Bekijk volle/desktop versie : Wie is net als ik besodemieterd en bedrogen



Pagina's : [1] 2

06-09-2006, 15:28
Wie van de mannen of vrouwen
van onze Marokkaanse gemeenschap zijn ooit een relatie
begonnen met iemand uit Marokko - en zodra ze hun papieren hebben,
een echtscheiding hebben aangevraagd - en nu zonder huis, zonder inkomen, en zonder kinderen op straat staan...

alstublieft reageer

02-10-2006, 14:12


hahhaha moest jemaar niet trouwen met iemans uit marokko

02-10-2006, 14:18

Citaat door rara200:
hahhaha moest jemaar niet trouwen met iemans uit marokko



salaam zuster,

wat doet je om zoiets te zeggen? De bedoeling was/is toch om te trouwen?
Trouwen is Souna en geen grap. Het had ook met een partner kunnen gebeuren uit nederland. Koelshie biel mektab.

Wa salaam.

02-10-2006, 14:22

Citaat door Ciham:

salaam zuster,

wat doet je om zoiets te zeggen? De bedoeling was/is toch om te trouwen?
Trouwen is Souna en geen grap. Het had ook met een partner kunnen gebeuren uit nederland. Koelshie biel mektab.

Wa salaam.



02-10-2006, 14:29



Citaat door rara200:
hahhaha moest jemaar niet trouwen met iemans uit marokko


Nee iemand uit nederland huwen geeft je wel zekerheid

02-10-2006, 15:47

Citaat door Nazma_2:
Wie van de mannen of vrouwen
van onze Marokkaanse gemeenschap zijn ooit een relatie
begonnen met iemand uit Marokko - en zodra ze hun papieren hebben,
een echtscheiding hebben aangevraagd - en nu zonder huis, zonder inkomen, en zonder kinderen op straat staan...

alstublieft reageer


Ewa laat het rusten en wees blij dat je geen kinderen met hem had, dan had je pas echt een probleem. God straft iedereen, maak je daar maar niet druk om. Ik snap het gewoon niet, kunnen ze eindelijk naar algariez.. Doen ze vervolgens alles wat god verboden heeft, ipv dat ze Allah dankbaar zijn, trouwen ze voor het papiertje.. Wat gaan ze eigenlijk doen met het papiertje? wat heb je aan papieren als je overal bekent staat als de bedrieger en de leugenaar.

P.s ik neem aan dat je een vrouw bent, zo ja, verander dan je geslacht want die staat nu op Man.

02-10-2006, 20:17
Ik heb die ervaring niet.. Maar moge allah jouw leiden..en iedereen heeft zo zijn ups en downs.. Ghair insha allah.. Insha allah heb je die geduld om vol te houden en te vergeven..Vergeet die MAN... want iedereen krijgt zo zijn straf en zijn beloning..

Doe wat het beste is en volg je hart..

02-10-2006, 20:19

Citaat door rara200:
hahhaha moest jemaar niet trouwen met iemans uit marokko


Wat een onsmakelijke humor heb jij zeg

Trouwen is altijd mektab of je dat nu doet met iemand uit Marokko of hier in Nederland.

02-10-2006, 22:55
Ja, mijn broer bijna , hij had heel veel moeite moeten doen om haar hier heen te halen en nu wijst ze hem om de haverklap de deur uit. het is hem gelukkig gelukt om na een hoop kabaal zijn huis binnen te gaan.
Hij leeft echt in een hel, maar doet dit alleen maar voor zijn kinderen. Ik vind het erg pijnlijk om hem zo te zien. Ze doet waar ze zin in heeft en gaat vaak met vriendinnen en hun mannen winkelen in andere steden. die mannen zijn niet eens haar mahrams , maar daar heeft ze geen lak aan. Te erg voor woorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02-10-2006, 23:33
die rioolratten weer he

02-10-2006, 23:47

Citaat door rara200:
hahhaha moest jemaar niet trouwen met iemans uit marokko


Aboe hoerayra berichte dat de boodschapper van Allah saw zei:

"Er zijn drie zaken die, in zowel serieuze gesprekken als gepsrekken met grapjes, als serieus beschouwd worden: huwelijk, scheiding en terugnemen(van een vrouw die niet defenetief gescheiden is)
(overgeleverd door Aboe Dawoed, At-tirmithi en adneren. Door al-albani als hasan geklaseerd(irwa' oel-ghalil nummer 1826& Shahi oel-djami' nummer 3027)

Ook berichtte Doedalah bin Oebayd dat de boodschapper van Allah saw zei:
Er zijn drie zaken waarin het niet is toegestaan om grappen te maken: huwelijk, scheiding en vrijlating(van slaven)
(overgeleverd door At-tabarani(in al-kabir) Door Al-Albani als hasan geklaseerd(irwa' oel-ghalil nummer 1826 & shahi oel-djami' 3047)

Dus beste zuster, weet dat het een serieuse zaak is wanneer het over huwelijk of scheiding gaat. zo serieus dat de profeet saw ons een verbod heeft gelegd op het grappen maken hierover.

03-10-2006, 00:45
sorry ik kan het ff niet laten maar lgier li dart fih hiya nsah, stank voor dank! op eens zijn schaamlippen van levens belang het zijn en blijven gore rioolratten. punt uit!ik snap niet dat er nog mannen/vrouwen bestaan die in hun mooie maar vooral zielige praatjes trappen. Ze zijn maar op een ding uit: GEBUIKEN en DUMPEN!

03-10-2006, 08:19



Citaat door sheikhalalbani:
Aboe hoerayra berichte dat de boodschapper van Allah saw zei:

"Er zijn drie zaken die, in zowel serieuze gesprekken als gepsrekken met grapjes, als serieus beschouwd worden: huwelijk, scheiding en terugnemen(van een vrouw die niet defenetief gescheiden is)
(overgeleverd door Aboe Dawoed, At-tirmithi en adneren. Door al-albani als hasan geklaseerd(irwa' oel-ghalil nummer 1826& Shahi oel-djami' nummer 3027)

Ook berichtte Doedalah bin Oebayd dat de boodschapper van Allah saw zei:
Er zijn drie zaken waarin het niet is toegestaan om grappen te maken: huwelijk, scheiding en vrijlating(van slaven)
(overgeleverd door At-tabarani(in al-kabir) Door Al-Albani als hasan geklaseerd(irwa' oel-ghalil nummer 1826 & shahi oel-djami' 3047)

Dus beste zuster, weet dat het een serieuse zaak is wanneer het over huwelijk of scheiding gaat. zo serieus dat de profeet saw ons een verbod heeft gelegd op het grappen maken hierover.


Broeders en zusters. Dit zijn niet mijn woorden maar de woorden van de profeet saw. Dus kijk uit met je woordkeuze.

03-10-2006, 08:45

Citaat door sheikhalalbani:
Broeders en zusters. Dit zijn niet mijn woorden maar de woorden van de profeet saw. Dus kijk uit met je woordkeuze.



03-10-2006, 09:08

Citaat door sheikhalalbani:
Broeders en zusters. Dit zijn niet mijn woorden maar de woorden van de profeet saw. Dus kijk uit met je woordkeuze.




Pagina's : [1] 2