Bekijk volle/desktop versie : Agie ''Khattab'' kom is ff?



Pagina's : [1] 2 3

05-09-2006, 20:18
Die ene topic over de dajaal
jij had het over een stad waar 70.000joden de dajaal zullen volgen hoeveel inwoners heeft die nu?

06-09-2006, 13:06



Citaat door Rachid_adam:
Die ene topic over de dajaal
jij had het over een stad waar 70.000joden de dajaal zullen volgen hoeveel inwoners heeft die nu?

De Joden tal in die stad (Isfahaan) in Iran staat nu op 40.000 ongeveer, deze informatie was wel betrouwbaar. Wallahu A3lem.

06-09-2006, 13:13
hmmm , nog 30.000 inwoners derbij en dan zal de dajaal komen

allah oe allam

06-09-2006, 13:28

Citaat door Rachid_adam:
hmmm , nog 30.000 inwoners derbij en dan zal de dajaal komen

allah oe allam
Hij zal voorlopig wegblijven, de eerste tegen waar de Moslims op 'wachten' is de Mahdi, hij zal dan 7 of 8 jaar regeren (Saheeh: Mustadrak al-Haakim) dus na deze 7 of 8 jaar komt de Dajjal.

06-09-2006, 13:33


Wow, aghi... das al ff sinds je online bent gekomen hier

ineens spoorloos gegaan

06-09-2006, 13:45

Citaat door anash:
Wow, aghi... das al ff sinds je online bent gekomen hier

ineens spoorloos gegaan
Hahaha ja door omstandigheden broeder, en voorlopig zal ik Insha'Allah weg belijven van deze forum, ik heb het veel te druk enzo met een aantal zaken regelen. Af en toe kom ik wel even een berichtje typpen en that's it : D

Wat is er allemaal gebeurt hier Agy?

Ik had ook gehoord dat Dailatje Moslima is geworden??

Subhan' Allah, dat heeft ze wel vaker gezegd maar wallahu a3lem.

06-09-2006, 13:56
Ah die daliatje zegt om de 5 botten dat ze moslim is, maar dan hoor je weer van die uitsprake waardoor ik denk van "moslim? yeah right"

Voor de rest, niets nieuws. De selefies zijn minder in aantal(of gewoon stiller ).

nouja, ie koen elgair inscha'allah, hoop toch dat je snel terugkomt inscha'allah...

06-09-2006, 14:10

Citaat door Islam4you2:
Hij zal voorlopig wegblijven, de eerste tegen waar de Moslims op 'wachten' is de Mahdi, hij zal dan 7 of 8 jaar regeren (Saheeh: Mustadrak al-Haakim) dus na deze 7 of 8 jaar komt de Dajjal.[/FONT]
[FONT="Palatino Linotype"] Ik heb gewoon een gevoel dat die iedere moment kan komen... Allah Oe Akbar! kan je meer vertellen over als hij komt enzo?

06-09-2006, 14:13

Citaat door Islam4you2:
Hahaha ja door omstandigheden broeder, en voorlopig zal ik Insha'Allah weg belijven van deze forum, ik heb het veel te druk enzo met een aantal zaken regelen. Af en toe kom ik wel even een berichtje typpen en that's it : D

Wat is er allemaal gebeurt hier Agy?

Ik had ook gehoord dat Dailatje Moslima is geworden??

Subhan' Allah, dat heeft ze wel vaker gezegd maar wallahu a3lem.[/FONT]
[FONT="Palatino Linotype"] Ze veraad zich maar weer ze is geen bekeerde maar een mounafiq

06-09-2006, 14:21

Citaat door Islam4you2:
Hahaha ja door omstandigheden broeder, en voorlopig zal ik Insha'Allah weg belijven van deze forum, ik heb het veel te druk enzo met een aantal zaken regelen. Af en toe kom ik wel even een berichtje typpen en that's it : D

Wat is er allemaal gebeurt hier Agy?

Ik had ook gehoord dat Dailatje Moslima is geworden??

Subhan' Allah, dat heeft ze wel vaker gezegd maar wallahu a3lem.
Wa3alijkoem Assalaam agie,

Welcome Back! Ga eens voor de grap als het minder druk is, zoeken naar uitspraken van Daliatje, same as always alleen extra krokant(le3bets)!!

wa3alijkoem Assalaam,

Agie Soufiane

06-09-2006, 15:02
1 bericht van haar zegt meer dan genoeg een jood mag geen god schrijven en zetten een - ipv O en nog steeds doet ze het... etc etc te veel om op te noemen

06-09-2006, 15:14
Inshallah zullen we doua doen tegen deze leugenaar profeet Mohammad moge alle vrede en zegeningen met hem zijn deed bijna in elke dua bescherming tegen Dajjaal alle profeten hebben gewaarschuwd voor die hond. Hij zal uit Iran komen een wijk genaamd AL JAHOUDYA in de stad Isfahan [ Iran] en 70.000 joden van daar zullen hem volgen, wallahie dat getal is bijna bereikt daar. En in Saheeh Muslim staat dat die volgelingen van hem JODEN zullen zijn die zwarte kleren aan zullen hebben



En waar Dajjal gedoodt zal worden is bij de poort van Lud, tegenwoordig heet het Lydda, hier is de map, kan je zien waar het ongeveer zal gebeuren op deze plaats waar het inshallah zal geschieden bevind zich nu een vliegveld



Koran 3:8. (Zeg): 'Onze Heer, laat ons hart niet afdwalen nadat U ons hebt geleid en schenk ons Uw barmhartigheid; waarlijk, U bent de Milddadige'.

06-09-2006, 15:18


ik weet alles al van hem al hamdoulilah alleen ik wou ff weten hoeveel er in die stad woonde jij zegt dat het bijna bereikt is die 70.000 inwoners hoeveel zijn er nu dan zoals islam4you2 zei ruim40.000? of wat?

06-09-2006, 15:22
ik ken een broeder die pas hidjra heeft verricht naar Mekka el Mukarama hij gaat wachten op de Mahdi en zijn leger om de dadjal te bevechten, hij vertelde me vele hadiths over Mahdi dadjal [ over de Bijbelse geschriften waarin voorspeld staat dat de Mahdi met een hoog voorhoofd zal verschijnen en bevochten zal worden in Jeruzalem met helikpters en tanks etc ] deze broeder heeft veel info over hem . Ik kan nu al 3 mashallah broeders die zich klaar maken voor de fitna van de masih el Dadjal, wij wachten na de verovering van Syrie door de kruisvaaders zoals de hadith is voospeld van de profeet Mohammed vrede zij met hem

06-09-2006, 15:23

Citaat door Rachid_adam:
ik weet alles al van hem al hamdoulilah alleen ik wou ff weten hoeveel er in die stad woonde jij zegt dat het bijna bereikt is die 70.000 inwoners hoeveel zijn er nu dan zoals islam4you2 zei ruim40.000? of wat?
40 000 joodse Iraniers wonen er nu in die stad en misschien wel meer

Pagina's : [1] 2 3