja.. ze is nu weer stukken ouder..

10-09-2006, 10:15


haha ja zekers ja ik denk ook soms van die dingen denk ik van ieuww heb ik dat geaan of dat ik nog steeds verbaasd ben over wat ik had gedaan

10-09-2006, 10:30

Citaat door TYGER:
Heb jij dat ook weleens? Elk jaar denk je dat je dat je op dat moment goed over dingen na hebt gedacht terwijl als je een jaar verder zit dat je denkt van..

shit ey.. dat ik dat vorig jaar allemaal deed..

Nou een voorbeeld.. Mensen zeggen weleens dat leeftijdsverschil wat uitmaakt bij liefde. Niet dat ik echt nog liefde had of iets dergelijks, maar ik was 17 en had contact met een vrouw dat toen 26 jaar was. Dat is dus 9 jaar verschil. Op dat moment vond ik alles gewoon kunnen, het klikte en alles.

Maar nu ik eraan terug denk, denk ik van. Damn, heb ik dat echt meegemaakt? 17 jaar met een vrouw van 26? Dat kan niet.. dat ik dat gewoon toeliet..

Nu zou t niet erg zijn als ze 26 was.. maar tja.. ze is nu weer stukken ouder..
Hahahahah, Are jou in love with me

10-09-2006, 10:33

Citaat door amiratELarab27:
Hahahahah, Are jou in love with me
yes I am in love with you maar jij bent nu geen 30 toch

10-09-2006, 10:36


ben jij 21 ik dacht ouder

10-09-2006, 10:37

Citaat door TYGER:
yes I am in love with you maar jij bent nu geen 30 toch
Ach hbiba dyali,

ik ben nog lang niet 30 schat

10-09-2006, 10:39

Citaat door Cheima_:
ben jij 21 ik dacht ouder
ben 20.. maar zij is wel 30

10-09-2006, 10:40

Citaat door amiratELarab27:
Ach hbiba dyali,

ik ben nog lang niet 30 schat
.. Do you want to be my bride?

10-09-2006, 10:42

Citaat door TYGER:
Heb jij dat ook weleens? Elk jaar denk je dat je dat je op dat moment goed over dingen na hebt gedacht terwijl als je een jaar verder zit dat je denkt van..

shit ey.. dat ik dat vorig jaar allemaal deed..

Nou een voorbeeld.. Mensen zeggen weleens dat leeftijdsverschil wat uitmaakt bij liefde. Niet dat ik echt nog liefde had of iets dergelijks, maar ik was 17 en had contact met een vrouw dat toen 26 jaar was. Dat is dus 9 jaar verschil. Op dat moment vond ik alles gewoon kunnen, het klikte en alles.

Maar nu ik eraan terug denk, denk ik van. Damn, heb ik dat echt meegemaakt? 17 jaar met een vrouw van 26? Dat kan niet.. dat ik dat gewoon toeliet..

Nu zou t niet erg zijn als ze 26 was.. maar tja.. ze is nu weer stukken ouder..

10-09-2006, 10:45

Citaat door TYGER:
.. Do you want to be my bride?
Als je de liefde van je leven tegenkomt...Laat hem dan niet gaan

10-09-2006, 10:48

Citaat door amiratELarab27:
Als je de liefde van je leven tegenkomt...Laat hem dan niet gaan
juist.. never let me go

10-09-2006, 10:56
Ja echt erg joh ik kan er dan echt uren aan denken en me zelf slaan, maar ik heb dan spijt om andere dingen..

10-09-2006, 10:59



Citaat door xxxxxxxxx_H:
Ja echt erg joh ik kan er dan echt uren aan denken en me zelf slaan, maar ik heb dan spijt om andere dingen..
klopt.. dan vraag je jezelf af, hoe kan dat dat ik toen zo dacht? terwijl ik me al best volwassen voelde.

10-09-2006, 11:02

Citaat door TYGER:
klopt.. dan vraag je jezelf af, hoe kan dat dat ik toen zo dacht? terwijl ik me al best volwassen voelde.
Nee, ik voelde me niet volwassen maar in een hele korte tijd ben ik heel erg veel verandert! ik heb zoveel van jongens geleerd, dikke 90% is gewoon niet te vertrouwen.. mijn liefste tante is helemaal in de wolken met haar man, maar hij is gewoon kkvies hij heeft dikke relaties buiten haar, ik weet dat maar ik kan het haar niet vertellen, het zijn gewoon apen die in de dierentuin horen, iewl wat walg ik van ze..

10-09-2006, 11:02

Citaat door TYGER:
juist.. never let me go
Tyger, ik zal je opzoeken, ontvoeren er geen losgeld vragen

Jij bent een schat en ik meen het,.....

ik moet gaan veel plezier in frankrijk

Pagina's : [1] 2 3