Bekijk volle/desktop versie : Mijn truukje wil ik delen.......!!!



Pagina's : [1] 2

06-09-2006, 22:31
KOEKKNIJPERS ik heb een heel leuk truukje voor jullie.............ik koop ze ook vaak uit marokko,maar raak ze snel kwijt die koekjes knijpersalleen laatst had ik bezoek...........en had een lekkere tajine gemaakt met zitoun.........het blikje v/d zitoun was leeg ,en gooide die vervolgens weg.........tijdens de afwas kwam ik ook het deksel v/d zitoun blik tegen..........heb 'm om gebuigd om m te dumpen in de vuilnisbak......maar bedacht mij daarna.......ik dacht ik pak een schaar en knip daaruit een zelf gemaakte knijpertje............het laat zich heel makkelijk knippen.........dus je kan m na gelang zelf inknippen met ,de dikte en zigzag (tanden)die jij zelf wil..........zo heb ik er een paar gemaakt en bewaard!!!

Hoop dat jullie iets aan mijn idee hebben.....ma3a salama


xxxxxxxxxxxxxxxxxxGroeten van Anissa25xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



06-09-2006, 23:34


wow, dat is zeker een goed idee!!

bedankt voor je tip!!

07-09-2006, 01:39

Citaat door anissa25:
KOEKKNIJPERS ik heb een heel leuk truukje voor jullie.............ik koop ze ook vaak uit marokko,maar raak ze snel kwijt die koekjes knijpersalleen laatst had ik bezoek...........en had een lekkere tajine gemaakt met zitoun.........het blikje v/d zitoun was leeg ,en gooide die vervolgens weg.........tijdens de afwas kwam ik ook het deksel v/d zitoun blik tegen..........heb 'm om gebuigd om m te dumpen in de vuilnisbak......maar bedacht mij daarna.......ik dacht ik pak een schaar en knip daaruit een zelf gemaakte knijpertje............het laat zich heel makkelijk knippen.........dus je kan m na gelang zelf inknippen met ,de dikte en zigzag (tanden)die jij zelf wil..........zo heb ik er een paar gemaakt en bewaard!!!

Hoop dat jullie iets aan mijn idee hebben.....ma3a salama


xxxxxxxxxxxxxxxxxxGroeten van Anissa25xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


hmm wat slim van je

07-09-2006, 02:36
knippen met een gewone keukenschaar? dat blik is toch veel het hard of niet? Heb je toevallig niet een foto van hoe ze eruitzien?

07-09-2006, 07:44


daar worden de knijpertjes ook van gemaakt in marokko

07-09-2006, 13:39

Citaat door anissa25:
KOEKKNIJPERS ik heb een heel leuk truukje voor jullie.............ik koop ze ook vaak uit marokko,maar raak ze snel kwijt die koekjes knijpersalleen laatst had ik bezoek...........en had een lekkere tajine gemaakt met zitoun.........het blikje v/d zitoun was leeg ,en gooide die vervolgens weg.........tijdens de afwas kwam ik ook het deksel v/d zitoun blik tegen..........heb 'm om gebuigd om m te dumpen in de vuilnisbak......maar bedacht mij daarna.......ik dacht ik pak een schaar en knip daaruit een zelf gemaakte knijpertje............het laat zich heel makkelijk knippen.........dus je kan m na gelang zelf inknippen met ,de dikte en zigzag (tanden)die jij zelf wil..........zo heb ik er een paar gemaakt en bewaard!!!

Hoop dat jullie iets aan mijn idee hebben.....ma3a salama


xxxxxxxxxxxxxxxxxxGroeten van Anissa25xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Hey meid, zou je misschien een foto van kunnen plaatsen..ik wil namelijk lk3ab maken en dan versieren met die knijper..dus plaats aub als je foto hebt..en zo niet maak dan aub voor ons

xxx Nissrine

07-09-2006, 16:40
jaah wil je fotos plaatsen en die koekjes zien er ook lekker uit kan je daar ook recepten van plaatsen en fotos gaur inchaalah

07-09-2006, 17:03
oooooeiii ik word altijd bang van de dekseltjes van blik.... ze zijn zooo scherp!
mij moeder heeft daar ooit haar hele hand mee open gehaald, ik gooi ze altijd meteen weg!
dus pas alsjeblieft op dames voor jullie mooie handjes!








wel een goed idee overigens

07-09-2006, 18:11
ik heb het gebrobeerd en ja het is gelukt.
al had ik wel een beetje schrik voor mijn vingers,emaar ik kreeg er geen karteltjes in .dus worden het simpele.
maar het was echt z'on idee.
groetjes

07-09-2006, 19:32
Haha leuk!

Groetjes,
Kitchenprincess.

07-09-2006, 22:01
Kun je mischien een foto plaatsen, want ik snap nog niet hoe die er uitziet.

08-09-2006, 08:04
wat een leuk idee zeg !!!
toppie.
misschien moeten van deze topic "DE IDEE TOPIC" maken, zo dat iedereen hier kan droppen ??

08-09-2006, 13:19


Meiden die het uitgeprobeerd hebben of die weten hoe het eruit ziet...kun je misschien een foto plaatsen zodat ik weet wat het is....en hoe t dr uitziet..thanks alvast
kiss Nissrine

08-09-2006, 15:21



Het gaat om zo'n dingetje.
Deze foto is trouwens van rachidamoslima.

08-09-2006, 16:27
dit Is Heeel Slim Van Je! Nu Ik Het Zie Weet Ik Pas Wat Je Bedoelt, Ik Ga Het Ook Doen!!!

En Zal Er Gelijk Voor De Hele Familie 1 Maken

Pagina's : [1] 2