Bekijk volle/desktop versie : Als je een relatie hebt...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

08-09-2006, 14:05
Is het oke om dan nog gewone vriendjes (matties) te hebben?Ik heb continu eindeloze discussies daarover..Maar vraag me af wat jullie dr van vinden..Ik vind zelf dat als ik een vriendje zou hebben dat ik dan mijn omgang met mijn vrienden gewoon zal blijven ondanks dat mijn vriendje t afkeurt

08-09-2006, 14:07



Citaat door DjGenious:
Is het oke om dan nog gewone vriendjes (matties) te hebben?Ik heb continu eindeloze discussies daarover..Maar vraag me af wat jullie dr van vinden..Ik vind zelf dat als ik een vriendje zou hebben dat ik dan mijn omgang met mijn vrienden gewoon zal blijven ondanks dat mijn vriendje t afkeurt
Ja natuurlijk mag je die dan ook hebben. Je bent toch haram bezig om een vriendje te hebben dus gewone vriendjes kunne er ook wel bij!!

08-09-2006, 14:07
ik vind dat wel moeten kunnen
als die nee zegt dan vetrouwt
hij je ook niet,,

08-09-2006, 14:09

Citaat door Said_rahim_:
Ja natuurlijk mag je die dan ook hebben. Je bent toch haram bezig om een vriendje te hebben dus gewone vriendjes kunne er ook wel bij!!
jij hebt zeker nog nooiit
een vriendin gehad he,,

08-09-2006, 14:10



Citaat door DjGenious:
Is het oke om dan nog gewone vriendjes (matties) te hebben?Ik heb continu eindeloze discussies daarover..Maar vraag me af wat jullie dr van vinden..Ik vind zelf dat als ik een vriendje zou hebben dat ik dan mijn omgang met mijn vrienden gewoon zal blijven ondanks dat mijn vriendje t afkeurt
alleen als je weet wie je vrienden zijn.. meestal bestaan vrienden niet..

dat geldt niet alleen voor zo´n haram relatie maar ook in een getrouwd leven..

08-09-2006, 14:11
Vertrouwen is een groot woord, deze hoor je te winnen maar bij mocro jongens gaat t erg moeilijk

08-09-2006, 14:11

Citaat door DjGenious:
Is het oke om dan nog gewone vriendjes (matties) te hebben?Ik heb continu eindeloze discussies daarover..Maar vraag me af wat jullie dr van vinden..Ik vind zelf dat als ik een vriendje zou hebben dat ik dan mijn omgang met mijn vrienden gewoon zal blijven ondanks dat mijn vriendje t afkeurt
Hij heeft ook gewone vriendinnen, dus ik vind dat ik gewoon ook mannelijke vrienden mag hebben.

08-09-2006, 14:11

Citaat door miss_larach:
jij hebt zeker nog nooiit
een vriendin gehad he,,
walailah

08-09-2006, 14:12

Citaat door miss_larach:
jij hebt zeker nog nooiit
een vriendin gehad he,,
Ik ken er genoeg waar ik mee omga maar niet als relatie!!!

08-09-2006, 14:13

Citaat door Said_rahim_:
Ja natuurlijk mag je die dan ook hebben. Je bent toch haram bezig om een vriendje te hebben dus gewone vriendjes kunne er ook wel bij!!
die is

08-09-2006, 14:13

Citaat door DjGenious:
walailah
Maarre zeg ff eerlijk wil je zegge dat je goed bezig bent dan??

08-09-2006, 14:14

Citaat door Said_rahim_:
Ik ken er genoeg waar ik mee omga maar niet als relatie!!!
netjes, als je de waarheid
spreekt,,

08-09-2006, 14:14



Citaat door DjGenious:
Is het oke om dan nog gewone vriendjes (matties) te hebben?Ik heb continu eindeloze discussies daarover..Maar vraag me af wat jullie dr van vinden..Ik vind zelf dat als ik een vriendje zou hebben dat ik dan mijn omgang met mijn vrienden gewoon zal blijven ondanks dat mijn vriendje t afkeurt
meeste jongens vinden dat niet prettig (jaloezie).. maar wat zou jij ervan vinden als jou vriend met een paar vriendinnen om zou gaan???

08-09-2006, 14:15

Citaat door miss_larach:
netjes, als je de waarheid
spreekt,,
De waarheid. Mooi woord. Konden mensen het begrip waarheid maar echt toepassen!! Liegen doe je toch niet tegen een persoon als je liegt lieg je tegen allah swt!!

08-09-2006, 14:16

Citaat door Said_rahim_:
De waarheid. Mooi woord. Konden mensen het begrip waarheid maar echt toepassen!! Liegen doe je toch niet tegen een persoon als je liegt lieg je tegen allah swt!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7