Bekijk volle/desktop versie : Acclimatiseren in Nederland



06-09-2006, 15:07
Het hele jaar wacht je totdat je kunt genieten van de zomervakantie. De tijd vliegt voorbij en voor je het weet ben je terug in dit koude kikkerlandje terwijl de 4 weken die je in Marokko hebt doorgebracht gevoelsmatig aanvoelen als 1,5 week. Dan ben je terug in Nederland en lijkt het of je een maduro-dam kamer hebt het huis lijkt zo klein en besef je daadwerkelijk dat het over is.

Zelfs na 4 weken vakantie ben ik niet bepaald gemotiveerd om er weer tegenaan te gaan. Hoe zit dat bij jullie?

p.s. ik was gisteren bij het postkantoor en replyde met soukran tegen een hollander. Let niet op mijn spelling en woordenschat want volgens mij ben ik het Nederlands verleerd

06-09-2006, 15:15



Citaat door miss_assina:
....
Ben het gedeeltelijk met je eens alleen ben ik van mening dat je de mist in gaat aan het begin van de 2 alinea van je betoog

06-09-2006, 15:19
Jup, de muren komen letterlijk op je af. En je mist dat ge-echo in de trappenhal als je met moeite de stah bereikt.

Zo COMPACT, da's het juiste woord!

06-09-2006, 15:19
jah dat dacht ik al keek alleen of je het zou merken

06-09-2006, 15:22



Citaat door SweetCheeks:
Jup, de muren komen letterlijk op je af. En je mist dat ge-echo in de trappenhal als je met moeite de stah bereikt.

Zo COMPACT, da's het juiste woord!
Nog spannende sta7 taferelen meegemaakt?

06-09-2006, 15:23

Citaat door Boterbabbelaar:
Nog spannende sta7 taferelen meegemaakt?
Ben dit jaar niet naar marokko gegaan...

06-09-2006, 15:26

Citaat door SweetCheeks:
Ben dit jaar niet naar marokko gegaan...
Dan vraag ik u vriendelijk om deze topic te verlaten oelewapSter

06-09-2006, 15:29

Citaat door Boterbabbelaar:
Dan vraag ik u vriendelijk om deze topic te verlaten oelewapSter
Néé, ik blijf!

06-09-2006, 18:59

Onze sinjeur is weer terug!

Hmmm dit is een onderwerp dat wel aanhangig gemaakt mag worden.
Het onglipt mij altijd dat ik dan weer terug ben in ons wel geliefd kikkerlandje (xahum-ahumx)....
Ik ben dit jaar niet geweest (lang verháál), maar dat is maar een bagatel hoor!

06-09-2006, 19:01

Citaat door miss_assina:
....
Wat een aangebonden bescheid!

06-09-2006, 19:21

Citaat door Boterbabbelaar:
Het hele jaar wacht je totdat je kunt genieten van de zomervakantie. De tijd vliegt voorbij en voor je het weet ben je terug in dit koude kikkerlandje terwijl de 4 weken die je in Marokko hebt doorgebracht gevoelsmatig aanvoelen als 1,5 week. Dan ben je terug in Nederland en lijkt het of je een maduro-dam kamer hebt het huis lijkt zo klein en besef je daadwerkelijk dat het over is.

Zelfs na 4 weken vakantie ben ik niet bepaald gemotiveerd om er weer tegenaan te gaan. Hoe zit dat bij jullie?

p.s. ik was gisteren bij het postkantoor en replyde met soukran tegen een hollander. Let niet op mijn spelling en woordenschat want volgens mij ben ik het Nederlands verleerd
Dit kan ik enkel beamen.

Zodra je terug bent, voel je de drukte al. Al het papierwerk dat je in orde moet maken. Hier let je voortdurend op de tijd, terwijl je daar totaal geen tijdsbesef hebt.

En wat het laatste betreft, jah komt me ERG bekend voor, ik zeg vaak hamdoelilah, wanneer iemand vraagt "hoe gaat het met je"

Maar daarnaast hier heb je orde, iets wat ik in Marokko heb gemist.

06-09-2006, 19:26
Ik ben dit jaar hier gebleven.. dus weet niet waar jullie het over hebben....



06-09-2006, 19:33



Citaat door tetouaniawest:
Ik ben dit jaar hier gebleven.. dus weet niet waar jullie het over hebben....


Last van korte termijn geheugen?

06-09-2006, 21:11

Citaat door midargirl_1:
Last van korte termijn geheugen?
...