Bekijk volle/desktop versie : ik zoek een baan!!!!



06-09-2006, 18:39
ik ben wanhopig op zoek naar een baan!!!
in de psygiatrie, onderwijs, kinderopvang, jeugdhulpverlening of wat dan ook.
ik heb een spw diploma en heb veel ervaring met baby's tot bejaarde.
wie kan mijn helepen?? ik zit nu al bijna 1 jaar thuis.
wie heeft handige tips?
ps. rotterdam en omg.

groetjes, alvast bedankt

06-09-2006, 18:53


kijk op werk.nl

06-09-2006, 18:53
BESTE MARIAM HEB JE JE WEL INGESCHREVEN BIJ DE CWI???? DAT IS DE BESTE ARBEIDSBUREAU!!!!CWI IS CENTRUM VOOR WERK EN INKOMEN. ZE HEBBEN EEN HELE GOEDDE SIDE DIE HEET,http://WWW.WERK.NL ALS IK JOUW WAS ZAL IK ME EERST INSCHRIJVEN BIJ HUN KAN OOK ONLINE,JE MAAKT DAAR OOK EEN CV AAN,JE ZET WAT JE WENSEN ZIJN EN CWI STUURT JOU DE VACATURES!!!!EN JE KAN OOK NU ZONDER INSCHRIJVING ZELF ZOEKEN BIJ DIE SIDE,DAN KLIK JE BOVEN AAN WERK ZOEKEN EN DAN SNEL ZOEKEN. IK HOOP DAT JE DIT DOET WANT IK DOE DIT ELKE DAG ZIT BIJNA OOK NAMELIJIK THUIS NET ALS JOUW MAAR GELUKKIG HEB IK EEN WW UITKERING DOORDATIK MN BAAN VERLOREN HEB IN EEN VERZORGINGSHUIS,DIE HEB IK GEREGELD VIA DE CWI...IK ONTVANG GELD EN SOLLICTEER ACHTER DE PC VIA WERK.NL HET IS EEN STRAKKE SIDE!!!DOE HET EN SCHRIJF TERUG,GROETJES

06-09-2006, 20:07
bij riagg in utrecht hadden ze mensen nodig

06-09-2006, 20:25


Probeer het eens met open sollicitaties; sommige bedrijven zijn wel op zoek of zullen op korte termijn op zoek gaan naar nieuw personeel maar hebben nog niets toonbaar gemaakt.

07-09-2006, 13:07
thanks voor jullie reacties!!!
bij de cwi ben ik al ingeschreven........ik zit elke dag achter de pc....maar nog geen resultaat. maar ik wacht af.

07-09-2006, 15:57

Citaat door mariam82:
thanks voor jullie reacties!!!
bij de cwi ben ik al ingeschreven........ik zit elke dag achter de pc....maar nog geen resultaat. maar ik wacht af.
ik heb vandaag nog peuter leidster in getypt bij snel zoeken en toen waren er veel vacatures.

08-09-2006, 14:20
ik heb vandaag nog peuter leidster in getypt bij snel zoeken en toen waren er veel vacatures.




thanks..........eindelijk stond er vandaag in bij voor rotterdam ik heb gebeld en gebeld en gebeld......geen gehoor.heb toen maar een emailtje gestuurd ik hoop dat ik een reactie terug krijg......je hoort nog van me Redouan.

08-09-2006, 16:23
ok is goed!!!!