Bekijk volle/desktop versie : Rot toch allemaal op met jullie commentaar over marokkaanse vrouwen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

07-09-2006, 23:58
Ik wordt hier echt kots misselijk van, je ziet niks anders dan, marokkaanse vrouwen dit, marokkaanse vrouwen dat..........


Kom er over heen, er zijn nou eenmaal goede en slechte vrouwen op de wereld...

Door hier constant te lopen klagen, worden ze echt niet beter, geloof me

En sowieso de mannen die hier constant de vrouwen lopen slecht te maken, zijn zelf de grootste ho eren, alleen ze krijgen niet betaald


Ook al vinden jullie ze echt zo slecht, hou het dan voor je, en kom niet elke keer dom doen, we weten het onderhand wel, we lezen niks anders meer hier

08-09-2006, 00:04


Soms is het de waarheid...

Maarja idd het word soms wel overdreven ..

Maar wat doe je ertegen het is m.nl

08-09-2006, 00:09
Buiten doen ze allemaal psst psst zina en hier allemaal een grote mond en klagen.

08-09-2006, 00:15

Citaat door Magnificentt:
Buiten doen ze allemaal psst psst zina en hier allemaal een grote mond en klagen.
wollahiela en hier komen ze zehma stoer doen....

08-09-2006, 00:15



Citaat door preutse_man:
als het onze vrouwelijke zamel niet is die met een meisje heeft gekust
(en weet ik veel wat nog meer allemaal) jij bent het schoolvoorbeeld van ontspoorde kankerhoeren, ze3ma sexywoman gooi jezelf weg je bent niks waard met je schijnheilig gedrag
Doe normaal a Jonny.

08-09-2006, 00:19

Citaat door sexywoman:
typisch weer zoon man die zijn frustratie hier kwijt moet

het is zemla en niet zamel e dombo, en ten tweede ik heb nooit beweerd dat ik heilig ben, de gene die echt heilig is en nooit iets verkeerds heeft gedaan, moet nog geboren worden......
Nee joh, moet niet geboren worden, dat is zijn zusje al ze3ma.

Terwijl ze elke dag nog met Gregory rondhangt.

08-09-2006, 00:22

Citaat door rose_girl:
Soms is het de waarheid...

Maarja idd het word soms wel overdreven ..

Maar wat doe je ertegen het is m.nl
De waarheid voor sommige, toch niet voor iedereen, als dat zo zou zijn, dan zouden hun zussen hun moeders, dan zouden al die vrouwen slecht zijn .......

08-09-2006, 00:23
word jij niet misselijk van topics over marokkaanse jongens?

08-09-2006, 00:25

Citaat door preutse_man:
ZAMLA ZAMEL allemaal hetzelfde pot nat en jij ben degene die je frustraties kwijt moet jij opent dit topic met freustraties niet ik
en ik ben niet gefrustreerd alleen vraag ik me af waarom Allah ZAMELS en ZAMLAS op de wereld heeft gezet! is gewoon ranzig tfoe
Ja vraag het allah zou ik zeggen, of vraag het je spiegelbeeld.....

Mensen die constant over zamels zijn aan het zeuren, zijn vaak zelf de grootste zamels, dus ik zou zeggen kom uit de kast.........


ps heb je niks beters te doen, rot lekker op.......

08-09-2006, 00:26

Citaat door TYGER:
word jij niet misselijk van topics over marokkaanse jongens?
nee jij wel


Ps zoveel topics heb ik niet eens over marokkaanse jongens, is niet de moeite waard...
En ik scheer niet iedereen over 1 kam, ik weet dat er slechte mannen zijn, maar er zijn ook genoeg goeie......

08-09-2006, 00:29

Citaat door sexywoman:
nee jij wel
misselijk van je nickname

08-09-2006, 00:31

Citaat door sexywoman:
De waarheid voor sommige, toch niet voor iedereen, als dat zo zou zijn, dan zouden hun zussen hun moeders, dan zouden al die vrouwen slecht zijn .......
Goh

Ik zeg toch alleen dat die topics waarheid bevatten tuurlijk gaan niet over elke dame

08-09-2006, 00:32



Citaat door TYGER:
misselijk van je nickname
je hoeft die nickname ook niet te volgen of te lezen

08-09-2006, 00:33

Citaat door rose_girl:
Goh

Ik zeg toch alleen dat die topics waarheid bevatten tuurlijk gaan niet over elke dame
ik vergeef het je

08-09-2006, 00:33

Citaat door rose_girl:
Soms is het de waarheid...

Maarja idd het word soms wel overdreven ..

Maar wat doe je ertegen het is m.nl
Idd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8