Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overig Waar Is Die Goeie Ouwe Tijd...?

Cina
20-06-2002, 15:47

Waar is die goeie ouwe tijd Toen ik speelde met mijn knikkers Toen ik met mijn flippo’s pronkte En mijn postpapier en stickers Ik had op elke vraag een antwoord En de wereld leek reusachtig Oh wat was m’n school toch groot Oh wat was m’n jurkje prachtig Onder de brug daar ligt een briefje Spelletjes doen was toen m’n leven Van tikkertje, verstoppertje en busje trap Tot 1234567 wie zal ik een kusje geven :) Oh waar is die goeie ouwe tijd Het is echt veel te snel gegaan Ik was een kind en wist toen niet Dat het zo snel over zou gaan Ik droomde weg bij alle sprookjes Van doornroosje tot assepoester Nu droom ik ’s avonds laat ook weg Bij alle herinneringen die ik koester Hmmmmm...wat een heerlijk leven toen....geen huiswerk, geen zorgen... :rolleyes:

alhouceimacity
20-06-2002, 15:59
kon ik maar de tijd terugspoelen naar die tijd!!!!!!!!!!11 :( :(

SaraZena
20-06-2002, 16:07
dag lieve cina Als ik bepaalde dingen van jou lees, kan ik niet geloven dat je nog zo jong bent!! :) Je bent een toppertje!! kusjes van sabrin

Cina
20-06-2002, 16:19
Originally posted by sabrinat dag lieve cina Als ik bepaalde dingen van jou lees, kan ik niet geloven dat je nog zo jong bent!! :) Je bent een toppertje!! kusjes van sabrin Dank je wel lieverd!!! :blauwkus: Terug!

azina17
21-06-2002, 12:42

He Cina.. Prachtig gedicht je broer jaouad vind hem ook echt mooi, hij staat namelijk nu naast mij. in zijn beveiligingspakkie... Groetjes,

Cina
30-09-2002, 11:27
Origineel gepost door azina17 He Cina.. Prachtig gedicht je broer jaouad vind hem ook echt mooi, hij staat namelijk nu naast mij. in zijn beveiligingspakkie... Groetjes, Thx :)

Cina
30-09-2002, 11:32
Origineel gepost door Emshoom ahlal a Cina, metta chem ? mlih sha nig ? sewad atas n srem i outshmam, wacha :) Haha, die Emshoom.... Standaard zinnetje voor mij he...;) M'n zus heeft onderhand al twee ton groetjes gehad van jou :D Liefs, Cina

Cina
30-09-2002, 11:36
Origineel gepost door Emshoom awah, nesh 3amas wa daji tesiwad wo srem , wacha dayes :confused: Ze is nooit in de buurt als je het aan mij vraagt...:P Maar hierbij drie ton groetjes terug!! :)

Cina
30-09-2002, 16:01
Origineel gepost door Emshoom waiaw !!! 3 ton? atasaaaaaaaaaaas :D ines yennam emshoom hafak i srem enam :zwaai: Oke...edtestinig! Maar...krijg ik geen groetjes van jou :( :D Liefs, Cina

ffeiza
30-09-2002, 16:03
cinaaa meid je bent top!!!!!!!!!!!!!!11 ineens zag ik steeds vaker gedichten van jou...oef een wereldmeid ben jij ik hou van je:D :zwaai:

Cina
30-09-2002, 16:05
Origineel gepost door ffeiza cinaaa meid je bent top!!!!!!!!!!!!!!11 ineens zag ik steeds vaker gedichten van jou...oef een wereldmeid ben jij ik hou van je:D :zwaai: Dank je wel lieverd! Ik houd ook van jou, maar dat wist je al :p 1001 kusjes, Cina

WineGumS
26-02-2004, 17:43
.....Zucht!

Chaimae
26-02-2004, 17:57

:haha: :hihi: Mooi hoor..Kdacht dat die nieuw was maar toen zag ik emshoom..:hihi:

Rdamsmeisje
22-11-2004, 12:56
Waar is die goeie ouwe tijd Toen ik speelde met mijn knikkers Toen ik met mijn flippo’s pronkte En mijn postpapier en stickers Ik had op elke vraag een antwoord En de wereld leek reusachtig Oh wat was m’n school toch groot Oh wat was m’n jurkje prachtig Onder de brug daar ligt een briefje Spelletjes doen was toen m’n leven Van tikkertje, verstoppertje en busje trap Tot 1234567 wie zal ik een kusje geven :) Oh waar is die goeie ouwe tijd Het is echt veel te snel gegaan Ik was een kind en wist toen niet Dat het zo snel over zou gaan Ik droomde weg bij alle sprookjes Van doornroosje tot assepoester Nu droom ik ’s avonds laat ook weg Bij alle herinneringen die ik koester Hmmmmm...wat een heerlijk leven toen....geen huiswerk, geen zorgen... :rolleyes: :Iluvu: ..............

HaYaT123
22-11-2004, 17:32
Tjah..:rolleyes: Mo0oii Gedicht Tr0uwens :)