Bekijk volle/desktop versie : Loverboyyy



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

06-09-2006, 17:09
HOOFTPERSONEN[/FONT][/SIZE]

[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="4"]Brigitte , Roald...[/SIZE][/FONT]



[SIZE="2"][FONT="Comic Sans MS"]Brigitte is een mooie meid en was ongeveer zes toen haar ouders gingen scheiden. Haar vader had een relatie met een andere vrouw en ging bij hen weg. Brigitte heeft haar vader erg gemist. Ze was helemaal teleurgesteld toen ook haar eerste vriendje vreemdging. Ze was toen zestien. Het kon haar vanaf die tijd allemaal niet meer zoveel schelen. Ze begon als stripteasedanseres te werken in een nachtclub ' tot ze Roald leerde kennen'[/FONT][/SIZE]


[SIZE="6"][FONT="Comic Sans MS"]MENSEN MOET IK VEDER GAAN IK HOOR HET GRAAG VAN JULLIE???

06-09-2006, 17:11


JUPPPPPPPPP 1ste fan..... jee bnt Onlinee sgrijff snellllll

06-09-2006, 17:16
Roald was niet alleen mooi, maar hij was ook attent. Echt, het was super om zijn liefde voor me te voelen. Hij wilde alles voor me doen. Ik mocht ineens niets meer zelf betalen, want als hij maar wist dat ik iets mooi vond, dan wilde hij het kopen en me geven. Ik was nummer één voor hem. Het is echt zo gaaf om zo belangrijk voor iemand te zijn. Hij gaf me heel veel aandacht en liefde. Ik werd daar helemaal gek van, en dan bedoel ik, ik was echt stapelverliefd!'[/SIZE][/FONT]




[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="7"]MOET IK DOOR GAAN OF NIET

06-09-2006, 21:29
Op een avond haalde Roald Brigitte weer eens op van haar werk. Hij nam haar mee naar een andere nachtclub en vertelde Brigitte dat hij voor haar had gevraagd hoe andere meisjes het vonden om in die club te werken. Ze stripten in die club niet alleen, maar hadden ook seks met de mannen. Roald dacht dat dit een betere baan was voor Brigitte.
'Brigitte, als je wilt kun je zoveel méér verdienen. Echt, je kunt er nog veel meer uithalen dan nu bij het strippen. Kom alsjeblieft bij mij wonen. Ik zal voor je zorgen en je beschermen, en we zullen het samen geweldig hebben. Kijk om je heen, Brigitte, hier ligt het geld voor het oprapen? Je kan het. Je bent zo'n geweldige meid!
Een ijskoude douche
Brigitte bedacht zich niet lang. Ze was helemaal in de ban van haar Roald. Natuurlijk wilde ze wel meer geld verdienen. Natuurlijk wilde ze graag bij Roald zijn. Zij zou veel geld verdienen, hij zou voor haar zorgen en samen zouden ze van het goede leven genieten.
Zonder er verder over na te denken of iets aan haar moeder te vertellen, trok ze bij Roald in. Hij bracht haar de eerste avond weg, kuste haar en moedigde haar aan. Ze lachte om zijn malligheden waarmee hij haar zogenaamd 'klaar' maakte, klaar voor het werk.

06-09-2006, 21:32


moet ik door gaan of niet????

ik hoor graag jullie mening


fan's jullie zijn welkom

06-09-2006, 21:41

[glow=red] Nieuwe Fan Meldt Zichh,,
Ga Gauw Verder Het Lijkt Me Een Leuk Verhaall,,
XxX Gaby[/glow]


06-09-2006, 21:48
ja gaa verder

06-09-2006, 22:16
ga snel verderje begint goed

06-09-2006, 22:34

OeperDeOep!!


06-09-2006, 22:43

Citaat door zina_aicha:
HOOFTPERSONEN[/FONT][/SIZE]

[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="4"]Brigitte , Roald...[/SIZE][/FONT]



[SIZE="2"][FONT="Comic Sans MS"]Brigitte is een mooie meid en was ongeveer zes toen haar ouders gingen scheiden. Haar vader had een relatie met een andere vrouw en ging bij hen weg. Brigitte heeft haar vader erg gemist. Ze was helemaal teleurgesteld toen ook haar eerste vriendje vreemdging. Ze was toen zestien. Het kon haar vanaf die tijd allemaal niet meer zoveel schelen. Ze begon als stripteasedanseres te werken in een nachtclub ' tot ze Roald leerde kennen'[/FONT][/SIZE]


[SIZE="6"][FONT="Comic Sans MS"]MENSEN MOET IK VEDER GAAN IK HOOR HET GRAAG VAN JULLIE???[/SIZE]
hahahhahaha je begint goed met je [SIZE="4"]hooftpersonen

08-09-2006, 16:17
sorry mensen voor het typ foutje het moet HOOFDPERSONEN ZIJN SORRY

08-09-2006, 16:20

Op een avond haalde Roald Brigitte weer eens op van haar werk. Hij nam haar mee naar een andere nachtclub en vertelde Brigitte dat hij voor haar had gevraagd hoe andere meisjes het vonden om in die club te werken. Ze stripten in die club niet alleen, maar hadden ook seks met de mannen. Roald dacht dat dit een betere baan was voor Brigitte.
'Brigitte, als je wilt kun je zoveel méér verdienen. Echt, je kunt er nog veel meer uithalen dan nu bij het strippen. Kom alsjeblieft bij mij wonen. Ik zal voor je zorgen en je beschermen, en we zullen het samen geweldig hebben. Kijk om je heen, Brigitte, hier ligt het geld voor het oprapen? Je kan het. Je bent zo'n geweldige meid!
Een ijskoude douche
Brigitte bedacht zich niet lang. Ze was helemaal in de ban van haar Roald. Natuurlijk wilde ze wel meer geld verdienen. Natuurlijk wilde ze graag bij Roald zijn. Zij zou veel geld verdienen, hij zou voor haar zorgen en samen zouden ze van het goede leven genieten.
Zonder er verder over na te denken of iets aan haar moeder te vertellen, trok ze bij Roald in. Hij bracht haar de eerste avond weg, kuste haar en moedigde haar aan. Ze lachte om zijn malligheden waarmee hij haar zogenaamd 'klaar' maakte, klaar voor het werk.






het vervolgggg

De volgende morgen was Roald er weer. Hij nam Brigitte mee naar huis en nam het geld van haar over. Het geld dat zij voor hem had verdiend.
'Mooi Brigitte, heel mooi?' lachte hij, vriendelijk en liefdevol. Maar een paar dagen later ontdekte Brigitte dat Roald een nieuwe 'liefde' had. Iemand anders kreeg nu zijn liefde en aandacht. Van de ene op de andere dag liet Roald Brigitte volkomen links liggen. Het was als een ijskoude douche. Het enige wat hen nog samenbond, was het geld dat Brigitte had verdiend. Verder keek Roald niet meer naar haar om. Zijn nieuwe liefde kreeg alle aandacht en attenties. Het was weer een mooie meid waar hij zijn oog op had laten vallen. Ze moest ingepalmd worden en klaargestoomd om voor hem te gaan werken als prostituee.
'Ik kan je niet zeggen hoe hard die klap aankwam. Je denkt liefde te hebben gevonden en achteraf kom je erachter dat Roald nooit echt iets in me gezien heeft. Niet één woord was oprecht gemeend. Alles was gebruikt om me te versieren en mij in zijn greep te krijgen. Toen ik een beetje bekomen was van deze klap, heb ik tegen Roald gezegd dat ik wegging. Natuurlijk gaf het gesputter, maar ik was in staat om me los te maken. Ik was nog veel bozer op Roald dan ik ooit op Paul (mijn eerste vriendje) ben geweest. Roald was een vuile loeder. Ik ging terug naar mijn moeder. Natuurlijk kon ik er met niemand over praten. Ik besloot uit venijnigheid nog een tijdje te blijven werken als xxxx om dan zelf het geld te houden. Ik had een plekje achter een schilderij in mijn kamer, waar ik al het geld verstopte.'

Brigitte zag de waarde van het geld niet meer. Ze werd betrapt door haar moeder met het vele geld. Dat maakte Brigitte verdrietig en wakker, wakker om na te denken waar ze mee bezig was. Brigitte zocht eigenlijk liefde en bescherming bij een vriend, maar werd elke keer teleurgesteld. Brigitte is daarna weer twee keer in de handen van een loverboy terechtgekomen.






MENSEN DIT VERHAAL IS KLAAR

M0ET IK N0G EEN VERHAAL SCHRIJVEN 0F NI


08-09-2006, 16:24


wejoww zo snel

08-09-2006, 16:31
Ja Sorry Het Is Nou Eenmaal So Sal Ik Speciaal Voor Jou Een Lang Verhaal Sgrijven Dan???

08-09-2006, 16:34

Citaat door zina_aicha:
Ja Sorry Het Is Nou Eenmaal So Sal Ik Speciaal Voor Jou Een Lang Verhaal Sgrijven Dan???
jha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7