Bekijk volle/desktop versie : je foon of je leven



Pagina's : [1] 2

07-09-2006, 14:53
Woensdagavond rond vijf over acht werd op Develstein in Amsterdam-oost een 21-jarige man neergeschoten tijdens een straatroof. Het slachtoffer was met zijn gsm aan het bellen toen hij door een onbekende man werd benaderd. Onder bedreiging moest de beller zijn gsm afgeven.
Toen hij dat niet deed werd hij neergeschoten. De schutter rende weg en het slachtoffer wist via een vriend de hulpdiensten te waarschuwen. De man is met spoed geopereerd en verkeert inmiddels buiten levensgevaar.

Poolse foonmaffia?.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/32519

07-09-2006, 15:00


moet haast wel

die polen snijden je strot door voor een tientje

07-09-2006, 15:06

Citaat door Einherjer:
Woensdagavond rond vijf over acht werd op Develstein in Amsterdam-oost een 21-jarige man neergeschoten tijdens een straatroof. Het slachtoffer was met zijn gsm aan het bellen toen hij door een onbekende man werd benaderd. Onder bedreiging moest de beller zijn gsm afgeven.
Toen hij dat niet deed werd hij neergeschoten. De schutter rende weg en het slachtoffer wist via een vriend de hulpdiensten te waarschuwen. De man is met spoed geopereerd en verkeert inmiddels buiten levensgevaar.

Poolse foonmaffia?.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/32519
A bah.. De meeste Poolse mensen zijn inderdaad geen lieverdjes

07-09-2006, 15:12
De Polen, een nieuwe zondebok voor de Nederlanders. Over een paar jaar hoor je niets meer over de Marokkanen, maar verschuift het probleem richting de Polen.

07-09-2006, 15:18



Citaat door iliass18:
De Polen, een nieuwe zondebok voor de Nederlanders. Over een paar jaar hoor je niets meer over de Marokkanen, maar verschuift het probleem richting de Polen.

Geen idee.Het incident deed me denken aan die foonmoord in Belgié.Vandaar m'n sarcastische opmerking xPoolse foonmaffiax

07-09-2006, 15:20

Citaat door iliass18:
De Polen, een nieuwe zondebok voor de Nederlanders. Over een paar jaar hoor je niets meer over de Marokkanen, maar verschuift het probleem richting de Polen.
Eerst waren het de Surinamers... Die hebben hun naam weten te zuiveren.. Toen de turken.. vervolgens de Marokkanen...

07-09-2006, 15:22

Citaat door your_destiny:
Eerst waren het de Surinamers... Die hebben hun naam weten te zuiveren.. Toen de turken.. vervolgens de Marokkanen...
En zo gaan we maar door en door

07-09-2006, 15:23

Citaat door your_destiny:
Eerst waren het de Surinamers... Die hebben hun naam weten te zuiveren.. Toen de turken.. vervolgens de Marokkanen...
Het begon zelfs al bij de protestanten en de katholieken onderling. Daarna waren het de Molukkers, die er aan moesten geloven. Het zit gewoon in het bloed van de Hollanders, om altijd een zondebok te hebben.

07-09-2006, 15:36

Citaat door iliass18:
Het begon zelfs al bij de protestanten en de katholieken onderling. Daarna waren het de Molukkers, die er aan moesten geloven. Het zit gewoon in het bloed van de Hollanders, om altijd een zondebok te hebben.
Ja enof de Nederlanders een geschiedenis hebben

07-09-2006, 15:37

Citaat door Rachid_Breda:
En zo gaan we maar door en door
En de Ollanders leefden nog lang en gelukkig

07-09-2006, 15:39

Citaat door your_destiny:
Ja enof de Nederlanders een geschiedenis hebben

http://www.20eeuwennederland.nl/

07-09-2006, 15:41

Citaat door Einherjer:
http://www.20eeuwennederland.nl/
Ja ja ik weet het weer

07-09-2006, 15:46



Citaat door iliass18:
Het begon zelfs al bij de protestanten en de katholieken onderling. Daarna waren het de Molukkers, die er aan moesten geloven. Het zit gewoon in het bloed van de Hollanders, om altijd een zondebok te hebben.


Vergeet WO II toen de Hollanders Honderduizenden Joden hadden verraden.

07-09-2006, 21:24

Citaat door iliass18:
De Polen, een nieuwe zondebok voor de Nederlanders. Over een paar jaar hoor je niets meer over de Marokkanen, maar verschuift het probleem richting de Polen.
Ik zie al een verschuiving. En dat terwijl de Polen die IK ken allemaal hele aardige normale mensen zijn.

07-09-2006, 21:29

Citaat door Prolific:
Ik zie al een verschuiving. En dat terwijl de Polen die IK ken allemaal hele aardige normale mensen zijn.

Klopt.Er werken bij ons in het bedrijf ook Polen,die werken goed.Ze zijn alleen 6dagen per week zo zat als een ui.Maar dat moeten ze zelf weten.

Pagina's : [1] 2