Bekijk volle/desktop versie : Watch this..:(



09-09-2006, 23:38
http://video.google.com/videoplay?docid=4024645156417765905&q=anasheed+vid eo&auto=true

09-09-2006, 23:46


zit muziek bij, jammer!

09-09-2006, 23:51

Citaat door maroc_187:
zit muziek bij, jammer!
Klopt, maar ht ging mij meer om de beelden...

09-09-2006, 23:52
dat is de reden waarom ik hem geplaatst had...anders zou ik het ook niet zo snel geplaats hebben...

09-09-2006, 23:53


ja zeer droevige beelden, k kijk liever naar beelden waarin de moslims van de ongelovige winnen. want dat doet mij opbeuren. eerst keek ik naar die andere beelden, maar dan voelde ik me hele dag verdrietig. maar als je naar beelden kijkt waarin je ziet dat moslims super sterk zijn, dan voel je je vet goed en kun je de dag weer goed tegemoet gaan, maar dat is mijn manier van aanpak

10-09-2006, 09:32

Citaat door maroc_187:
zit muziek bij, jammer!
Nou en??? Als je zo gaat denken dat mag je ook geen Iqraa kijken, geen aljazeera, geen NOS journaal, geen...en ga zomaar door. Beordeel de kern van de boodschap.

10-09-2006, 09:36

Citaat door maroc_187:
zit muziek bij, jammer!
idd

10-09-2006, 10:50

Citaat door maroc_187:
ja zeer droevige beelden, k kijk liever naar beelden waarin de moslims van de ongelovige winnen. want dat doet mij opbeuren. eerst keek ik naar die andere beelden, maar dan voelde ik me hele dag verdrietig. maar als je naar beelden kijkt waarin je ziet dat moslims super sterk zijn, dan voel je je vet goed en kun je de dag weer goed tegemoet gaan, maar dat is mijn manier van aanpak
Ik kijk soms bewust naar de droevige beelden...
Om mij soms ff wakker te schudden, dat ik het heel erg goed heb Alhamdoellilah.

10-09-2006, 13:22

Citaat door Philips:
Nou en??? Als je zo gaat denken dat mag je ook geen Iqraa kijken, geen aljazeera, geen NOS journaal, geen...en ga zomaar door. Beordeel de kern van de boodschap.
komt die muziek niet in het begin van de uitzending? is het dan niet mogelijk om de tv op geluid uit te zetten? maarja ghair insha Allah, dus omdat iqra muziek gebruikt en dergelijke is het halal ofzo? en trouwens gedurende het filmpje wordt er muziek afgespeeld. maar ghair. als ik het fout heb dan moge Allah mij vergeve

10-09-2006, 16:06

Citaat door maroc_187:
komt die muziek niet in het begin van de uitzending? is het dan niet mogelijk om de tv op geluid uit te zetten? maarja ghair insha Allah, dus omdat iqra muziek gebruikt en dergelijke is het halal ofzo? en trouwens gedurende het filmpje wordt er muziek afgespeeld. maar ghair. als ik het fout heb dan moge Allah mij vergeve
Dat betekent niet dat het halal is want dat is niet te verlijken met wanneer je muziek gaat luisteren om je vijetijd te vullen die je aan veel nuttige bezigheden kunt besteden.