Bekijk volle/desktop versie : Alleen voor de dames......



Pagina's : [1] 2 3 4

09-09-2006, 00:12
Even een vraagje....



Hoe begroeten jullie je moeder of vriendinnen..

Ik zou dat graag willen weten, een jongen hier op marokko.nl zegt dat het walgelijk is, als je je moeder een kusje op de mond geeft...
Voor mij is dat de normaalste zaak van de wereld, of is dat echt zo walgelijk als je een vriendin of je moeder een kusje op de mond geeft
Ik weet niet dat ik niet de enige ben, maar zou toch willen weten hoe jullie hier over denken....


Dames ik zou graag van jullie willen weten, hoe je je vriendinnen of moeder begroet.........

09-09-2006, 00:15


Ik vind dat niet walgelijk hoor, maar ik kus haar hand of haar hoofd.

Enne o ja mijn vriendinnen gewoon op de wangen..

09-09-2006, 00:18

Citaat door NachTeGaaltje:
Ik vind dat niet walgelijk hoor, maar ik kus haar hand of haar hoofd.

Enne o ja mijn vriendinnen gewoon op de wangen..
ohw dan weet ik dat ook weer, dus je hebt nooit je moeder een kusje op haar mond gegeven
niet dat ik haar elke dag op haar mond kus maar het is ook niet raar als ik haar wel eens groet met een kusje op haar mond

09-09-2006, 00:38
dood normaal,.... mijn moeder op haar hoord en mijn vriendinnene groet ik met 4kussjes op de wang en soms op de mond...:grote grijs:

09-09-2006, 00:40


ik groet zowel me moeder als me vader gewoon op de wang..

09-09-2006, 00:43
mijn moeder op haar voorhoofd en mijn vader op de mond

09-09-2006, 00:49



als een meisje haar moeder mag kussen op de mond dan mag een zoon da ook doen bij papa

09-09-2006, 00:51
nou als ik meestal gwn afscheid neem van een vriendin dan geef ik een kussje op haar mond, wat is daar dan erg aan,, en als ik haar groet dan geef ik haar een kuss op haar wangg, dat gaat gwn automatisch zo bij mij,,,

mijn moeder eeuuhm die geef ik gwn een kus op haar wang,, en mijn vader die kuss ik nooit,,, en geef ook nooit een hand ofzo,, gwn hoi, of salam

jullie zullen wel denken wat een raar wijf

09-09-2006, 00:54
voor de mensen die de hand of voorhoofd, ... niet kussen van hun pa, dat is niet erg hoor



Ik doe da ook niet.

Ik zeg gewoon: yoo, hoe gaatie man? net voordat we samen een biertje drinken

09-09-2006, 01:10
Ik kus mijn ouders , grootouders gewoon op een voorhoofd

09-09-2006, 01:11
Op de wang of mond.

09-09-2006, 01:26
mn vriendinnen altijd op de wang maar mn mama lief heel afwisselend ene keer op dr mond dan weer voorhoofd of wang

09-09-2006, 01:35



Citaat door sexywoman:
Even een vraagje....



Hoe begroeten jullie je moeder of vriendinnen..

Ik zou dat graag willen weten, een jongen hier op marokko.nl zegt dat het walgelijk is, als je je moeder een kusje op de mond geeft...
Voor mij is dat de normaalste zaak van de wereld, of is dat echt zo walgelijk als je een vriendin of je moeder een kusje op de mond geeft
Ik weet niet dat ik niet de enige ben, maar zou toch willen weten hoe jullie hier over denken....


Dames ik zou graag van jullie willen weten, hoe je je vriendinnen of moeder begroet.........
meisjes en jongens hebben niet dezelfde gedachtes

09-09-2006, 01:53
ik wil ook mee bemoeien met dit onderwerp,

ten eerste: een kus op de mond is overgenomen van de niet-moslimwereld, ik weet niet zeker of dit haraam of makroeh is.

dus ik zou je dat niet als ik jou was, je moeder mag je haar wel een kus op de wang geven maar je vader niet.

09-09-2006, 06:14
ik wil ook mee bemoeien met dit onderwerp,

ten eerste: een kus op de mond is overgenomen van de niet-moslimwereld, ik weet niet zeker of dit haraam of makroeh is.

dus ik zou je dat niet als ik jou was, je moeder mag je haar wel een kus op de wang geven maar je vader niet.

Waarom mag je je vader geen kus op de wang geven????

Pagina's : [1] 2 3 4