Bekijk volle/desktop versie : Hoe Zou Je Dit Oplossen

Pagina's : [1] 2 3

20-06-2002, 20:56
Salaam mensen...

Leden met een analytisch vermogen (hebben een groot inzicht in een bepaald probleem of handeling)..komen hier aan hun trekken...

De bedoeling is..dat ik of één van jullie hier een probleem uit het dagelijkse leven hier plaats..en we gaan dan proberen een oplossing voor te vinden..men mag natuurlijk tips en trucs bij vermelden..

Het mag over relaties gaan, over het leven zelf, over materialisme of huishouden..school..vrije tijd..

Kortom..over alles

20-06-2002, 20:58

ik snap m niet
nou in mijn taal aub(zo kort mogelijk)
graag aub?????????

20-06-2002, 21:10

Citaat:
Origineel gepost door chemie
ik snap m niet
nou in mijn taal aub(zo kort mogelijk)
graag aub?????????
Het is simpel..zit je met een praktische vraag..of heb je een oplossing voor een praktische vraag...zeg het ons..heb je tips en truks..zeg het ons..

Kleine vraag of grote..hier is altijd iemand die een mogelijk antwoord weet of kan opzoeken..

Het mogen ook grappige en leerrijke tips zijn..die we dagelijks kunnen gebruiken of toepassen..

20-06-2002, 21:11
oke bedankt
ik heb niet echt iets nteresants te melden misschien strax

20-06-2002, 21:16

oké hier komt die:

waarom ben jij zo slim MJ?????

xxx

20-06-2002, 21:29

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
oké hier komt die:

waarom ben jij zo slim MJ?????

xxx
Zin..niet overdrijven a.u.b. ik ben niet slimmer of dommer dan de meeste leden hier..geloof het of niet..

Ik kijk gewoon op een andere manier naar het leven en naar de mensen..is dat slim zijn..ik denk het niet hoor..

Ok, ik zal maar beginnen met een vraag..maar is niet moeilijk..eerder simpel..eventjes doordenken..succes

Stel, je moet een stuk taart onder 2 kinderen verdelen..allebei de kinderen roepen dat ze de grootste stuk moeten krijgen..je hebt een idee..wat doe je..

20-06-2002, 21:31

Citaat:
Origineel gepost door angel20

haha zin 'n midar!!!!

Ja MJ beantwoord die vraag eens
Angel...welcome back...ik ben niet slim, dus hoef ik de vraag niet te beantwoorden

20-06-2002, 21:37

Citaat:
Origineel gepost door angel20

nou heel simpel ze allebei een even grote stuk geven en als nog steeds blijven zeuren dan eet ik het zelf wel op
Ok, maar er is een beter oplossing..en de kinderen zullen je achteraf dankbaar zijn...nou, wat heb je gedaan ??

20-06-2002, 21:53
Beste MJ,

Nou het volgende probleem is van Hind25, ik zag net haar oproep.

help!! hoe los ik dit op?

Ik ben een gescheiden vrouw met een kind. Mijn ex ziet zijn kind 1x per week en elke keer als ze weer thuis komt na een bezoekje aan papa, dan is ze overstuur. Drama!! Ze beseft dan pas dat ze haar vader erg gaat missen en ik ben de boosdoener in dit verhaal, want ik heb haar vader weggestuurd. Probleem is dat haar vader haar toe aanzet. Hij verteld haar dat hij nog van mij houdt en dat hij graag terug wil komen bij ons. Wat moet ik hier aan doen??

Nou, wie weet hier een oplossing voor??

20-06-2002, 22:11

Citaat:
Origineel gepost door Miss Tetouania
Beste MJ,

Nou het volgende probleem is van Hind25, ik zag net haar oproep.

[B]help!! hoe los ik dit op?

Ik ben een gescheiden vrouw met een kind. Mijn ex ziet zijn kind 1x per week en elke keer als ze weer thuis komt na een bezoekje aan papa, dan is ze overstuur. Drama!! Ze beseft dan pas dat ze haar vader erg gaat missen en ik ben de boosdoener in dit verhaal, want ik heb haar vader weggestuurd. Probleem is dat haar vader haar toe aanzet. Hij verteld haar dat hij nog van mij houdt en dat hij graag terug wil komen bij ons. Wat moet ik hier aan doen??

Nou, wie weet hier een oplossing voor?? [/B]
Deze steekspelletjes komen heel veel voor...de bedoeling is de ander pijn en vernedering toe te brengen...

Vertel je kind hoe het écht zit...waarom jullie niet meer bij elkaar zijn...de vader in dit geval, zal het kind blijven opstoken..en zal het kind zoveel mogelijk dingens geven om te laten zien..dat hij de enige is die naar het kind kijkt en luistert...

Nooit toegeven aan deze manier van chantage en opgekropte jaloezie en haat..het kind zal hem vroeg of laat ontmaskeren.. hangt natuurlijk af hoe beinvloedbaar ze is en haar vermogen daartegen..jij kan haar helpen haar vermogen te versterken..

veel succes..

20-06-2002, 22:15

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice

Deze steekspelletjes komen heel veel voor...de bedoeling is de ander pijn en vernedering toe te brengen...

Vertel je kind hoe het écht zit...waarom jullie niet meer bij elkaar zijn...de vader in dit geval, zal het kind blijven opstoken..en zal het kind zoveel mogelijk dingens geven om te laten zien..dat hij de enige is die naar het kind kijkt en luistert...

Nooit toegeven aan deze manier van chantage en opgekropte jaloezie en haat..het kind zal hem vroeg of laat ontmaskeren.. hangt natuurlijk af hoe beinvloedbaar ze is en haar vermogen daartegen..jij kan haar helpen haar vermogen te versterken..

veel succes..
Beste MJ,

Bedankt voor je antwoord.
Dit gaat niet over mij, maar over Hind25.
Ik zag haar oproep en dat van jou en dacht dus,
wie weet heeft 1 van jullie een oplossing.

MVG,

20-06-2002, 22:38
helllllllllllllllllllppppppppppp!!!!!! heb lst van mieren geef mij maar spinnen en geen mieren..ik kwam laatst thuis van mijn werk en deed de deur op en zag overal mieren jakkkkkkk mieren!!!!!!!! nou ik in de winkel van die mieren gevalletjes gekocht en overal 1 neer gezet het hele huis gepoetst voer het geval ergens een mier zit........maar goed nou na 1 week waren ze allemaal weg en na twee weken heb ik die bakjes weg gehaalt.....ik kkom vandaag weer thuis en jullie raden nooit wat ik weer tegen kom.....MIEREN!!!!!!!!!! help help help iIK WIL GEEN MIEREN!!!!!!!!!!!!!...........nou mensen hoe kom ik er voor goed vanaf en HOE KOM IK AAN MIEREN? ik woon nu al ruim 4 jaar in dit huis en heb er nooit last van gehad............

20-06-2002, 23:34

Citaat:
Origineel gepost door camilla27
helllllllllllllllllllppppppppppp!!!!!! heb lst van mieren geef mij maar spinnen en geen mieren..ik kwam laatst thuis van mijn werk en deed de deur op en zag overal mieren jakkkkkkk mieren!!!!!!!! nou ik in de winkel van die mieren gevalletjes gekocht en overal 1 neer gezet het hele huis gepoetst voer het geval ergens een mier zit........maar goed nou na 1 week waren ze allemaal weg en na twee weken heb ik die bakjes weg gehaalt.....ik kkom vandaag weer thuis en jullie raden nooit wat ik weer tegen kom.....MIEREN!!!!!!!!!! help help help iIK WIL GEEN MIEREN!!!!!!!!!!!!!...........nou mensen hoe kom ik er voor goed vanaf en HOE KOM IK AAN MIEREN? ik woon nu al ruim 4 jaar in dit huis en heb er nooit last van gehad............
WEREN EN BESTRIJDEN VAN MIEREN IN HUIS

In huis kunnen ze in flinke aantallen echter zeer lastig zijn, doordat ze over ons voedsel lopen. Inheemse mierensoorten hebben altijd hun nest buitenshuis, dikwijls onder tegels. Door de plek op te sporen waar ze het huis binnenkomen en daar langs de gevel een rand insektenpoeder te strooien, lukt het meestal wel ze buiten te houden. Gebruik hiervoor bestrijdingsmiddelen op basis van deltamethrin, foxim, permethrin of propoxur. Kunt u niet ontdekken waar ze het huis binnendringen, dan is de enige manier één of meer mierenlokdoosjes op hun looppaden te plaatsen.

LET OP! Zorg ervoor dat uitgestrooid insektenpoeder en mierenlokdoosjes onbereikbaar zijn voor kinderen en huisdieren.

Er zijn ook tropische mieren die in huis soms kunnen voorkomen, die zijn b.v. meegekomen met planten, vakantiebagage en dergelijke. In onze centraal verwarmde huizen, en met name in flatgebouwen, weten ze zich soms uitstekend te handhaven. De bekendste van deze immigranten is de kleine faraomier, met een lengte van slechts enkele milimeters. Deze voedt zich bij voorkeur met dierlijk voedsel, zoals vleeswaren en dode insekten, maar gaat ook wel over op zoete stoffen en brood. Het zelf bestrijden van deze soort is onbegonnen werk, dus men moet de hulp inroepen van een (gemeentelijke) bestrijdingsdienst. Deze zet vergiftigde leverlokazen uit, die uitsluitend met speciale vergunning mogen worden toegepast.

Camilla..ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen..heb deze info opgezocht..

21-06-2002, 10:20
Ik ben heel verlegen en dat is alleen maar bij onbekende mensen en vooral jongens die ik niet echt ken.Ik klap gewoon dicht als ze tegen mij iets zeggen.Ik heb weinig zelfvertrouwen en ik voel me soms lelijk.

21-06-2002, 10:32
Salaam,

IK ben getrouwd met een berber, Wij gaan binnenkort naar Marokko dus ik zal zijn familie ontmoeten!!! 1 groot probleem, Kan geen woord BERBERS!!! En zij kunnen geen Arabisch en nu!!!
kan iemand mij een spoed cursus Berbers geven,
Dat ik de belangrijke zinnen uit mijn hoofd kan leren.
Die persoon zal ik eeuwig dankbaar zijn?
Sommige zullen nu wel zeggen: je man kan het je leren, maar ik kan niet met hem oefenen hij laat me dan telkens lachen, en dan heb ik geen zin meer om verder met hem te oefenen, hij neemt niet serieus en zegt ik vertaal wel voor je, maar dat wil ik niet, hij is niet altijd bij me???
Dus alles is welkom...

Ma3a salama

Pagina's : [1] 2 3