Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen .



Pagina's : [1] 2

08-09-2006, 18:50
Wat moet ik doen, ik ben echt zo verliefd op een jongen. Maar ik weet niet of hij ook op mij is. Alsjeblieft willen jullie mij helpen ?


08-09-2006, 18:52


Vraag hem! Hoe kunnen wij het nou weten hoe hij zich bij jou voelt.

08-09-2006, 18:58

Citaat door tamazight_y:
Wat moet ik doen, ik ben echt zo verliefd op een jongen. Maar ik weet niet of hij ook op mij is. Alsjeblieft willen jullie mij helpen ?

HOKUS POCUS PILATUS PAS,BEN JIJ VERLIEFD OP TAMAZIGHT?HIJ:UHUM ,NEE IK VAL OP MANNEN..

08-09-2006, 19:02
hahahhahaha

08-09-2006, 19:02



Citaat door azedine2:
HOKUS POCUS PILATUS PAS,BEN JIJ VERLIEFD OP TAMAZIGHT?HIJ:UHUM ,NEE IK VAL OP MANNEN..
zo je kan het wel goed hoor mensen helpen

08-09-2006, 19:09

Citaat door tamazight_y:
Wat moet ik doen, ik ben echt zo verliefd op een jongen. Maar ik weet niet of hij ook op mij is. Alsjeblieft willen jullie mij helpen ?

Ik weet niet wat je moet doen, maar als hij je leuk vind dan laat hij het wel merken zo zijn jongens namelijk

08-09-2006, 19:17

Citaat door Siham_1987:
Ik weet niet wat je moet doen, maar als hij je leuk vind dan laat hij het wel merken zo zijn jongens namelijk
ja zo is het maar dan snap ik ook niet wrm ze dat dan hier op marokko.nl gaat zetten

08-09-2006, 19:20

Citaat door zinna_4life:
ja zo is het maar dan snap ik ook niet wrm ze dat dan hier op marokko.nl gaat zetten
temsoent

08-09-2006, 19:22

Citaat door Siham_1987:
Ik weet niet wat je moet doen, maar als hij je leuk vind dan laat hij het wel merken zo zijn jongens namelijk

Citaat door Siham_1987:
Goed gezegd

Mocro_hannantje 3 jaar met een jonge een relatie gehad en je wilt hem terug????? weet jij dan niet dat dat haram is
Wat zie ik nou iemand met 2 gezichten Ik zie dat je zelf veel ervaring hebt met jongens. want je zegt: ''zo zijn jongens namelijk'' (Jouw woorden)! meisje meisje als jij over haram praat kijk eerst eens bij jezelf!

08-09-2006, 19:30

Citaat door Mocro_Nasser:
Wat zie ik nou iemand met 2 gezichten Ik zie dat je zelf veel ervaring hebt met jongens. want je zegt: ''zo zijn jongens namelijk'' (Jouw woorden)! meisje meisje als jij over haram praat kijk eerst eens bij jezelf!
hahahahahah Een realtie is haram dat weet ik voor 100%
Maar ik zou nooit van me leven naar een jonge lachen zonder dat hij naar mijn ouders is geweest

EN haar vraag was, wat moet ik doen en ik zei jij moet niks doen maar hij!!!!!!!!!!!

Denk je nou echt dat je mij kunt voorschut zetten of wat???

08-09-2006, 19:31

Citaat door Mocro_Nasser:
Wat zie ik nou iemand met 2 gezichten Ik zie dat je zelf veel ervaring hebt met jongens. want je zegt: ''zo zijn jongens namelijk'' (Jouw woorden)! meisje meisje als jij over haram praat kijk eerst eens bij jezelf!
Jongens laten het mij wel merken dat ze mij leuk vinden, maar daar trek ikme niks van aan

08-09-2006, 19:32

Citaat door Siham_1987:
hahahahahah Een realtie is haram dat weet ik voor 100%
Maar ik zou nooit van me leven naar een jonge lachen zonder dat hij naar mijn ouders is geweest

EN haar vraag was, wat moet ik doen en ik zei jij moet niks doen maar hij!!!!!!!!!!!

Denk je nou echt dat je mij kunt voorschut zetten of wat???[/SIZE]
[SIZE="6"]
Heb jij mij het woordje voorschut horen gebruiken!!? Zegt meer wat voor jou. En weetje je staat eenmaal voorschut met je woorden.
Als jij geen ervaring hebt met mannen, kan je ook niet haar vraag beantwoorden!
En ga nou niet zeggen dat je zogenaamde vriendinnen hun ervaringen met je delen, dan hoor jij ze toch op het goede pad te zetten!?

08-09-2006, 19:32



Citaat door azedine2:
HOKUS POCUS PILATUS PAS,BEN JIJ VERLIEFD OP TAMAZIGHT?HIJ:UHUM ,NEE IK VAL OP AZEDINE2..

08-09-2006, 19:34

Citaat door Siham_1987:
Jongens laten het mij wel merken dat ze mij leuk vinden, maar daar trek ikme niks van aan

Een jongen zal nooit op je vallen als jij je beschrijft hoe je bent!
Een jongen valt op een dame die respect heeft voor der zelf maar toch aandacht geeft aan hem.
En dat heb jij beide niet!

08-09-2006, 19:34

Citaat door Mocro_Nasser:

Heb jij mij het woordje voorschut horen gebruiken!!? Zegt meer wat voor jou. En weetje je staat eenmaal voorschut met je woorden.
Als jij geen ervaring hebt met mannen, kan je ook niet haar vraag beantwoorden!
En ga nou niet zeggen dat je zogenaamde vriendinnen hun ervaringen met je delen, dan hoor jij ze toch op het goede pad te zetten!?
Wallah ik zweer het je, als ik tegen je lieg ga ik InshAllah branden in de hel; ik heb nooit een vriend gehad (heb daar geen behoefte aan)

Pagina's : [1] 2