Bekijk volle/desktop versie : in de ramadan aankomen of afvallen...

Pagina's : [1] 2

06-09-2006, 14:07
Heey mensen ramadan is bijna in zicht....en je weet hoe het dan is wanneer het tijd is om te eten in de avond, alles wat er op de tafel ligt smokkelen we naar binnen
Ik vraag me af of ik de enige ben die in de ramadan aankomt of zijn er meer mensen die ook in de ramadan aankomen....en voor degene die tips hebben om niet aan te komen maar juist af te vallen in de ramadan, jou tips zijn dan van harte welkom

06-09-2006, 14:15

Ik ken ook veel mensen die aankomen met de ramadan.
Dat komt door het laat eten,
Gewoon gezellig voor de tv hangen of bij familie zitten.
Ik zelf heb gemerkt dat ik rond dezelfde gewicht blijf.

06-09-2006, 15:43
Ik blijf zo als voor de ramadan.

06-09-2006, 15:45
ik val echt veel af, maar dat komt omdat ik geen grote porties in 1 keer kan eten. Ik eet dus altijd verspreid over de dag, maar in de Ramadan is dat dus een probleem

06-09-2006, 15:46

ik kom ook altijd aan....?

06-09-2006, 15:59
ik val altijd af.

1 ding moet je in de ramadan zeker niet doen en dat is je vol eten.

Niet meteen met etenstijd meteen van alles naar binnen werken. Val je maag niet meteen aan, omdat hij de hele dag niks heeft gehad, is het ook niet gezond om dan in 1x meteen een massa naar binnen te werken.

Maar neem eerst een kom soep met iets klein erbij. en een uur later weer iets, als je dan nog hionger hebt een uur later nog iets. verdeel het. En niet in 1x.

07-09-2006, 16:33
Ik val zo veel af

07-09-2006, 18:01
ik kom aan

07-09-2006, 18:15
Ik kom echt supr veel aan..
wie heeft er nog tipss??

07-09-2006, 18:38
wolah ik kan gen niet gelove dat er mesnen zij die aankomen
ik zelf val af maar daar ben ik dit jaar blij mee want er moet bij miij nodig kilo's eraf

ik eet eigenlijk alleeen soep en heel kleintje mee met het hoofdgrecht ik kan niet veel eten in de ramadan voor mij is een kom soep (met kikkererwten) genoeg

07-09-2006, 19:18
Ik blijf ongeveer op 'tzelfde gewicht.. Ben benieuwd dit jaar..

07-09-2006, 20:08
Ik kom meestal ook aan maar dat is omdat ik met sohr opsta en eet en vervolgens mijn bed weer induik...met magreb kan ik meestal niet zoveel eten meestal harira met shebekkia en verder nog iets kleins...maar ik ga dit jaar niet meer opstaan met sohr, moet namelijk afvallen :P

08-09-2006, 08:12

wallah saaheth anwem voor degene die in de ramadan afvallen.
volgens mij kom ik in de ramadan aan omdat ik mezelf dan laat in de avond vol prop met chocola, gebak en al die andere zoetigheid en vervolgens weer met shor wakker en daarna weer ga slapen.

maar degene die afvallen in de ramadan...Hoeveel vallen jullie ongeveer af in de ramadan en worden jullie ook met shor wakker.

11-09-2006, 09:09
Ik word alleen maar wakker om te bidden en een glasje water drinken saffie!!

Voor het etenstyd ren ik naar de supermarkt want, dan heb ik zo veel zin in lekkere eten enz.. Ga ik het halen en dan is het etenstyd dan heb ik er geen trek meer in.. Voor mij is een kommetje soep genoeg.. En vorig jaar was ik 8kilo afgevallen.. Ik hoop dat ik nu wel aankom want, heb het echt nodig

11-09-2006, 09:57
Dit jaar ga ik proberen om af te vallen.... 1 keer in de week iets lekkers en met shor gewoon opstaan, lekker ontbijtje en niet meer slapen... behalve in het weekend dan blijf ik lekker liggen

Pagina's : [1] 2